• Nymphomania

    Vad vill den unga killen med en 40-åring?

    Vet inte riktigt vår min tråd här hemma i för kategori men testar såhär.

    Till o börja med vill jag säga att jag tänker mycket på det här med känslomässig otrohet som används gansks friskt, uttrycket alltså. Samtidigt är väl de flesta ganska överens om att man inte kan styra någon annans tankar eller känslor, även om man är i ett förhållande så har man rätt att fantisera om vem man vill osv.
    Och känslor kan vi inte styra över men vi kan styra hur vi agerar på dom. 

    Jag hör också till de som tänker mycket på åldersskillnad. Att de flesta är inte vuxna förrän de fyllt 25 år för då är konsekvenstänket fullt utvecklat osv.
    Jag är 40 år och kommer lika bra överens med och har vänner som är runt 60, men likadant åt andra hållet, klaffar o kommer överens med de i mina barns ålder (10, 13 o 16 år) Men umgås ju inte på det sättet de under 30 typ.
    Nu är det så att jag har kontakt med en kille som är 2 år äldre än mitt äldsta barn. En kille, vi kan kalla honom Noel.

    Noel har sett mig på gymnasiet, han går samma program som min äldsta dotter o han har sett mig då jag lämnar  jag lämnar o hämtar henne. Han började skriva till mig på fb att han tycker att jag är otroligt vacker. Han är otroligt vältalig och mogen för sin ålder (fyller 19 i helgen) och till att börja med så blev vi vänner, över msn. Men han gav mig komplimanger och skickade bilder på sig själv. Jag drogs med. Försökte hela tiden vara den vuxna, ansvarsfulla. Berättade såklart att jag är gift osv. Han har flickvän. 
    Jag älskar min man och vårat äktenskap som tidigare varit lite ansträngt pga händelser o påfrestningar i vardagen, fick ändå en uppsving i början på året.
    Jag blev pånyttförälskad och vår väldigt harmonisk och nöjd i äktenskapet o med livet överhuvudtaget. 
    Men så dök den här Noel upp.
    Han vände upp o ner på mina känslor. Han är den snyggaste kille Jag sett (lika snygg som maken fast på ett annat sätt)
    Han är musiker och har indianpåbrå, han är hårdrockare. Han är som tagen från mina innersta sexfantasier. Jag skriver sexnoveller och har på riktigt tidigare skrivit noveller som man kan tro är byggda på honom, innan jag ens visste att han existerade. Hur värjar man sig från sina fantasier liksom. Han försvann ett tag, höll på att bli påkommen, blockade mig. Jag var ledsen men tänkte det var lika bra. Sen efter en månad tog han upp kontakten via sms OCH på msn. Skrev typ 5 meddelanden till mig innan jag svarade.Var ångerfull och skrev typ "vi kan lösa det här". Jag svarade att jag blev lite ledsen när han försvann (dumt, jag vet) och sen frågade jag rent ut vad han ska med mig till, vad han får ut av att ha kontakt med en gift, 40-årig kvinna vars äldsta barn är 2 år yngre än honom. Att visserligen har jag stora bröst men det finns det många som har och att han kan ju få vem han vill. 
    Han svarade att han tycker om mig, på riktigt, att han vill ses o lära känna mig.
    Tjatade om att ses på stan eller på skolan. Jag kunde inte, var med barnen.
    Då blev han off, slutade nästan skriva.

    Jag känner starkt för honom. Han är placerad i familjehem efter att haft drogproblem som väldigt ung. Hans svåra erfarenheter har förmodligen gjort honom äldre själslig, mognadsmässigt. 
    Hans sätt att uttrycka sig, att charma mig, känns jämngammal nästan. 
    Och han är så fruktansvärt fin! Hela han.
    Jag vill ha honom i mitt liv, jag vill träffa honom o se hur det känns, om han verkligen är så jag uppfattat honom.
    Men ja, vill han mer än bara vänskap, som det verkar så kommer jag nog inte stå emot... Jag vet varken ut eller in.
    Vad vill han? Och skriv inte bara att han vill ha en trofé, få chansen med en skolkamrats mamma, för då finns det säkert säkrare kort därute, mer tillgängliga kvinnor. Han skulle kunna välja o vraka, på riktigt. Han är ju inte desperat haha. 

  • Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?
  • Anonym (HmJ)
    Anonym (Tss) skrev 2024-03-26 15:16:48 följande:

    Du lägger upp väldigt bra skäl här till varför kvinnor i TS ålder inte bör ligga med unga män. 


    Riktigt oattraktivt med kärlekslösa män som bara är ute efter sex och att utnyttja en kvinnas kropp.

    Män som dessutom inte vill vara jämlika utan hellre ser att kvinnorna styr allt som om vore de deras morsa eller nåt. 


