• Emjol

    Ägglossningstest, bild

    Har ägglossningen redan varit? Det som ser positivt ut är 8 dagar efter mensen startade?!

  • Svar på tråden Ägglossningstest, bild
  • Anonym (Nja)

    Tror jag inte. Lite för tidigt i cykeln. Kroppen har nog bara gjort ett försök, eller tränat lite 😄 Fortsätt testa 👍🏻

  • Emjol
    Anonym (Nja) skrev 2024-01-08 22:38:13 följande:

    Tror jag inte. Lite för tidigt i cykeln. Kroppen har nog bara gjort ett försök, eller tränat lite 😄 Fortsätt testa 👍🏻


    Kan nog stämma! Idag var det lite starkare igen så ägglossningen är nog på g denna vecka Skrattande
  • fancyr

    Har du gjort något med bilden? Ser inte ut som om sträcken är rosa eller röda nämligen. 


    Annars skulle jag säga att den andra från vänster ser ut som en stor sannolikhet för äl men bara LH test säger inte om ägglossning fakriskt sker men det kanske du har koll på :) 

  • Emjol
    fancyr skrev 2024-01-09 20:24:43 följande:

    Har du gjort något med bilden? Ser inte ut som om sträcken är rosa eller röda nämligen. 


    Annars skulle jag säga att den andra från vänster ser ut som en stor sannolikhet för äl men bara LH test säger inte om ägglossning fakriskt sker men det kanske du har koll på :) 


    Nej dom har bara torkat :) fortsätter testa varje dag så får se om ägglossning sker denna vecka som den bör.
Svar på tråden Ägglossningstest, bild