Anonym (IN) skrev 2024-04-14 20:38:11 följande:
Ja, det är väldigt tydligt av denna och tidigare trådar. Du verkar enormt kropps- och sexfixerad och beroende av att få bekräftelse på att du är snygg och attraktiv, oavsett hur den bekräftelsen ser ut (om det är att din partner har sex med dig eller att din syster blir avundsjuk på din kropp). Men du är mer än din kropp.
Min syster har jag försökt anpassa mig väldigt mycket efter med kläder, hur jag rör mig, liksom precis vad hon kritiserat har jag försökt ändra på det så där tycker jag ändå att jag försökt vara snäll. Sedan har jag inte tänkt så snällt absolut inte.
Min fästman försöker bekräfta mig på många sätt, men han är liksom väldigt mån om mig hela tiden, beskyddande och väldigt snäll så jag vet inte om det är genuint. Han säger att jag är smart, har humor och jag vet inte om det stämmer. Tycker han det eller är han bara kär och tror det?. Jag känner att han också lyssnar på mig när jag pratar och är intresserad, men liksom även där är jag värd att lyssna på eller är han bara som min mamma säger att jag k*****t sönder hans hjärna och han är förhäxad av mig? Det känns som att han har en bild av mig i sitt huvud av att jag är underbar och så himla fantastisk på alla sätt och vis...men den stämmer inte med hur jag uppfattar mig själv och rent objektivt stämmer den verkligen inte.
Men med det sexuella så känns det så bra. Det är tydligt för mig att han är helt galen i mig och jag känner mig genuint duktig. Att det här kan jag. Jag kan hans kropp exakt, bättre än min egen, jag har 100% kontroll jag kan få honom att komma när som helst inom 2 minuter om jag vill det, rör mig så och så osv. jag kan oftast timea in min egen orgasm med hans sånär som på några sekunder fel. Jag känner mig väldigt trygg och som sexigast i världen med honom. Så det blir väldigt bekräftande före, under och efter och min självkänsla är liksom genom taket upp till månen vad gäller det (med honom, har inte alls vart samma med tidigare partners, då kan jag känt mig värdelös under sex).
Sedan älskar jag att han verkligen älskar mitt utseende med. Jag har säkert berättat i tidigare tråd om hur jag kände mig på stranden med honom förra sommaren. Extremt bekräftande. Trots att han ser mig naken varenda dag och det var en drös andra kvinnor i bikini så kände jag verkligen att han tittade på mig, jag i bikini var intressant inte andra. Med en ex upplevde jag att han tittade på precis alla andra än mig, jag var ointressant i den situationen. Jag gillar verkligen det där att han istället ser MIG. Det är så oerhört bekräftande.