• Anonym (Nyfiken)

Mäns åsikt vad gäller kvinnors längd?

Hej hej! Min första tråd här och jag är nyfiken på att höra mäns åsikter när det kommer till längden hos en kvinna. Är det något ni bryr er om eller ej? Vilken längd är snyggast och varför? Var ärliga!

Jag är 174 cm, har rätt långa ben. När jag var tonåring kommer jag ihåg att jag gärna ville vara kortare, just för att det kändes typ mer gulligt och fint och jag upplever att en del korta tjejer har en tendens att ofta gå runt och prata om hur korta de är och jämföra deras längd med killar och tjejer som är längre än dem.

Idag kan jag inte bry mig mig mindre om min längd, jag känner mig nöjd. 

• Svar på tråden Mäns åsikt vad gäller kvinnors längd?
  • Anonym (155)

Jag är ganska kort och lätt, jag upplever att en del män är extra intresserade av den anledningen och att just de männen som attraheras av mig av den anledningen är jäkligt creepy. Det är fokus på ålder och vilken ålder de tycker jag istället ser ut att vara och varför i helvete är de intresserad av någon de samtidigt tycker ser ut som 15? 25 är ok. Tyck gärna att jag ser ut som 25 det är bra för egot. Hade vart nice om jag stannat där i åldrandet men inte 15 liksom :D

• Anonym (S)
    Anonym (155) skrev 2024-01-27 14:26:21 följande:

Jag är ganska kort och lätt, jag upplever att en del män är extra intresserade av den anledningen och att just de männen som attraheras av mig av den anledningen är jäkligt creepy. Det är fokus på ålder och vilken ålder de tycker jag istället ser ut att vara och varför i helvete är de intresserad av någon de samtidigt tycker ser ut som 15? 25 är ok. Tyck gärna att jag ser ut som 25 det är bra för egot. Hade vart nice om jag stannat där i åldrandet men inte 15 liksom :D

Jag kan inte hjälpa att jag får lite perversa vibbar när killar gillar "små", "korta" tjejer. Varför liksom?? Jag kopplar det till något visuellt underutvecklat, barn, pedofili. Varför vill man ha en kvinna i längd med en högstadietjej och inte en "vuxen"? Känner de själva sig större? Manligare? Känns kvinnan lite mer som en accessoar? Jag är 156, jag känner mig som typ en chihuahua eller nåt bredvid en lång människa, har svårt att tänka mig att jag skulle attraheras av någon som jag räcker till naveln och som tvärtom är extra attraherad av mig just för att jag inte räcker längre än till naveln.
  • Anonym (Man)
    Anonym (S) skrev 2024-01-27 15:32:16 följande:
    Jag kan inte hjälpa att jag får lite perversa vibbar när killar gillar "små", "korta" tjejer. Varför liksom?? Jag kopplar det till något visuellt underutvecklat, barn, pedofili. Varför vill man ha en kvinna i längd med en högstadietjej och inte en "vuxen"? Känner de själva sig större? Manligare? Känns kvinnan lite mer som en accessoar? Jag är 156, jag känner mig som typ en chihuahua eller nåt bredvid en lång människa, har svårt att tänka mig att jag skulle attraheras av någon som jag räcker till naveln och som tvärtom är extra attraherad av mig just för att jag inte räcker längre än till naveln.
    Där tycker jag ändå du drog det lite väl långt men beror så klart på hur det lades fram. Jag föredrar en kort kvinna om jag får välja. Och ingen 40 plus kvinna ser ju ut som ett barn för att hon är kort. Längsta jag varit med var 176 och min nuvande är 160. Ingen av dom valde jag pga längden så klart då det finns så mycket viktigare kriterier.
  • Anonym (Jomensåatte)
    Anonym (S) skrev 2024-01-27 15:32:16 följande:
    Det finns ju manga korta och lagom korta kvinnor (150-165cm) som är över 30år och ser ut som sin ålder . Då finns en väldans massa pedofiler som dessa kvinnor är ihop med m.a.o ?🙃🥱
  • Anonym (enååttiosju)

Jag är 1.87 men tycker det är sexigt med längre kvinnor. Hade inte haft nåt emot att vara ihop med en kvinna som är typ 1.95.

• Anonym (Rob)

Tycker tjejer kan vara snygga från 155-180.   Ska jag välja en längd så kändes 163 cm perfekt lagom till min längd.   
    Men vikten är 10 ggr viktigare.

Svar på tråden Mäns åsikt vad gäller kvinnors längd?