Anonym (Hm) skrev 2024-03-21 08:54:47 följande:
Jag testade under ett halvårs tid. Det var obekvämt och jobbigt. Hade den cirka 6 timmar om dagen och i perioder sov jag med den. Resultatet höll Max över en dag. Och när jag slutade såg jag likadan ut som innan inom loppet av två dagar. Det fungerar inte skulle jag säga. Kul att fixa figuren för en kväll eller så men inte mer än det.
Ah, låter ju som att det inte är värt det... Men tack för bra svar!
Anonym (Hm) skrev 2024-03-21 10:41:40 följande:
Jag tycker det är bra att folk frågar. det är ju trots allt så man lär sig saker. Vi vet ingenting om TS eller hennes ålder. Jag testade tex när jag var 20 år och då är man sällan speciellt informerad eller Upplyst om mångt och mycket. Det är väl schysstare att informera om riskerna eller om hur kroppen fungerar än att vara nedlåtande? men det kanske är din typ av personlighet helt enkelt.
Anonym (Nej) skrev 2024-03-21 10:05:07 följande:
Haha!
Tack 🙏 Blev ärligt lite lessen av det inlägget för ja jag kände mig rätt dum haha.
Anonym (Nej) skrev 2024-03-21 10:54:11 följande:
Ja, du har rätt så klart, jag håller med om att man måste få fråga för att kunna lära sig, det är bra om man kan undvika jobbiga misstag.
Nu när jag läser kommentaren igen inser jag att det inte var snällt skrivet och det var inte en snäll kommentar av mig heller att skriva "haha!", förlåt för det, TS.
Jag tyckte det lät roligt att den blandade in 1700-talet och upplysningen av någon anledning, men jag vill absolut inte påstå att TS är dum eller *ej upplyst* som person.
Hoppas "blundar och skriker" inte heller menade så utan kanske tänkte lite mer generellt och inte riktigt tänkte på hur det kunde uppfattas.
♥️ Ingen fara! Det var ju inte du som skrev det heller o bara att tycka att det lät roligt var ju inte speciellt taskigt direkt. Och ja, det var kanske inte menat som nedlåtande av "blundar och skriker" heller, fast ja, jag kände mig som sagt rätt dum av den kommentaren. Men jag får försöka lära mig att inte ta illa vid mig av allt 🙂