• Anonym (Sidfot)

En dildo med sugpropp????

Jag bläddrade förbi lite olika sexleksaker på en site nyligen och såg ett utbud av dildos (lössnoppar) i olika storlekar försedda med en sugpropp vid basen. Man skall tydligen sätta fast den med sugrpoppen på något underlag.

Hur många här har en sådan hemma och burkar använda den?
    Hur, och varför?

• Svar på tråden En dildo med sugpropp????
  • Noname00
    Tink skrev 2024-01-15 09:01:34 följande:

Jag personligen har väldigt svårt att se mig själv sitta grensle över en dildo som sitter fast i golvet och få någon slags njutning eller behållning av det. Det måste vara kolossalt obekvämt, kallt och opersonligt i största allmänhet. Sugproppar fäster ju dessutom endast på helt släta ytor, typ glas eller glansigt kakel, inte parkettgolv eller liknande, så jag förstår inte hur man tänkt där. Jag skulle tro att det där främst är en grej designad av män för män som en fantasiprodukt.

Aldrig ridit en kill på huk?
  • Anonym (Bi kille)

Har 2 st. En på 15 och en grövre på 20. Höll på med dom mycket som singel. Men inte använt dom sen jag blev ihop med min sambo (kvinna) men händer att jag saknar den som ren njutning ibland

• Meddelande borttaget
  • Anonym (bf)

Jag trodde det var en till runktråd och även om det är det så, så är tråden informativ. Jag har då aldrig (som man) tänkt på dessa detaljer som sugproppar. De finns och de betyder nåt för en del. Bra de'

Det långa och uttömmande inlägget gav återigen bekräftelse på att det inte räcker enbart med vaginal stimulans. 

• Anonym (Jag)

Jag har en, efter ett tips från en barnmorska på RFSL i fjol (jag var där för att få hjälp med min anorgasmi). Hon tipsade mig om att fästa den i golvet och sen stå på knäna och gnida mig mot den, men det funkade inte alls, dildon bara vek sig. Men jag hittade ett annat användningsområde. Jag kommer nästan enbart med hjälp av duschen, och med sugproppsdildon kan jag nu även få vaginal stimulans när jag onanerar. Men ja, det är bra lårträning också. . .

• Anonym (Par)

Vi har två stycken. Köpte tillsammans en typ 15cm som vi använt i en fiktiv trekant. Den var något mindre än mig faktiskt.  Vi skulle köpa glidmedel och jag frågade om hon vill ha något annat, då pekade hon ut en modell stötte 19-20 cm och rätt mkt grövre. Vi använder den på samma sätt, hon gnyr lite att den är stor men när jag frågade om den var för stor dåligt eller för stor bra så sa hon att det var bra. Att hon kan vänja sig att bli uttänjd. 

Så vi har två med sugpropp och de fyller sin funktion. 

• Anonym (g)
    Noname00 skrev 2025-02-09 13:57:35 följande:
    Aldrig ridit en kill på huk?
    aldrig legat med någon? för du tror väl inte ett kallt golv är samma sak som en riktig människa med kuk
  • LindaLove

Har en och jag gillar den (när jag är på rätt humör).
    Men ja, det är lite fix innan allting blir bra och det kan förta känslan..

Min "grej" är... Sugproppen trycks fast på en bred "list" (som hantverkarna glömde kvar när de fixade med en ny altandörr) som läggs på sängen.. Jag på knäna..En satisfyer i handen och sen så!
    Ibland sugproppen på garderobsdörren o jag på knä o satisfyer osv.

Kombon satisfyer (sugfunktion) och den STORA med sugpropp är fantastisk (när jag är på rätt humör).

• Anonym (Dildolover)

Jag har flera dildosar i varierande storlek och alla är med sugpropp. Perfekt vid onanistunder i duschen där jag sätter upp dem på kaklet och blir tagen bakifrån. När jag vill ha en större så byter jag position, som om det vore lite gruppsex. Glad

• Tobben

Sugpropp är mycket praktiskt för vissa ställningar.
    Men största nackdelen med dildo är den opersonliga delen. Hakar man upp sig på den är det bara att se till att få äkta vara.

• Anonym (.)

På en dörrkarm så kan man ha benen på vardera sidan av väggen

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Dildolover)
    Tobben skrev 2026-02-18 16:02:39 följande:

Sugpropp är mycket praktiskt för vissa ställningar.
    Men största nackdelen med dildo är den opersonliga delen. Hakar man upp sig på den är det bara att se till att få äkta vara.

Fördelen med dildo är att man kan välja större än äkta vara, mycket större. Drömmer
  • fultextad användarhandbok

En trevlig uppfinning. Ett litet tips om den inte fäster vid till exempel bordet som tänkt, så kan man ta en lite skärbräda i glas och fästa den vid. Räcker inte det finns det också anordningar att införskaffa. Då fungerar det till exempel på en stol också, det var helt bra! Söktermer som adjustable suction cup dildo och dylikt för att man kan hitta produkter.

• Noname00
    Anonym (Dildolover) skrev 2026-03-06 13:58:48 följande:
    Fördelen med dildo är att man kan välja större än äkta vara, mycket större. Drömmer
    Det finna även sådan som man för in och pumpar upp så blir som större i omkrets.

Kan dock töja lite.
  • Anonym (Dildolover)
    Noname00 skrev 2026-03-06 17:07:36 följande:
    Det finna även sådan som man för in och pumpar upp så blir som större i omkrets.

Kan dock töja lite.

Jag har inte provat en sådan, hur blir känslan då?

• Tobben
    Anonym (Dildolover) skrev 2026-03-06 13:58:48 följande:
    En solklar fördel såklart!
    Dessutom kan man gå från liten till stor i den takt man själv vill. Och även välja färg och form.
  • Anonym (S&K)

Kul inslag i bland när hon (vi) vill fantisera om att vi har en man till med oss. Hon tänder på det som fantasi och att se det på film. Men absolut inget hon vill göra på riktigt. Vi har en bra glasvägg i duschen som hon kan backa in mot. Och sedan suger hon mig medan hon gungar fram och tillbaka mellan ?oss?
    ps. Har även någon gång när jag varit på resa konstatera märken på duschväggen. Så tydligen fungerar den när hon är ensam också. 

Svar på tråden En dildo med sugpropp????