• Anonym (Hotwife/cuck)

    Att låta tjejen ligga med andra

    Hur många har denna fantasi ? 
    Någon som förverkligat?
    Skulle vara sjukt hett att se tjejen njuta 

  • Svar på tråden Att låta tjejen ligga med andra
  • Anonym (HmJ)
    Anonym (Bertil Banan) skrev 2024-03-10 22:14:15 följande:
    Låta henne? Bestämmer inte tjejer själva?
    Tänkte samma sak
  • Anonym (Hotwife/cuck)

    Ja ibland kanske fantasier ska vara en fantasi men tanken är sjukt sexig att få en bild på kvällen när min tjej blir knullad :) sen få höra alla detaljer hemma sen 

  • Anonym (Elin)

    Upptäckte att killen tittade på cuckold-porr med svarta killar som knullade vita tjejer. 
    Först blev han väldigt generad när jag frågade om det. 
    När han märkte att jag varken blev sur eller dömmande så slappnade han av och erkände att han fantiserade om mig och en svart kille med stor kuk. 
    Det hade vi som fantasi i sängen i säkert ett par år. Till slut gjorde vi verklighet av fantasin. Vi hittade en svart kille med en rejäl utrustning. Det blev otroligt hett redan från början. Min kille tittar alltid på och runkar. Han kan komma flera gånger och när vår bull sprutat är det min killes tur. 
    Nu letar vi efter en svart kille till för trekant och dubbelmacka. Vi får se när nästa dröm går i uppfyllelse! :)

  • Ztiff2
    Anonym (Elin) skrev 2024-03-11 07:42:41 följande:

    Upptäckte att killen tittade på cuckold-porr med svarta killar som knullade vita tjejer. 
    Först blev han väldigt generad när jag frågade om det. 
    När han märkte att jag varken blev sur eller dömmande så slappnade han av och erkände att han fantiserade om mig och en svart kille med stor kuk. 
    Det hade vi som fantasi i sängen i säkert ett par år. Till slut gjorde vi verklighet av fantasin. Vi hittade en svart kille med en rejäl utrustning. Det blev otroligt hett redan från början. Min kille tittar alltid på och runkar. Han kan komma flera gånger och när vår bull sprutat är det min killes tur. 
    Nu letar vi efter en svart kille till för trekant och dubbelmacka. Vi får se när nästa dröm går i uppfyllelse! :)


    Låter precis i min smak på fantasi, borde jag bara lyfta fantasin med min tjej ? Hur hade du reagerat om han ställe frågan till dig direkt och inte att du upptäckte hans fantasi? Vilken ålder var ni då?:)
  • Anonym (Rog)
    Anonym (Elin) skrev 2024-03-11 07:42:41 följande:

    Upptäckte att killen tittade på cuckold-porr med svarta killar som knullade vita tjejer. 
    Först blev han väldigt generad när jag frågade om det. 
    När han märkte att jag varken blev sur eller dömmande så slappnade han av och erkände att han fantiserade om mig och en svart kille med stor kuk. 
    Det hade vi som fantasi i sängen i säkert ett par år. Till slut gjorde vi verklighet av fantasin. Vi hittade en svart kille med en rejäl utrustning. Det blev otroligt hett redan från början. Min kille tittar alltid på och runkar. Han kan komma flera gånger och när vår bull sprutat är det min killes tur. 
    Nu letar vi efter en svart kille till för trekant och dubbelmacka. Vi får se när nästa dröm går i uppfyllelse! :)


    Så härligt att knulla ett nyknullad fitta, våt av en annan mans sperma....
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Rog) skrev 2024-03-11 08:48:19 följande:
    Så härligt att knulla ett nyknullad fitta, våt av en annan mans sperma....
    Det säger min kille också! Han tänder otroligt mycket på det. Vår bull sprutar väldigt mycket också.
  • Anonym (Rog)
    Anonym (Elin) skrev 2024-03-11 09:11:17 följande:
    Det säger min kille också! Han tänder otroligt mycket på det. Vår bull sprutar väldigt mycket också.
    Härligt, det finns inget bättre. Kul att ni har hittat en som sprutar mycket...
  • Anonym (Sjukt)

    Hade aldrig dejtat en cuck. De saknar värdighet och respekterar inte sina flickvänner eftersom de är villiga att låta andra män behandla dem som ett simpelt objekt att utnyttja. Noll respekt för såna låga typer. 

