MariaGB75 skrev 2024-04-02 14:14:20 följande:
Orgasmer kan vara väldigt olika.
Om jag bara smeker klitoris och är ensam tar det ganska lång tid och jag kommer skönt men inte så länge eller speciellt himlastormande.
Om in man som jag inte tänder på skickar mig. han är rätt kass på det och det tar tid. Då kommer jag 2 av 5 på en skala.
När min älskare slickar mig kommer jag snabbt och så intensivt att jag måste pausa en stund efteråt. 5 av 5. Han brukar smeka mig med fingrarna samtidigt på övre slidväggen. Otroligt skönt.
Med min "Rabbit" kommer jag på ca 1 minut, hårt, länge och väldigt intensiv också 5 av 5 men det är roligare att vara två....
Har du ingen bra man - köp en Rabbitvibrator. Jag lovar. Du kommer INTE ångra dig.
Snälla, lova aldrig saker när det gäller nån annans sexualitet. Det skapar bara förväntningar som kanske bara leder till jobbiga besvikelser sen. Jag har själv orgasmproblem (som jag skrev tidigare i tråden) och t.ex. lufttrycksvibratorn, som jag läst massor av översvallande omdömen om, är inget jättespeciellt i min värld.
Min nuvarande sexpartner är den absolut bästa slickaren jag nånsin haft. Jag skriker av njutning, men inte kommer jag med honom - heller. Alla är så j-la olika.