• Anonym (Wang)

Dag 42 i cykeln och fortfarande ingen mens

Först hade jag två kemiska graviditeter i cyklerna efter varandra. Denna cykel är nu inne på dag 42 och fortfarande ingen mens. Min normala cykel är på 24 dagar. Hade även helt sjuka hormonförändringar för 2-3 veckor sedan med kraftiga vallningar, kunde knappt sova nattetid pga det (vaknade titt som tätt av känslan av att brinna upp), var också helt torr i underlivet (alltså inga flytningar öht). Hade även svårt att se ordentligt för att ögonen var så torra. Sen för en vecka sedan upphörde detta helt och jag mer som vanligt igen. 

Ska tillägga att jag är äldre. 

Har nån här varit med om liknande? 

• Svar på tråden Dag 42 i cykeln och fortfarande ingen mens
  • Anonym (Wang)

Ingen? 

• Anonym (F)

Låter som förklimakteriet.

• Anonym (?)
    Anonym (Wang) skrev 2024-04-07 10:19:35 följande:

Ingen? 

Hur gammal är äldre? Tycker också det låter som förklimakteriet.
  • Anonym (Wang)
    Anonym (?) skrev 2024-04-08 04:17:48 följande:
    Hur gammal är äldre? Tycker också det låter som förklimakteriet.

Snart 45. Men har som sagt varit gravid två cykler efter varandra och sen hände detta nu. 

Mensen har fortfarande inte dykt upp 

• Anonym (n)
    Anonym (Wang) skrev 2024-04-09 12:49:00 följande:

Snart 45. Men har som sagt varit gravid två cykler efter varandra och sen hände detta nu. 

Mensen har fortfarande inte dykt upp 

Jag fick sådär efter att jag varit gravid8och fick missfall), inte två cyklar på raken men ganska tätt. Mensen blev jättesen och kände av en massa hormoner, det kan tydligen hända. Jag var dock yngre än dig, jag hade nog kollat upp det alternativt beställt hem test själv för att se ifall det var klimakteriet på g. Tar numera rosenrot regelbundet för det ska vara bra för hormonbalansen och det har fungerat på mig. 
Svar på tråden Dag 42 i cykeln och fortfarande ingen mens