    Tonåringar ser dessutom inte ut som riktiga män utan snarare som rangliga pojkar med en pipig målbrottsröst.

    Milf-fantasier är så patetiska. Lika avhumaniserande och verklighetsfrånvända som övriga kvinnostereotyper inom porr och porrfixerade pojkars sorgliga små ärthjärnor.


    Instämmer i detta 
  • Anonym (Elisa)
    Nymphomania skrev 2024-03-30 17:01:13 följande:

    Tack till alla som engagerat sig i tråden och bidragit med nyanserade och tänkvärda svar.
    Några lite mer syrliga o dömande än andra.

    För att ge mer klarhet, svara på frågor o uppdatera.
    Vad gäller sexnovellerna så känner min man till dom, ja. Inga konstigheter. Han har läst flera.

    Min dotter går på ett individuellt program o har endast 1h lektion på plats, en dag i veckan. Hon träffar inte andra elever och går inte i en klass på det sättet. Han går samma individuella program men är inte ens där den dagen hon är där.
    Så dom har inte ens träffats. Men självklart förstår jag ändå att vår kontakt är obekväm för henne, men framförallt så tycker hon att han agerar konstigt som började med att flirta hårt, sen bryta kontakten i en månad för att sedan skicka massa sms o msn medd. Och uttrycka "jag förstår att du är arg på mig, men vi kan lösa detta". Vad finns att lösa liksom? "Snälla skriv inte mer med honom, det är nåt fel på han", sa min dotter. Å jag kommer inte skriva mer till honom... Han ghostar dessutom igen. Skriver han mer så ska jag låta min dotter slippa veta. Min man vet om att vi haft kontakt.

    Som sagt så jagar jag inte öht, framförallt inte lammkött. Jag är överlag lycklig i mitt äktenskap och älskar min man högt. När Noel hörde av sig och allt han skrev, det slog ner som en blixt från klarblå himmel i mitt liv. Så snälla, sluta döma och kalla mig tramsig mm. Jag har inte agerat omoraliskt o jag tänker inte göra det. 


    Du verkar ju iallafall ha en dotter som är mycket klokare än sin mamma, som snabbt insåg att det är något fel på han och bad dig låta bli att skriva något mer till honom..
    Då är hon nog klok nog att förstå och tycka att det är lika fel av dig att uppmuntra en sån sak genom att svara honom överhuvudtaget, speciellt så länge som du är gift med hennes pappa.

    Varför blandar man in sin unga dotter i en sån sak? Varför berättar man ens att man skriver med en kille som är 2 år äldre än dottern?
    Sånt vill man inte veta som barn!  Ditt barn vill inte höra någonting om dina sexfantasier eller vad du tänder på, osv..😏
    Och även om du inte har sagt att du fantiserar om honom så förstår hon nog det ändå eftersom hon verkar klok.. 
  • Anonym (Tss)
    OlleSQ skrev 2024-03-29 08:54:51 följande:
    1800-talet vill ha tillbaka sitt tänk. Att stämpla kvinnor som är "lösaktiga" borde rendera i utvisning från forumet.
    Faktiskt inte. Det ligger inte i kvinnors natur att slampa runt såsom män. Handlar om biologi, inte om nåt ålderdomligt tänk.
  • Anonym (Tss)
    Core skrev 2024-03-29 16:28:25 följande:
    Haha. Länge sedan man såg en skribent med sån dubbelmoral. Å ena sidan pratar du om mäns syn på kvinnor, sen klumpar du ihop alla män i ett fack, det är ärthjärnor och all möjliga titlar vi får bära enligt dig.

    Aja, tur att inte alla kvinnor är enträgna manshatare iallafall. Nu för tiden känner jag nästan sympati snarare än irritation när jag läser inlägg från sådana som dig, har man dragit på sig en sån bitterhet och onyanserat tänkande kan man inte haft det lätt.
    Finns ingen dubbelmoral från mitt håll. Ta på dig läsglasögonen.

    Jag har inte klumpat ihop alla män. Talade specifikt om porrskadade töntar som objektifierar kvinnor vilket omogna tonårsynglingar har en tendens att göra med all obalans av sexhormoner i kroppen. 

    Jag tror att TS kommer bli sårad om hon ger sig i lag med den unga pojkstackare som beskrivits i trådstarten. Just för att han är omogen och troligtvis inte ens förstår vad kärlek är och ännu mindre seriösa relationer. Eller hur man behandlar kvinnor över huvudtaget. 

