Liten man
Jag är kortväxt, jag undrar hur det kommer sej att kvinnor väljer långa män, nu när det inte är mannen som är överhuvud i familjen, och familjens beskyddare. Då spelar väl inte längden någon roll längre?
Jag är kortväxt, jag undrar hur det kommer sej att kvinnor väljer långa män, nu när det inte är mannen som är överhuvud i familjen, och familjens beskyddare. Då spelar väl inte längden någon roll längre?
Jag är inte sarkastisk, jag menar allvar. Det är väldigt sexigt när mannen når till armhålan på sin kvinna. Det gör jag
Jag hade aldrig tänkt på längden förrän jag träffade min partner som då är kortare än mig. En decimeter ungefär. Men jag ser det som en väldigt läcker maktförskjutning och en signal om stark kärlek och attraktion och det är just det vi har. Enormt mycket kärlek och attraktion.
Det är sexigt med maktförskjutning. Jag sitter gärna i knä
Inget konstigt. Precis som att vi män gillar små och smala kvinnor. Skillnaden är att tjocka kvinnor kan enkelt gå ner i vikt för att bli attraktiva. Medan korta män är fast med sin längd.
Vad som förundrar mig är varför 80% av alla kvinnor är överviktiga. Smala tjejer är ungefär 2-3% av alla kvinnor. Det motsvarar väl ungefär som att kvinnor skulle söka efter killar 195+.
Jag tycker inte längden är sådär superviktig så länge killen inte är kortare än mig, åtminstone lite längre än mig vill jag att en man ska vara. Det är förvisso sexigt med män som är typ 190, men absolut inget måste.
Jag vill dock inte att killen ska vara kortare än mig (jag är 166), minst 170 helst längre. Detta beror säkert på att jag vill känna mig som den minsta, vill känna mig omhändertagen och att han är min beskyddare. Jag tycker verkligen inte det är sexigt om han skulle sätta sig i mitt knä eller bara nå upp till mina armhålor. 😉
Men smaken är som baken.
Men jag vill känna mej som den minsta, känna mej omhändertagen. Det är väl det dom flesta kvinnor vill? Att mannen ska lyda och följa? Ni ska vara starka och självständiga?
Men jag vill känna mej som den minsta, känna mej omhändertagen. Det är väl det dom flesta kvinnor vill? Att mannen ska lyda och följa? Ni ska vara starka och självständiga?
*tvärtom
Mannen får sitta i mitt knä om han vill. Jag har aldrig ens tänk på att det skulle kunna uppfattas som omanligt, men jag blandar ofta ihop könsnormer och glömmer bort vad som är vad.
Ok, det låter gulligt. Jag gillar att sitta i knä på min flickvän
Ok, det låter gulligt. Jag gillar att sitta i knä på min flickvän
Hej Tiny, jag är bara 130 cm lång. Men har rätt proportioner. Är faktiskt ganska söt och gullig
Hej Tiny, jag är bara 130 cm lång. Men har rätt proportioner. Är faktiskt ganska söt och gullig
"Liten man", ditt troll, har du blivit avstängd från chattarna du hänger på där du brukar sitta och tjata och mucka med folk och hittat hit istället??
Du också tydligen