• Anonym (Hej)

Är det verkligen så snyggt med långa ben?

Är det en grej att folk gillar långa ben?
    Är en tjej som är ganska lång 170+, har långa ben och får ofta höra av män att det är så snyggt. Är det verkligen så eller är det något folk bara säger för att smöra för en? Vad är det som är så speciellt med långa ben?

• Svar på tråden Är det verkligen så snyggt med långa ben?
  • Anonym (?)
    Anonym (Hej) skrev 2024-01-30 17:08:58 följande:
    Är det verkligen så snyggt med långa ben?

Är det en grej att folk gillar långa ben?
    Är en tjej som är ganska lång 170+, har långa ben och får ofta höra av män att det är så snyggt. Är det verkligen så eller är det något folk bara säger för att smöra för en? Vad är det som är så speciellt med långa ben?

Längden på benen spelar ingen roll, man lägger dem bara åt sidan.
  • Dr Nail

Visst, det anses vara universiellt snyggt. Folk fixar till och med skitjobbiga kirurgiska ingrepp för att göra benen öängre.

• Anonym

En smart kille ger tjejen komplimanger.
    Har du långa ben får du komplimanger för det har du inte långa ben får du komplimanger för något annat.
    Killar vet att tjejer gillar komplimanger

• Anonym (A)

Är väl olika vad man tycker

• Tink

Jag kanske har fel, men det är väl inte själva längden som spelar roll, utan snarare att benen är smäckra, samt att balansen mellan lår och underben är rätt. Även korta tjejer kan ha snygga och slanka ben även om de inte egentligen är så långa.

• Dr Nail
    Tink skrev 2024-01-30 22:21:38 följande:

Jag kanske har fel, men det är väl inte själva längden som spelar roll, utan snarare att benen är smäckra, samt att balansen mellan lår och underben är rätt. Även korta tjejer kan ha snygga och slanka ben även om de inte egentligen är så långa.

Här finns en poäng. Proportioner är allt
  • Anonym (Hh)

Jag är inte lång, och har inte långa och slanka ben - däremot har jag ganska snygg form på dem. De är "kurviga". Tycker själv att de är fina, även om jag gärna haft lite längre,  men jag får ofta komplimanger för dem.

Svar på tråden Är det verkligen så snyggt med långa ben?