  • Anonym (Stag)
    Anonym (Bertil Banan) skrev 2024-03-10 22:14:15 följande:
    Låta henne? Bestämmer inte tjejer själva?
    Hur tänker du nu?
    Det är väl långt ifrån en självklarhet att ens partner träffar andra.
    Om man inte "låter" denne göra det är de ju otrohet...
  • Anonym (Stag)
    Anonym (Sjukt) skrev 2024-03-11 09:20:43 följande:

    Hade aldrig dejtat en cuck. De saknar värdighet och respekterar inte sina flickvänner eftersom de är villiga att låta andra män behandla dem som ett simpelt objekt att utnyttja. Noll respekt för såna låga typer. 


    Det är ju du som har en unken syn på din partner och ser henne som ett objekt.
    För oss är det något som sker för hennes njutnings skull och på hennes villkor.
    Det är snarare mannen hon träffar som är en leksak med uppgift att tillfredställa henne
  • Anonym (Sjukt)
    Anonym (Stag) skrev 2024-03-11 10:20:57 följande:
    Det är ju du som har en unken syn på din partner och ser henne som ett objekt.
    För oss är det något som sker för hennes njutnings skull och på hennes villkor.
    Det är snarare mannen hon träffar som är en leksak med uppgift att tillfredställa henne
    Nej, detta är precis vad jag INTE gör, därav att jag aldrig skulle dejta en man som tycker att han kan låna ut mig som om vore jag en leksak att förbrukas av andra män som bara är ute efter sex som sagt. Det är inte kärleksfullt någonstans. 
  • Anonym (Rog)
    Anonym (Stag) skrev 2024-03-11 10:15:02 följande:
    Hur tänker du nu?
    Det är väl långt ifrån en självklarhet att ens partner träffar andra.
    Om man inte "låter" denne göra det är de ju otrohet...
    Så sant...
  • Anonym (HmJ)
    Anonym (Sjukt) skrev 2024-03-11 10:24:01 följande:
    Nej, detta är precis vad jag INTE gör, därav att jag aldrig skulle dejta en man som tycker att han kan låna ut mig som om vore jag en leksak att förbrukas av andra män som bara är ute efter sex som sagt. Det är inte kärleksfullt någonstans. 
    Håller med

    Inte undra på att de ensamma männen blir fler...
  • Anonym (Förvirrad)

    Hej! 


    Jag har erfarenhet av detta. Skriv och ställ de frågor ni vill till mig!

    Min partner önskade göra detta med en annan. Jag tyckte det var en dålig idé eftersom det kan lätt uppstå känslor. Jag rekommenderade det inte men sa inte nej eftersom vi har varit tillsammans en lång tid och vi hade den tilliten till varandra. Tyckte också att det verkade spännande och intressant med nya saker.


    Så båda hade sexuellt umgänge ensamma och därefter fick jag allt återberättat. Blev sexuellt upphetsad och tyckte det lät spännande.

    Men därefter ville min partner göra om det vilket blev verklighet med samma person. Efter en kort period går det inte att fortsätta pågrund av omständigheter. Då får jag reda på att min partner har fått väldigt starka känslor för denna person och att de gjort väldigt ingående sexuella akter tillsammans.


    Får reda att det fortfarande finns känslor kvar hos mig men att det måste smältas och att vi ska ta det långsamt tillsammans. Men jag blir osäker med tanke på att min partner skriver med denna person varje dag och verkar bli glad då, jag vill att min partner ska vara glad.
    Sålänge man har känslor till varandra och ångrar de känslor man utvecklat borde det finnas något att bygga vidare på? 

    Hälsningar,
    Förvirrad person som INTE rekommenderar denna typ av aktivitet om man har problem i sitt förhållande och därefter inte är tydlig med regler samt tydlig med hur man känner.

  • Anonym (Hotwife/cuck)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2024-03-11 20:08:43 följande:

    Hej! 


    Jag har erfarenhet av detta. Skriv och ställ de frågor ni vill till mig!

