• Anonym (Hh)

Spelar antalet sexpartners någon roll?

Så, hur är det egentligen. Bryr ni er om antalet sexpartners era respektive har i bagaget? Och är det en deal breaker för ett förhållande?
    Kommentera gärna också vad som skulle kunna vara den magiska gränsen om ni bryr er. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?
  • Anonym (Tjej)
    Tobben skrev 2024-04-16 17:52:43 följande:
    Du borde sluta att vara så svartsjuk och välja vettigare pojkvänner.
    det är det jag vill inte ha pojk-vännet jag vill ha män. Världens saknar det ganska mycket faktiskt. Men de finns
  • Anonym (U)
    Anonym (För många utan könslor) skrev 2024-04-18 23:08:36 följande:

Min tjej har verkligen knullat runt. Det har typ varit samma sak som att ge någon en kram för henne. Hon har inte ens behövt känna attraktion för en snubbe för att hoppa i säng med honom. Hennes urskiljningslösa knullande har gjort henne till ett ganska så tråkigt ligg. Hon beter sig som en porrstjärna i sängen och knullar helt utan kärle. Ganska så världelöst att he en relation med en sådan tje.

Varför är du då kvar i förhållandet?
  • Anonym (2016)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-04-18 23:31:35 följande:
    det är det jag vill inte ha pojk-vännet jag vill ha män. Världens saknar det ganska mycket faktiskt. Men de finns
    Hur gammal är du?
    Riktiga män finns, du måste bara veta var du ska leta!
  • Anonym (jag)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-19 09:32:51 följande:
    Hur gammal är du?
    Riktiga män finns, du måste bara veta var du ska leta!
    Nja, vettefan om ålder är ett argument. Det räcker väl med att läsa runt här på FL för att inse att vuxna människor i allmänhet verkar bete sig allt annat än moget?
    Jag tror att många ungdomar beter sig betydligt mognare än vad vissa vuxna människor som skriver här gör.

Så ja det finns säkert mogna män och kvinnor men är nog väldigt sällsynta, däremot finns det gott om människor som vill tro att de är mogna.
  • Anonym (jag)
    JJ19 skrev 2024-04-18 22:28:27 följande:

Jag är man och ser det snarare som något positivt om kvinnan är erfaren och vet vad hon vill ha!

Men vad har det men antal sexpartners att göra? 
    En kvinna som haft 5 fast långa relationer har väl inte nödvändigtvis knullat mindre än vad en som haft 200 sexpartners gjort? Det är ju inte oskulder vi pratar om.

Så det beror väl kanske på vad förslags erfarenhet du är ute efter, är du ute efter erfarenhet av sex har nog en kvinna med få sexpartner förmodligen lika mycket som en som haft 200. Det enda som skiljer är hur många olika män de legat med inte antalet knull.
  • Anonym (Hh)

Väcker den här till liv igen och har en följdfråga;

Ni som tycker att er partners antal sexpartners spelar någon roll - lever ni själv efter samma moral?

Och, gäller det enbart för förhållanden eller är ett enstaka ligg en annan sak? (Tänk madonna-whore complex för båda könen)

• Anonym (Peder)
    Anonym (Hh) skrev 2024-07-09 17:33:20 följande:

Ni som tycker att er partners antal sexpartners spelar någon roll - lever ni själv efter samma moral?

Och, gäller det enbart för förhållanden eller är ett enstaka ligg en annan sak? (Tänk madonna-whore complex för båda könen)

Jag skrev i mitt inlägg att det är en sak om man har varit i många förhållanden och  en annan med såna som knullar runt går bort eftersom såna tjejer (inte alla förstås) inte klarar av att vara trogen. Jag är likadan. Har bara knullat med dem jag har varit i förhållande med. Att gå ut på krogen och välja en random tjej för lite smurf för kvällen är inte min vigör. 
  • Anonym (Nalle)

Min gumma har haft 3k och det är helt ok

• Anonym (M)

Jag lever efter mina egna värderingar iallafall. Aldrig varit intresserad av lösaktighet eller porrskadade preferenser. Dejtar endast personer med samma värderingar som jag.
  • Anonym (Kan inte bry mig mindre)

Nu bryr jag mig inte om antalet men kan ju svara hur det ligger till för egen del. Jag har, i mitt snart 48-åriga liv, haft sex med 6 personer varav jag varit i relation med typ 2 av dem. Ser mig inte ett dugg som "lösaktig" för att 4 av 6 varit mer lösa förbindelser. 

Nu är jag singel igen för första gången på 20+ år och har inte heller en tanke på att "ligga runt" som mitt kära ex så snällt beskriver att jag kommer att göra enligt honom. Blir jag sugen har jag leksaker.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Nalle) skrev 2024-07-09 18:13:17 följande:

Min gumma har haft 3k och det är helt ok

Är du ihop med en gammal pensionerad porrstjärna?
  • Anonym (Kan inte bry mig mindre)
    Anonym (Peder) skrev 2024-07-09 18:08:56 följande:
    Jag skrev i mitt inlägg att det är en sak om man har varit i många förhållanden och  en annan med såna som knullar runt går bort eftersom såna tjejer (inte alla förstås) inte klarar av att vara trogen. Jag är likadan. Har bara knullat med dem jag har varit i förhållande med. Att gå ut på krogen och välja en random tjej för lite smurf för kvällen är inte min vigör. 
    Hur många räknas till "knulla runt"? Eller är det antal lösa förbindelser kontra relationer som är det viktiga? Helt ärligt nyfiken på resonemanget.
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?