• ANGU04

    AKUT HJÄLP LVU eller Socialtjänstens utredning

    Hej hej, Vi är en mamma och Pappa som  

     Behöver snabbt akut komma i kontakt med advokat/er i stockholm som är erfarna,duktiga, helst jobbat iaf mer än 10år med LVU, en advokat man kan lita på och som verkligen hjälper en och helst vinner.

    Helst en advokat som vunnit mål..

    BRÅDSKANDE OCH AKUT,,, tacksam för ENDAST SERIÖSA SVAR.
    Också 

  • Svar på tråden AKUT HJÄLP LVU eller Socialtjänstens utredning
  • Anonym (Anonym)
    ANGU04 skrev 2024-04-06 23:54:03 följande:
    AKUT HJÄLP LVU eller Socialtjänstens utredning
    Hej hej, Vi är en mamma och Pappa som  

     Behöver snabbt akut komma i kontakt med advokat/er i stockholm som är erfarna,duktiga, helst jobbat iaf mer än 10år med LVU, en advokat man kan lita på och som verkligen hjälper en och helst vinner.

    Helst en advokat som vunnit mål..

    BRÅDSKANDE OCH AKUT,,, tacksam för ENDAST SERIÖSA SVAR.

    Också


    OM du har erfarenhet av att socialtjänsten sköter utredningen vilket är rent spekulation enligt min mening om ord av barn som är yngre än 7 år och älskar oss till månen om du frågar honom/henne. Kan du dela med dig av dina erfarenheter
     



  • Anonym (Så)

    Soc är skyldig att ge er en advokat. Det blev vi erbjudna när det gick så långt. Men som tur var löste det sig utan advokat. Soc ska hjälpa, inte själpa. Och med rättvis personal där så blir det rättvist. Stå på er! Vi fick gå till chefen på soc för att bli hörda.

  • Anonym (Va)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-04-07 00:01:27 följande:
    Va? vad försöker du säga?
  • Anonym (Anonym)

    Jag vill säga att om du en utredning av socialtjänsten kan du anlita en advokat? vilken advokat är det LVU? Om du känner till en bra advokat, vänligen meddela oss

  • Anonym (U)

    Vad seröst att be om hjälp om detta på familjeliv.. 

  • Anonym (r)
    Anonym (U) skrev 2024-04-07 17:01:20 följande:

    Vad seröst att be om hjälp om detta på familjeliv.. 


    Tänker du att alla har ett nätverk där de känner till advokater? Att det är fel att be om råd?

    Framställningen är lite förvirrande men själva grundfrågan är helt normal.
  • Anonym (Nacka)

    Här på FL vill vi gärna ha eran story, är ni hippie som lever för stunden, har soc tagit ungen eller är pappan psykopat?

  • Anonym (Anonym)

    Ber om ursäkt för att jag inte tar upp ämnet så tydligt då jag är ny på familyliv och inte heller kan svenska. jag använder google translate för det. Jag är en bra och väluppfostrad proffs som arbetar på en av de 10 bästa arbetsplatserna i Sverige och inte en hippie. Jag letar efter seriösa kommentarer. tack på förhand för ditt samarbete.

  • Anonym (Anonym)

    behöver hjälp med om du vet bra advokat för att hantera LUV-typ fall där det inte har fattats något beslut bara utredning pågår men på grund av rädsla för att inte känna till land och språk vill ha ett expertutlåtande av advokat som jag självklart kan betala och nej stöd som behövs från staten. dela gärna om någon har erfarenhet av att anlita en advokat och var bra i sitt fall.

Svar på tråden AKUT HJÄLP LVU eller Socialtjänstens utredning