    Min partner önskade göra detta med en annan. Jag tyckte det var en dålig idé eftersom det kan lätt uppstå känslor. Jag rekommenderade det inte men sa inte nej eftersom vi har varit tillsammans en lång tid och vi hade den tilliten till varandra. Tyckte också att det verkade spännande och intressant med nya saker.


    Så båda hade sexuellt umgänge ensamma och därefter fick jag allt återberättat. Blev sexuellt upphetsad och tyckte det lät spännande.

    Men därefter ville min partner göra om det vilket blev verklighet med samma person. Efter en kort period går det inte att fortsätta pågrund av omständigheter. Då får jag reda på att min partner har fått väldigt starka känslor för denna person och att de gjort väldigt ingående sexuella akter tillsammans.


    Får reda att det fortfarande finns känslor kvar hos mig men att det måste smältas och att vi ska ta det långsamt tillsammans. Men jag blir osäker med tanke på att min partner skriver med denna person varje dag och verkar bli glad då, jag vill att min partner ska vara glad.
    Sålänge man har känslor till varandra och ångrar de känslor man utvecklat borde det finnas något att bygga vidare på? 

    Hälsningar,
    Förvirrad person som INTE rekommenderar denna typ av aktivitet om man har problem i sitt förhållande och därefter inte är tydlig med regler samt tydlig med hur man känner.


    Vad tråkigt, vad är ditt tips och råd att tänka på för andra som är påväg dit :)?
  • Micke A

    Hej
    Har erfarenhet av båda sidorna, både att låta sambon njuta med andra och vara den andra mannen.

    Bägge delarna är riktigt upphetsande, roligt och riktigt trevligt.

    Som sambo är det mycket upphetsande att få se min tjej njuta med en annan man när jag ser på och även ibland deltar, vårt sexliv har om möjligt blivit ännu bättre efter detta och vi har gjort det ett antal ggr. Men det gäller ju att man litar på varandra till 100% och att man har bestämt regler mm innan så  bägge känner sig trygga och säkra.
    Sen kan naturligtvis känslor uppstå men det kan de ju även om de inte skulle haft sex så detta är i alla fall inget jag oroar mig för.

    När det gäller att vara den andra mannen är det mycket viktigt tycker jag att man innan har bestämt regler om det finns sådana och att man är lyhörd för hur allt utvecklas, alla ska njuta av det.
    Men annars är det bara att njuta för fullt av det.

    Och för er som tycker att kvinnan blir ett objekt kan jag bara säga att  min sambo känner sig bara sexigare, snyggare när vi njuter tillsammans.

    Om man undrar ngt får man gärna skriva pm.

  • Anonym (Tanke)

    Väldigt generöst att låna ut sin tjej när det finns så många män trånande efter sex. Måste vara lite pirrigt att sitta tillsammans och välja ut vem som ska få äran.

  • Krutis

    min fru får ligga med andra .
    har dock aldrig varit med och sett på , men får det återberättat för mig efteråt .
    vi gillar det :) . tror dock inte att det är för alla så man ska nog vara lite försiktigt .

  • Anonym (HmJ)
    Anonym (Tanke) skrev 2024-03-15 09:41:26 följande:

    Väldigt generöst att låna ut sin tjej när det finns så många män trånande efter sex. Måste vara lite pirrigt att sitta tillsammans och välja ut vem som ska få äran.


    Obehagligt inlägg, så det är som att låna ut en bil eller något annat. Inte undra på att de ensamma männen blir fler...
  • Anonym (Man 43)

    Min sambo har tillåtelse att ligga med andra även om hon inte gjort det än. Hon vet att jag vill att hon ska berätta om det när det händer om jag inte är på plats - om hon gör detta utan att involvera mig räknar jag henne som otrogen. 


    Hon var lite tveksam i början men nu brukar vi prata om det ibland när vi har sex. När jag frågar om hon skulle vilka ha en kuk till i sig så säger hon alltid ja - och blir ofta extra våg och kåt när vi pratar om ämnet. 

    Vi är båda överens om att jag inte ska/får ligga med någon annan då detta inte tänder min sambo eller mig för den delen. 


    Jag hoppas vi kan förverkliga detta under året både för min men även för hennes del så klart. 

Svar på tråden Att låta tjejen ligga med andra