• Anonym (Elin)

Svaga orgasmer

Svaga orgasmer på några sekunder , de är över på 3 sekunder. Även fast jag är kåt och bygger upp en orgasm så är det sköna slut rätt fort? sägs ju att kvinnlig orgasm ska vara länge. Hur länge varar era orgasmer?när jag bara smeker klitoris blir orgasmen ännu svagare, känner knappt att jag får orgasm. Måste stimulera både g-punkt och klitoris för att komma, ändå kommer jag inte starkt, och kan inte få multipla orgasmer som alla andra :( 

• Svar på tråden Svaga orgasmer
  • Anonym (M)

Alla andra kan inte få multipla orgasmer, tror jag iallafall

jag kan bara om killen hjälper mig för jag kan inte fortsätta själv när jag kommit 

• XDX

Detta kan vara värt att testa - det som funkar på män kan ofta funka på kvinnor (Hans brukar svara på frågor i kommentarsfältet):  

Obs börja med låg dos av muskot (1/4 - 1/2 kryddmått kanske?) och ta aldrig för mycket - trippen av att ta för mycket är väldigt obehaglig och pågår i många timmar eller t o m dagar. 

• SannnaB

Jag brukar få ganska starka orgasmer när jag onanerar. Ännu starkare får jag om jag ligger med nån jag verkligen tycker om.

• Anonym (Inte alla)

Tro mig, alla andra får INTE multipla orgasmer, inte jag t.ex. Jag får bara orgasm i min ensamhet tyvärr, och bara med duschen och nån gång ibland med en vibrator (det tar dock en halvtimme). Ingen har nånsin lyckats ge mig en orgasm, vilket jag börjat känna sorg över.

Jag har också börjat misstänka att jag får relativt svaga orgasmer, efter att jag läst många trådar här inne där folk pratar om att de får ÄNNU starkare orgasmer om de gör si eller så (med eller utan partner). Vete fan hur man ska åtgärda det.

• Anonym (jojoba)
    Anonym (Elin) skrev 2024-03-19 09:52:41 följande:
    Svaga orgasmer

Svaga orgasmer på några sekunder , de är över på 3 sekunder. Även fast jag är kåt och bygger upp en orgasm så är det sköna slut rätt fort? sägs ju att kvinnlig orgasm ska vara länge. Hur länge varar era orgasmer?när jag bara smeker klitoris blir orgasmen ännu svagare, känner knappt att jag får orgasm. Måste stimulera både g-punkt och klitoris för att komma, ändå kommer jag inte starkt, och kan inte få multipla orgasmer som alla andra :( 

intressant. har du fött barn? 

annars tror jag kåthet är mkt mentalt. lyssna på podcasten sexterapeuten och se om du känner igen dig i något där.
  • MariaGB75

Orgasmer kan vara väldigt olika. 
    Om jag bara smeker klitoris och är ensam tar det ganska lång tid och jag kommer skönt men inte så länge eller speciellt himlastormande.
    Om in man som jag inte tänder på skickar mig. han är rätt kass på det och det tar tid. Då kommer jag 2 av 5 på en skala.
    När min älskare slickar mig kommer jag snabbt och så intensivt att jag måste pausa en stund efteråt. 5 av 5. Han brukar smeka mig med fingrarna samtidigt på övre slidväggen. Otroligt skönt.
    Med min "Rabbit" kommer jag på ca 1 minut, hårt, länge och väldigt intensiv också 5 av 5 men det är roligare att vara två....
    Har du ingen bra man - köp en Rabbitvibrator. Jag lovar. Du kommer INTE ångra dig.

• Anonym (Hum)

Hade varit kul å testa, å  se hur olika de e, de ja har träffat har fått jättestark å flera starka i rad !

• Anonym (Man)

Min fru får starkare orgasmer om de kommer under samlag, svagare om de kommer av stimulans med handen. Tyvärr når hon inte orgasm under samlag med mig, men det har hänt med tidigare partners.

• Anonym (Stumpan)

Det är olika hur den blir både längre och kortare. Ibland liksom smiter orgasmen förbi och det är över innan den var klar. Men jag behöver alltid ett långt uppehåll 10-15 minuter innan den går att bygga upp på nytt.

• Anonym (Inte alla)
    MariaGB75 skrev 2024-04-02 14:14:20 följande:

Orgasmer kan vara väldigt olika. 
    Om jag bara smeker klitoris och är ensam tar det ganska lång tid och jag kommer skönt men inte så länge eller speciellt himlastormande.
    Om in man som jag inte tänder på skickar mig. han är rätt kass på det och det tar tid. Då kommer jag 2 av 5 på en skala.
    När min älskare slickar mig kommer jag snabbt och så intensivt att jag måste pausa en stund efteråt. 5 av 5. Han brukar smeka mig med fingrarna samtidigt på övre slidväggen. Otroligt skönt.
    Med min "Rabbit" kommer jag på ca 1 minut, hårt, länge och väldigt intensiv också 5 av 5 men det är roligare att vara två....
    Har du ingen bra man - köp en Rabbitvibrator. Jag lovar. Du kommer INTE ångra dig.

Snälla, lova aldrig saker när det gäller nån annans sexualitet. Det skapar bara förväntningar som kanske bara leder till jobbiga besvikelser sen. Jag har själv orgasmproblem (som jag skrev tidigare i tråden) och t.ex. lufttrycksvibratorn, som jag läst massor av översvallande omdömen om, är inget jättespeciellt i min värld.

Min nuvarande sexpartner är den absolut bästa slickaren jag nånsin haft. Jag skriker av njutning, men inte kommer jag med honom - heller. Alla är så j-la olika.
Svar på tråden Svaga orgasmer