• Anonym (Tokig?)

Ni som har varit utan 6 i åratal.....

Har kanske en lite konstig undran, men ni som har varit utan 6 i många år,
    15-20 år tex, upplever ni att ni håller på att bli tokiga?
    Tex att kroppen vill ha 6 konstant trots att huvudet inte vill, att kroppen liksom skakar massor o det blir ett rejält stresspåslag när 6-lusten kommer?
    Att ni blir intresserade o fantiserar om sånt som absolut inte skulle kunna tänka er innan?
    Att 6-lusten kommer dagligen o trots man har *lekt* så är 6-lusten lika stark timmar efter?

Jag har inte haft 6 på över 18 år, har varit singel lika länge.
    Jag har inte haft någon kroppskontakt med någon vuxen på lika länge.
    Eftersom jag är mamma, så kramar jag ju såklart mina barn, men inte någon annan.
    Jag har inte haft intresse eller någon nyfikenhet på att testa tex trekant eller ha 6 med någon från mitt egna kön tidigare.
    Jag har inget intresse för det egentligen nu heller men när 6-lusten kommer så fantiserar jag vilt o konstigt. 

Hur mår ni efter att ha varit utan 6 o kroppskontakt efter så många år.
    O jag undrar nu främst från er som verkligen varit utan 6 i 15-20 år.
    Att gå ut o hitta någon för 6, har jag inte lyckats med, då min utsidan inte matchar min insida.

• Svar på tråden Ni som har varit utan 6 i åratal.....
  • Anonym (knoxx)

Det är väldigt svårt att läsa din fråga om du konsekvent byter ut ordet "sex" mot en siffra. 

• Anonym (60-talist)

Jag levde, frivilligt, i celibat i tio år. Trots att jag i åtta av dem var i en relation. Jag ville bara inte längre och partnern hade valet att acceptera eller gå.
    Sen till sist så var det ändå jag som gick, då min yngsta flyttat hemifrån.

Efter separationen valde jag vidare celibat i drygt två år, tills jag träffade mannen jag saknat i hela mitt liv.

Kände mig som en oskuld efter alla år, men nu efter ytterligare ett år så älskar jag att ha sex igen. Men, det är inte själva sexet utan det är mannen som jag delar detta underbara med.

Skulle jag, mot förmodan, bli singel igen så är det 100% garanti på att jag aldrig mer kommer att ha sex. Det är han eller ingen. För alltid.

Jag är äldre, 60-talist, om det spelar någon roll.

• Anonym (Sally)

Jag har varit utan sex och utan förhållande sedan 16 år tillbaka.
    Något jag A L D R I G trodde skulle hända mig.

Blev ensamstående med barn och fick sedan en kronisk sjukdom som ger mycket låg energi i långa perioder så har bara energi till det viktigaste, hem,barn och arbete.
    Under långa ledigheter kan jag få tillbaka energin och börja tänka på att träffa någon igen men sedan kommer vardagen och vips är man på ruta 1 igen.

Är trevlig, omtyckt , energiknippe på jobbet och ser fortfarande bra ut enligt tioåringen och hens vänner så ännu borde man vara intressant?
    men vem orkar med en som har så låg energi till vardags? 

Jobbigt läge och längtar faktiskt efter kärleken igen?.

• Anonym (50+)

Jag är så glad att ha kommit ur mitt förhållande att den lilla detaljen att vara utan sex är en bagatell. Tänker aldrig mer inleda någon relation och därmed ha sex igen.

• Anonym (Bläpp)
    Anonym (knoxx) skrev 2024-01-31 14:43:14 följande:

Det är väldigt svårt att läsa din fråga om du konsekvent byter ut ordet "sex" mot en siffra. 

Eller hur? Jag kan inte ens ta mig igen texten. 
  • Anonym (Man)

Hej.

Jag är man och självvald singel (pga olika aledningar) sedan typ 7 år. Inget sex under den tiden.

Nu dock tror jag att jag börjar nå min bristningsgräns så snart är det dags att försöka hitta någon.
    Ibland känns kroppen helt galet sugen på sex, men tror att närhetslängtan är större.

• Freddie K

Jag är man 40. Har inte haft sex på åtta år. Jag längtar verkligen efter någon. Bara få lite kroppskontakt och ömhet och kärlek. Jag blir knäpp snart!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Ni som har varit utan 6 i åratal.....