    Jag är ingen bitter manshatare heller. Lägg ner skitsnacket eller sluta projicera din egen bitterhet på mig.
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Hatten) skrev 2024-03-28 11:50:46 följande:
    Standardursäkten. Sen när kvinnor gör som män så ser kvinnor det som nåt positivt.
    Har jag aldrig märkt. Varför skulle kvinnor hylla andra kvinnors lösaktighet eller när de utnyttjar unga män för sex?

    De har inte direkt åstadkommit något med detta. Det krävs liksom ingen ansträngning för en kvinna att hitta ligg. 
  • Anonym (Tss)
    Anonym (jaha) skrev 2024-03-28 11:51:46 följande:
    De flesta män är inte så billiga som den du svarade på och ditt sätt att generalisera kring män och kalla ALLA mäns sexualitet för billig är i sig jävligt billig och tyder på en minst lika sunkig syn på det motsatta könet som det du kritiserar.
    Jag syftade särskilt på unga män som är i sin sexuella blomma, sin peak. Var du själv kysk och sparsam med din sexualitet som hormonstinn 19-åring, den ålder TS yngling befinner sig i? 

    Män är större kåtbockar en kvinnor förövrigt, oavsett ålder. Är ju känt sen ganska länge och en allmänt accepterad sanning. Varför hymla om detta ens. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tss) skrev 2024-04-03 01:40:01 följande:
    Jag syftade särskilt på unga män som är i sin sexuella blomma, sin peak. Var du själv kysk och sparsam med din sexualitet som hormonstinn 19-åring, den ålder TS yngling befinner sig i? 

    Män är större kåtbockar en kvinnor förövrigt, oavsett ålder. Är ju känt sen ganska länge och en allmänt accepterad sanning. Varför hymla om detta ens. 
    Nja, jag tror inte män större kåtbockar än tjejer som unga den enda skillnaden är att de inte lindar in sin kåthet i en massa romantiserad BS som tjejer i den åldern gör. 

    Dessutom är det ett jäkla hycklande bland tjejer i den ålder som går runt och gnäller över killarnas kåthet men njuter mer än gärna av uppmärksamheten och bekräftelsen och bli skitsura om killar inte visar intresse för dem.
  • Anonym (Äter din kaka)

    Varför mynnar nästan alltid alla trådar ut i könskrig nu för tiden?

    Vad det än handlar om kommer alltid någon kommentar (om att kvinnor minsann blir uppmuntrade av andra kvinnor om de gör så)? 😂

  • Anonym (Tss)
    Anonym (jaha) skrev 2024-04-03 09:54:31 följande:
    Nja, jag tror inte män större kåtbockar än tjejer som unga den enda skillnaden är att de inte lindar in sin kåthet i en massa romantiserad BS som tjejer i den åldern gör. 

    Dessutom är det ett jäkla hycklande bland tjejer i den ålder som går runt och gnäller över killarnas kåthet men njuter mer än gärna av uppmärksamheten och bekräftelsen och bli skitsura om killar inte visar intresse för dem.
    Självklart är män större bockar än kvinnor och detta i alla åldrar. Något som beror på deras testosteron, spermaproduktion och högre fertilitet som varar längre upp i åldern, oftast livet ut, till skillnad från kvinnornas. 

    Att få uppmärksamhet behöver inte vara kopplat till kåthet heller nej. Det kan handla om vanlig enkel uppskattning vilket inte är samma sak som att stoppa sitt kön i en annan människa. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tss) skrev 2024-04-19 03:21:36 följande:
    Självklart är män större bockar än kvinnor och detta i alla åldrar. Något som beror på deras testosteron, spermaproduktion och högre fertilitet som varar längre upp i åldern, oftast livet ut, till skillnad från kvinnornas. 

    Att få uppmärksamhet behöver inte vara kopplat till kåthet heller nej. Det kan handla om vanlig enkel uppskattning vilket inte är samma sak som att stoppa sitt kön i en annan människa. 

    Det tror jag inte ett dugg på, möjligen om man kommer upp i åldrarna och hormoner börjar spöka men knappas innan det. Jag menar om det skulle vara som du säger så skulle det innebära att alla kvinnor i relationer med män knullar mot sin vilja, inte för att de själva vill det och gillar det utan för att göra sin kåtbock glad och så tror jag absolut inte att det är för de allra flesta.

    Ja uppmärksamhet behöver inte vara kopplat till sex, men nu pratar vi om sex och inte om annan slags uppmärksamhet och ja kvinnor rättfärdigar nog ofta sin kåthet med känsloargument... att knulla runt bara för att man var kåt är inte fint nog tydligen, men lägger man till order "kär" eller "känslor" till det, ja då blir det helt ok. Flört
  • Anonym (Hatten)
    Anonym (jaha) skrev 2024-04-03 09:54:31 följande:
    Nja, jag tror inte män större kåtbockar än tjejer som unga den enda skillnaden är att de inte lindar in sin kåthet i en massa romantiserad BS som tjejer i den åldern gör. 

