• Anonym (Maja)

    Blottat ollon

    Den här tråden kanske ligger i fel forum nu men låt gå.

    Jag vänder mig till männen här på forumet med min fråga. Och då till er som inte är omskurna och inte heller föts med naturligt "kort förhud" och naturligt "blottat ollon". Går ni omkring med ollonet täckt av förhuden eller drar ni tillbaka förhuden och låter ollonet vara blottat? Alltså när ni inte är i en sexuell situation varesig ensam eller med någon annan utan er penis hänger slappt och du är påklädd. 

    Om det finns någon eller några män som väljer att blotta sitt ollon, varför gör ni det? Skaver det inte i kalsongerna? Eller är det en trigger av något slag?

  • Svar på tråden Blottat ollon
  • Anonym (Eddie)
    Kontakt skrev 2024-02-17 17:00:33 följande:
    Det hoppas jag verkligen inte att någon gör!
    För cirka 15 år sedan var det inne att olla. Var till och ned en nöjeskrönikor på expressen som menade att killar måste sluta olla.
  • Kontakt

    Det känns mer som att det är i din fantasi värld!
    Jag hoppas inte att det är i ett sånt sjukt samhälle vi lever i.


    Anonym (Eddie) skrev 2024-02-17 17:02:07 följande:
    För cirka 15 år sedan var det inne att olla. Var till och ned en nöjeskrönikor på expressen som menade att killar måste sluta olla.
  • Anonym (Eddie)
    Kontakt skrev 2024-02-17 17:08:41 följande:

    Det känns mer som att det är i din fantasi värld!
    Jag hoppas inte att det är i ett sånt sjukt samhälle vi lever i.


    En av killarna i Villa Medusa gjorde det populärt.
  • Kontakt
    Anonym (Eddie) skrev 2024-02-17 17:12:12 följande:
    En av killarna i Villa Medusa gjorde det populärt.
    Är du kåt nu?
    tror att du älskar det!
  • Anonym (Blottad)

    Bestämde mej för att testa att låta förhuden vara tillbakadragen för nåt år sen och har fortsatt med det. Gillar känslan och tycker det känns lite mer hygieniskt med. Har inte märkt att känsligheten påverkats på något sätt men talgkörtlarna på ollonets kant har blivit mindre framträdande. Nåt mer jag noterat är att förhuden kan bli något uppsvälld i mellan åt, det blir inte irriterat eller rött etc men det ser lite läskigt ut. Det försvinner dock snabbt om jag rullar förhuden över ollonet igen. Tror nog jag fortsätter gå med blottat ollon i framtiden med, är nog lite lockad av tanken på att ta bort förhuden med men ett sånt ingrepp känns lite obekvämt att göra så förhuden får nog hänga med framöverCool

  • Anonym (Petr)

    Min förhud täcker för det mesta, enda gången den dras bak är när jag kissar, onanerar eller tvättar där.

  • Anonym (?)

    Rätt stort ollon, kort förhud = täcker inte. Stånd är ju lika med automatiskt nedcabbad. Inte haft några problem i livet med detta. Tvärtom har det blivit uppskattat.

  • Anonym (Glans)

    För en del år sedan fick jag några slags utslag på ollonet och gick iväg till ngn klinik för en check. Visade sig ev kunna vara en typ av svamp som i sig är helt ofarlig men som ser mindre kul ut. Ordinerades ngn kortisonsalva som jag struntade i och istället drog tillbaka förhuden för att på så sätt lufta. Funkade hur bra som helst utslagen/svampen borta och förhuden på ngt sätt stannade kvar där vilket inte upplevs som störande, nästan tvärtom, men ibland vill jag föra över förhuden över ollonet av praktiska skäl men det landar oftast med att åka tillbaka av sig självt...

  • Anonym (Eddie)
    Kontakt skrev 2024-02-17 17:16:19 följande:
    Är du kåt nu?
    tror att du älskar det!
    Nej, men det blev ett slags fenomen. Killar började olla saker.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Lillprinsen1972

    Det varierar . Ibland kan det va skönt känna lite av skavet . Blir liksom påmind . Men oftast så är förhuden på . Men när den växer så är det skönt med huvet framme tycker jag 

  • Anonym (At)

    Jag brukar gå med ollonet framme,, känns lite porrigare,, har ett annat litet problem, jag har helt ok kuk, typ 19lång 14 grov, ändå är det skumt med att knulla med kådis, den åker liksom fram o tillbaka med förhuden,, som om den typ va förstor? eller så har jag lite väl mycke förhud,, o de är därför kådisen liksom åker me förhuden när jag drar ut kuken,,?

  • Anonym (Engelska)

    Det inte någonting jag gör, det får den bestämma själva. Och det beror ofta på om jag bär mitt smycka. Ja har vanligtvis ett ollon smycken på mig..
    Det så väldig nice. När det bärs är förhuden oftast tillbaks.
    Det samma när jag har på mig kukbur. 

Svar på tråden Blottat ollon