• Lunalove

    Babyplan positivt + CB digitalt negativt?

    Hej! Blir inte helt klok på detta.. testat nu med babyplans testa tidigt stickor och fått både positiva och negativa resultat.. CB ultratidigt digitalt visar negativt trots dessa starka positiva testen.

    Någon som varit med om detta tidigare? Enda är väl att babyplan strecken är starkare och starkare.

    Lägger in bilder i kommentarer då jag sitter på telefonen (enklare).

    Vad hade ni gått på här? Babyplan eller digitalt?

  • Svar på tråden Babyplan positivt + CB digitalt negativt?
  • Lunalove

    Första "positiva" som jag räknar som neg pga bruten linje:


    Dagen efter fick jag det översta så testade med en till sticka i samma urin:


    Dagen efter det fick jag denna stickan så jag kände att fan, måste nog esta digitalt endå:

  • Alvedon83
    Lunalove skrev 2024-01-11 20:46:15 följande:

    .. och detta är idag, vet inte vad jag skall tro:


    Jag fick falskt positivt på babyplan testa tidigt förra månaden, var ett jättetydligt rosa streck. Men jag har tagit många babyplan och det är enda gången det hänt (fick kompensation från babyplan). Kanske den digitala är lite segare på att reagera bara? 
  • Lunalove
    Alvedon83 skrev 2024-01-11 20:53:25 följande:
    Jag fick falskt positivt på babyplan testa tidigt förra månaden, var ett jättetydligt rosa streck. Men jag har tagit många babyplan och det är enda gången det hänt (fick kompensation från babyplan). Kanske den digitala är lite segare på att reagera bara? 
    Jo jag har skrivit till babyplan, tänker att de kanske har nått skumt med en batch? Det är dock sammanlagt 5 and 10 test från två olika förpackningar som detta sker . Dvs 5 sammanlagt som visat rosa streck på ett eller annat vis.

    Man kan ju alltid hoppas.. men tror nog mer på att babyplan är felaktig vid detta laget :C
  • Alvedon83
    Lunalove skrev 2024-01-11 21:53:43 följande:
    Jo jag har skrivit till babyplan, tänker att de kanske har nått skumt med en batch? Det är dock sammanlagt 5 and 10 test från två olika förpackningar som detta sker . Dvs 5 sammanlagt som visat rosa streck på ett eller annat vis.

    Man kan ju alltid hoppas.. men tror nog mer på att babyplan är felaktig vid detta laget :C
    Vad var det för batchnr på dina? Tänkte om vi båda råkat få från en dålig omgång😐
  • Lunalove
    Alvedon83 skrev 2024-01-11 22:25:28 följande:
    Vad var det för batchnr på dina? Tänkte om vi båda råkat få från en dålig omgång😐
    Lot: W002303012
    Utg datum: 2026-03

    Båda mina förpackningar kom från samma lot i allafall.. :/
  • Alvedon83
    Lunalove skrev 2024-01-12 03:16:33 följande:
    Lot: W002303012
    Utg datum: 2026-03

    Båda mina förpackningar kom från samma lot i allafall.. :/
    Det var inte samma nr som mina
  • Cookee

    Jättekonstigt om det där inte är positivt, hur många dagar efter ägglossning är du? Kan ju vara att babyplan är känsligare än CB bara.

  • Zaro

    Både babyplan och clearblue brukar ju vara bra. Har dock bara använt clearblue som visar ett plus. Hur långt gången borde du vara? Kan ju vara värt att avvakta eller ta blodprov.

Svar på tråden Babyplan positivt + CB digitalt negativt?