    Dessutom är det ett jäkla hycklande bland tjejer i den ålder som går runt och gnäller över killarnas kåthet men njuter mer än gärna av uppmärksamheten och bekräftelsen och bli skitsura om killar inte visar intresse för dem.
    Ack så sant.
  • Anonym (Tss)
    Anonym (jaha) skrev 2024-04-22 12:34:27 följande:

    Det tror jag inte ett dugg på, möjligen om man kommer upp i åldrarna och hormoner börjar spöka men knappas innan det. Jag menar om det skulle vara som du säger så skulle det innebära att alla kvinnor i relationer med män knullar mot sin vilja, inte för att de själva vill det och gillar det utan för att göra sin kåtbock glad och så tror jag absolut inte att det är för de allra flesta.

    Ja uppmärksamhet behöver inte vara kopplat till sex, men nu pratar vi om sex och inte om annan slags uppmärksamhet och ja kvinnor rättfärdigar nog ofta sin kåthet med känsloargument... att knulla runt bara för att man var kåt är inte fint nog tydligen, men lägger man till order "kär" eller "känslor" till det, ja då blir det helt ok.  // Flört
    Du får ha din vantro medan vi andra lever i verkligheten. Jag har redan lagt ut fullt logiska skäl till varför män är kåtbockar och kvinnor inte. Dina rena önskedrömmar ändrar inte på det faktumet.
  • Anonym (Annika)

    Jag har själv en relation med en 18 år yngre man. Jag har tonårsbarn. Men jag är 49 och han 31, dvs båda vuxna sedan länge. Han är 15 år äldre än mitt äldsta barn dessutom och känner inte dem sen innan. Jag var singel när vi träffades. Plus att han har ett normalt och ordnat liv. Dock inga egna barn och vi kommer ju aldrig kunna få pga min ålder.

    I ditt fall skulle jag nog tyvärr försöka glömma honom. Av många skäl, tex han går i ditt barns skola, vara det är ju ett stort no-no.

    Sen ör han inte helt vuxen än, och dessutom struligt liv. Ni verkar ju leva två helt olika liv. För att inte tala om att du är gift. Så jag ser bara en massa problem om du skulle gå vidare med det här.

    Så fortsätt drömma men ta det inte vidare. Du är den vuxna och ansvariga i det här, hur flörtig han än är, så ligger ansvaret på dig att vara den mogna. Tänk på dina barn, din man och på honom själv. 

  • Goneril

    TS, kärnfrågan tänker jag inte kommentera; onödigt eftersom många röster redan höjts för att mana till eftertanke. Nej, jag vill gärna lufta några åsikter om din grammatik eftersom du tydligen skriver sexnoveller.                                                                                                            Trådstarten har jag läst, slarvfel förekommer men dessa kan man kan bortse från i ett öppet forum, likaså bristande interpunktion i en text som antagligen skrivits i all hast. Det som däremot stör är vissa omständliga formuleringar såsom när du beskriver din flexibilitet, din förmåga att umgås över generationsgränserna. Man kan helt enkelt skriva:         "Jag är 40 år och umgås lika obehindrat med vänner i 60- årsåldern som ungdomar i mina barns ålder."                                                                                                                   Det heter "värjer" och inte "värjar", "yngre än han" och inte "yngre än honom" även om viss uppluckring börjat ske, men det korrekta är "yngre än han". Sedan var det omständigheter som gjort den unge mannen äldre, det ska vara "själslikt" och inte "själslig", adverb, i den aktuella meningen, "jämngammalt" och inte "jämngammal", kongruens.                                                                                                                                    Gissningsvis korrekturläser du dina noveller innan du publicerar dem, eller vad du nu gör med dem. Tänk på meningsbyggnad och interpunktion! Även en upphetsad porrnovell-läsare reflekterar över felaktigheter när den värsta stormen har bedarrat.

  • Anonym (Äter din kaka)
    Anonym (jaha) skrev 2024-04-03 09:54:31 följande:
    Nja, jag tror inte män större kåtbockar än tjejer som unga den enda skillnaden är att de inte lindar in sin kåthet i en massa romantiserad BS som tjejer i den åldern gör. 

    Dessutom är det ett jäkla hycklande bland tjejer i den ålder som går runt och gnäller över killarnas kåthet men njuter mer än gärna av uppmärksamheten och bekräftelsen och bli skitsura om killar inte visar intresse för dem.

    Du menar att alla killar bara tänker på sex och inte romantik. Fy sjutton, vem behöver en kille som bara är ute efter era hål? 


    Så tragiskt
    Så sjukt

Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?