• USA111

Vart finns alla icke toxid personer

Hur kommer det sig att alla man umgås med är så jävla toxid. Jag vill ha snälla vänner. Som bryr sig. Som lyssnar. Jag sa 5 ggr på mitt jobb igår man var nervös 5 ggr. Ingen fråga varför! jag vill ha vänner som bryr sig vart hittar man dem

• Svar på tråden Vart finns alla icke toxid personer
  • USA111

Man brukar faktiskt fråga vad folk gjort i helgen!

• Freddie K

Jag bryr mig om mina vänner och jag älskar mina vänner. Jag tror på att lyfta upp personer istället för att trycka ner dem och jag vill att varje möte med mig ska vara positivt.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • USA111

Ja min killkompis krama inte om mig en ända gång och gav mig aldrig blommor när jag fyllde år....bara toxid och kallar en klagande änkan, loser och man ör sjuk för man snackar mycket. hallllllllllllllllllllllllllllå. problem har han

• USA111
    Anonym (Gg) skrev 2024-03-09 09:14:45 följande:

Har också svårt att hitta folk som vet hur man beter sig.. Min tanke är att man kanske hittar 1 av 10 000. Och det gäller att ta tillvara på den. 

Snacka därmed med 50 000 människor och sen har man en liten grupp av vänner. 

Nej inte min crush som är världens underbaraste jag vill vara han. han ha jättemånga vänner.
  • Anonym (S)

De andra är trötta på att höra dina utläggningar så de undviker dig garanterat, det var därför ingen reagerade och det är därför de inte frågar vad du gör på helgen. Det kan tyvärr vara så att de uppfattar DIG som toxisk. Fundera på hur du kan börja framstå som mer sympatisk för andra.

• USA111

Och min boendestöd sitter och säger vi ska söka andra lägenheter. Jag vill ej ha nån annan lägenhet. jag vill bara vara sambo!

• Anonym (S)
    USA111 skrev 2024-03-09 09:15:19 följande:

Ja min killkompis krama inte om mig en ända gång och gav mig aldrig blommor när jag fyllde år....bara toxid och kallar en klagande änkan, loser och man ör sjuk för man snackar mycket. hallllllllllllllllllllllllllllå. problem har han

Killkompisar brukar INTE ge blommor när man fyller år. Du verkar ha väldigt konstiga förväntningar på andra.
  • USA111
    Anonym (S) skrev 2024-03-09 09:17:11 följande:

De andra är trötta på att höra dina utläggningar så de undviker dig garanterat, det var därför ingen reagerade och det är därför de inte frågar vad du gör på helgen. Det kan tyvärr vara så att de uppfattar DIG som toxisk. Fundera på hur du kan börja framstå som mer sympatisk för andra.

Nej jag är inte toxid ha ha  ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haha
  • USA111
    Anonym (S) skrev 2024-03-09 09:19:36 följande:
    Killkompisar brukar INTE ge blommor när man fyller år. Du verkar ha väldigt konstiga förväntningar på andra.
    Jo jag vet en som gjorde det till sin tjej kompis!
  • USA111

De är inte ett dugg intresserade av populär kultur. Grrrr. Verkligen trista muppar

• Anonym (S)
    USA111 skrev 2024-03-09 09:20:27 följande:
    Jo jag vet en som gjorde det till sin tjej kompis!
    EN person ja. Men man BRUKAR INTE göra det.
    USA111 skrev 2024-03-09 09:19:38 följande:
    Nej jag är inte toxid ha ha  ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haha
    Jo ts, det är du. Jag har sett många av dina trådar och du saknar totalt självinsikt om hur du uppfattas av andra och hur världen fungerar. Förstår att du har diagnoser men det är synd att du inte kan ta in vad andra säger.
  • USA111
    Anonym (S) skrev 2024-03-09 09:19:36 följande:
    JO gullet gjorde det till sin komois
  • Anonym (Vänd)
    USA111 skrev 2024-03-09 09:10:50 följande:
    Vart finns alla icke toxid personer

Hur kommer det sig att alla man umgås med är så jävla toxid. Jag vill ha snälla vänner. Som bryr sig. Som lyssnar. Jag sa 5 ggr på mitt jobb igår man var nervös 5 ggr. Ingen fråga varför! jag vill ha vänner som bryr sig vart hittar man dem

Börja fokusera på att lyssna på andra istället för att söka bekräftelse själv.
  • USA111
    Anonym (Vänd) skrev 2024-11-17 18:22:21 följande:
    Börja fokusera på att lyssna på andra istället för att söka bekräftelse själv.
    det gör jag
  • Anonym (Vänd)
    USA111 skrev 2024-11-17 20:34:43 följande:
    det gör jag
    Om du nu upprepar 5 ggr att du är nervös och ingen orkar lyssna så borde du förstå att man inte går runt och gnäller så. Gnälliga typer väljer bra människor bort.

Så sluta gnäll, bidra positivt med energi och lyssna på andra. 
Svar på tråden Vart finns alla icke toxid personer