Sexuellt självskadebeteende
För lite över ett år sen lyckades jag ta mig loss ifrån ett väldigt långt misshandelsförhållande. I det förhållandet hade jag fått för mig att jag gillade väldigt grovt sex, men insåg de sista åren att det var självskadebeteende det rörde sig om. Något min man visste, men utnyttjade totalt.
Lämnade honom för en annan man som har massa förståelse för allt jag varit med om. En gång i början föll jag i samma fälla... sexpratet (då inte fysiskt) hamnade på en nivå som jag i stunden tände på, men mådde jättedåligt efteråt... var ärlig mot honom, han blev ledsen, men tacksam att jag vågade säga till... och så har det varit bra sen dess, tills för några dagar sen...
Sexpratet (distansförhållande, så blir mycket sexting) gled iväg och blev grövre och grövre och när jag förstod att det tände honom fortsatte det ... så igår tog det stopp. Då kom alla skamkänslor tillbaka och jag blev bara ledsen... jag vill ju inte egentligen, jag förstår inte varför jag fortfarande hamnar i det... och att han, precis som mitt ex, går igång på det trots att de vet att det är ett självskadebeteende gör mig bara ledsen...