• Anonym (Libero)

Allt är toppen och 100 %, bara det att han vill använda blöja hemma.

Han är helt felfri och i princip problemfri. Charmig, snäll, ekonomiskt oberoende, har hög status, vältränad osv.

Så bra det kan bli, men det finns ett stort men.

Han vill använda blöja när han är hemma och det är något som är viktigt och som han tänder på.

Åsikter om det.

• Svar på tråden Allt är toppen och 100 %, bara det att han vill använda blöja hemma.
  • Anonym (Varit med om samma sak)

Tror kanske nu efter att ha läst igenom hela tråden att TS vill måla upp best case scenario där blöjorna är det enda negativa aspekten på honom som person. Där TS lägger mycket vikt och värdering vid ens ekonomiska status för det är något som han själv tycker är viktigt och ser som nåt värdefullt.

• Anonym (Hmm)

Många kvinnor som äcklas i denna tråd tycks ha glömt bort att de själva bär blöja under en period varje månad. 

• Anonym (Varit med om samma sak)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-23 14:01:28 följande:

Många kvinnor som äcklas i denna tråd tycks ha glömt bort att de själva bär blöja under en period varje månad. 

Att jämföra mensskydd med blöja är idiotiskt. Alla kvinnor hade gärna sluppit använda binda/tampong, att bära blöja/binda pga inkontinens/mens är helt annat än att göra det för njutnings skull. 
  • Anonym

Någon bör starta en "om det vore en kvinna som ..."-tråd om hur orättvist det är att kvinnor får bära mensskydd utan att dela ut Bentleys, enligt FL-standard.
  • Anonym (Emina)

Det är naturligt! 

Efter en viss ålder är det inte naturligt att använda blöja för att kissa och bajsa 🙃

• Anonym (Hedda)

Jo, men precis..Det är ju exakt samma sak. 

Sen har ju aldrig jag i varje fall varken tänt på att ha menskydd eller bett en karl att byta min "mensblöja"..

Men det kanske ni skulla tycka var alla tiders, vem vet.. Karlar är ju knäppa så det skulle ju inte förvåna mig ett jäkla dugg om det redan finns karlar som tänder på mensblod. För det är nog eran hemliga fetish som ni inte ens vågar berätta om..
  • Anonym (Normal)

Skulle börja gapskratta så jag vred mig om jag fick veta att min nya går med blöja. Antar att det skulle ta minst en halvtimme innan jag samlat mig så mycket så jag kunde kasta ut fanskapet.
    Väldigt rik? Hmmmm hur har han fått ihop pengarna? Så sliten där bak så han behöver blöja misstänker jag.

• Anonym
    Anonym (Libero) skrev 2024-04-21 21:40:37 följande:

Tysta ni blev...och nog lite avundsjuka....

Vad är vi avundsjuka på när du med bestämdhet hävdat att det handlar om ett fiktivt scenario?
    Att du kan tänka ut en hypotetisk situation som innehåller blöjor eller vadå?

Så tyst och avundsjuk du själv blivit.
  • Anonym (Ajax)

Detta med blöjan kan vara det första steget, och vad händer sedan? Napp? Att du ska byta blöjan? Kanske att det bara blir mer och mer märkliga saker som han just nu inte vill berätta?

• Anonym (Libero)

Snart dags för blöjbyte!
    Ha en skön helg!

• Anonym
    Anonym (Libero) skrev 2024-05-31 19:40:22 följande:

Snart dags för blöjbyte!
    Ha en skön helg!

Vad är vi avundsjuka på nu då?
    Du glömde ju skriva att det var ett påhittat scenario och sen var det helt plötsligt det, följt av att vi var avundsjuka på att du hade skaffat blöjman själv.
    Vilket är det som vi är avundsjuka på? En dröm?
  • Anonym
    Anonym (Libero) skrev 2024-05-31 19:40:22 följande:

Snart dags för blöjbyte!
    Ha en skön helg!

Det finns dock EN ENDA sak som jag möjligen kan vara avundsjuk på, kan jag erkänna:
    Att det är blöjbyte först nu.
    Du har alltså gått med samma skit (bokstavligen) i månader och överlevt. Det är naturligtvis synd för samhället, men kanske ändå lite avundsvärt med avseende på fighting spirit.
  • Anonym (Libero)

Nu kommer snart sommaren och då blir det varmt med blöja...

• burleskburkläsk

Trött på män som skyddar andra män för att de är just män, patetiskt på en enorm hög nivå.

Kvinnan använder skydd för att det inte skall komma blod på kläder, detta är inget sexuellt.
    En man i vuxen ålder som använder blöjor fast att han inte behöver, det är en fetisch.

/Jonny
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
Svar på tråden Allt är toppen och 100 %, bara det att han vill använda blöja hemma.