Beslut, ångest och tankar
Hej,
kanske någon har tips på hur man ska arbeta bort eller tänka för att bli av med mina problem?!
Jag har problem med att jag tänker för mycket. och har sååå svårt för att ta ett jävla beslut.. Det sätter stopp på allt och ibland går hela dagarna till att tänka och ta beslut. Ångest och oro skapas inombords.
att skriva det där meddelandet till den man vill fråga ut på dejt kan sluta med i flera dagars grubblande och tänkande. Ska jag, ska jag inte, vill jag, vill jag inte.
likaså med andra saker i livet. Åka på den där resan, ska jag, vill jag, osv osv. finns ingen naturlig känsla i mina beslut längre.
jag Vill vara helt tvärtom, ibland kan jag vara det Också, ibland kan jag lyckas släppa på saker men så fort jag börja grubbla på något så går det åt skogen och där sitter jag fast och inga beslut tas. all energi går åt att det ständigt snurrar tankar i huvudet kring ett beslut t.ex.
helt gaaaalet drygt och vill inte vara sådan som person. Vill bara vara chill, fokusera på det viktiga i stunden och fokusera på det. Kan inte släppa saker heller, gjorde jag fel eller inte presterade så bra vid ett tillfälle typ så sitter det i asså, fan vad man grubbla på varför man gjorde så eller varför blev jag sådan? ångesten växer och oro gnager inombords..