• cleoeme

    Längd på män vs kvinnor

    Vilken längd föredrar du att din partner har? Hur lång är du? Eller har längden ingen betydelse för dig?

    Jag är 168 och jag vill ha en man som minst är 180.

  • Svar på tråden Längd på män vs kvinnor
  • Anonym (M)

    Forskning visar att både män och kvinnor föredrar att mannen är längre än kvinnan. 

  • cleoeme
    Anonym (M) skrev 2024-02-25 19:07:12 följande:

    Forskning visar att både män och kvinnor föredrar att mannen är längre än kvinnan. 


    Ja, det är sexigt när mannen är lång. Ju längre desto sexigare blir han för mig. Skulle välja en lång man över en kort alla dagar i veckan, oavsett om den korta mannen var mycket snyggare. Vet inte ens varför jag tycker så haha..
    Vad föredrar du? 
  • Anonym (Jag kramar dig alltid)

    Jag är 165 och vill inte så gärna ha en man som är över 1,80.

    Jag tycker det är mysigt att kunna hålla om varandra och att inte få nackspärr vid stående kyssar.

  • Anonym (Pling)

    Jag är 1.68 och om jag hade fått välja så är 1.75-1.8 lagom för mig. längre och kortare är obekvämt och tar bort lite sv det "sexiga" när man står och kramas/kysser mm. 


    men har aldrig valt bort någon jag gillat för han varit för kort eller för lång.

  • Anonym (123)

    Kvinna 174 cm lång. Längden på mannen spelar ingen roll. 

  • Anonym (Hm)
    Anonym (Pling) skrev 2024-02-25 22:27:04 följande:

    Jag är 1.68 och om jag hade fått välja så är 1.75-1.8 lagom för mig. längre och kortare är obekvämt och tar bort lite sv det "sexiga" när man står och kramas/kysser mm. 


    men har aldrig valt bort någon jag gillat för han varit för kort eller för lång.


    Samma här
  • Hjelm

    Jag är 168.

    Kortaste pojkvän jag haft var ungefär lika lång, kanske 170. Längsta var 202. Min nuvarande 192. 

    Har varit helt oväsentligt för mig.

  • JohnnyS21

    Man, 1.87 och kvinnan kan gärna vara från 1.70 till 1.90.

  • Anonym (Li)

    Kvinna, 172. Tycker längd på män är attraktivt, typ ju längre desto bättre, men blev tokkär i en man på 175. När allt annat stämde var längden fullständigt oväsentlig visade det sig. 

  • Anonym (Vi)

    174 cm (kvinna). Männen har varit mellan 183 - 197 cm.. Mycket man att värma sig mef. Nice tycker jag.

Svar på tråden Längd på män vs kvinnor