• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • Bunny s
    Idaho1989 skrev 2025-04-29 15:55:20 följande:

Det gick åt pipsvängen den här gången också. Hade tidigt rutinultraljud idag, men fostret hade slutat utvecklas omkring 8+3. Säcken hade dock fortsatt växa så har fått en tablett idag och kommer bli inlagd på torsdag och få cytotec på plats. 

Känner mig bara tom och frustrerad just nu. Som att min egen kropp bara jävlas med mig.

Åh så ledsamt 😪 beklagar verkligen. Fy vad tungt. Du som gått igenom några stycken nu. Stor kram 
  • Idaho1989
    Bunny s skrev 2025-05-02 17:25:28 följande:
    Åh så ledsamt 😪 beklagar verkligen. Fy vad tungt. Du som gått igenom några stycken nu. Stor kram 
    Ja, det var inte riktigt det valborgsfirande vi hade tänkt oss. Hade i alla fall en (under omständigheterna) "bra" upplevelse på sjukan. Jättegulliga sköterskor som hela tiden såg till att jag var bra smärtlindrad, fick medicin mot illamående direkt jag behövde osv. Slutade dock svara på Cytotecen typ halvvägs så fick bli kvar över natten och sen skrapning, fick komma hem nästan direkt efter det. Så som sagt, under omständigheterna har det ändå gått bra. Här hemma är mannen och hundarna ett enormt bra stöd ❤️ Och alla här inne har också varit superfina hela tiden. 
  • Bunny s
    Idaho1989 skrev 2025-05-03 08:04:06 följande:
    Ja, det var inte riktigt det valborgsfirande vi hade tänkt oss. Hade i alla fall en (under omständigheterna) "bra" upplevelse på sjukan. Jättegulliga sköterskor som hela tiden såg till att jag var bra smärtlindrad, fick medicin mot illamående direkt jag behövde osv. Slutade dock svara på Cytotecen typ halvvägs så fick bli kvar över natten och sen skrapning, fick komma hem nästan direkt efter det. Så som sagt, under omständigheterna har det ändå gått bra. Här hemma är mannen och hundarna ett enormt bra stöd ❤️ Och alla här inne har också varit superfina hela tiden. 
    Vilken tur att du blivit så bra omhändertagen 💛 det hjälper ju att känna att folk runt om en bryr sig och att man får bra hjälp när det väl gäller. 

Tur att ni har varandra där hemma också. 

Hoppas att kroppen läker bra och snabbt nu!
  • Startingover
    Alvedon83 skrev 2025-04-07 04:32:34 följande:

Nu kom blodet😓😓😓 ingen bebis 2025 då, hade det på känn men såklart fanns ju hoppet ändå. Så sorgligt, tänk om det tar ett år till innan nästa plus😭

Åh, jag har varit inne i den gamla tråden och letat efter dig, så blev så glad när jag såg att du hade skrivit här! Beklagar verkligen att det blev ett tidigt missfall, så ledsen för din skull... snart bara måste det vara din tur att få en liten som stannar! 
  • Alvedon83
    Startingover skrev 2025-05-13 04:08:06 följande:
    Åh, jag har varit inne i den gamla tråden och letat efter dig, så blev så glad när jag såg att du hade skrivit här! Beklagar verkligen att det blev ett tidigt missfall, så ledsen för din skull... snart bara måste det vara din tur att få en liten som stannar! 
    Tack❤️ vi kämpar på men har minskat ned på tester och tempning, orkar inte köra all in varje månad.  Hoppas sol och sommar gör susen för fertiliteten 👍
  • EFW

I vecka 38+1 kom lillebror ❤️ 50 cm och 3755 g. 
    Han jobba klart och fick en ledig dag 😂 Jar aldrig fött före bf innan så blev minst sagt förvånad 😅
  • Alvedon83
    EFW skrev 2025-05-14 01:15:57 följande:
    Han jobba klart och fick en ledig dag 😂 Jar aldrig fött före bf innan så blev minst sagt förvånad 😅
    Grattis❤️❤️❤️

• Idaho1989
    Grattis ❤️
  • DidoAeneis

Yeey! Grattis, EFW! Haha sa ju det, du fick jobba ända in i kaklet! Men skönt att föda lite före, jag kände stor frustration mot slutet denna gång, trots att jag födde före BF, men ändå senare än mina förra gravvar. Hoppas ni får njuta av bebisbubbla och en härlig, lite lagom långsam sommar nu.
  • Samanta245
    Syskonförsök skrev 2024-04-28 19:08:05 följande:
    För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

Jag är 38 år och försöker bli gravid 
  • EFW
    Alvedon83 skrev 2025-05-14 10:37:12 följande:
    Grattis❤️❤️❤️

Tack!! ❤️❤️❤️
  • EFW
    Idaho1989 skrev 2025-05-14 12:32:03 följande:
    Grattis ❤️
    Tack!! ❤️
  • EFW
    DidoAeneis skrev 2025-05-14 13:12:56 följande:
    Yeey! Grattis, EFW! Haha sa ju det, du fick jobba ända in i kaklet! Men skönt att föda lite före, jag kände stor frustration mot slutet denna gång, trots att jag födde före BF, men ändå senare än mina förra gravvar. Hoppas ni får njuta av bebisbubbla och en härlig, lite lagom långsam sommar nu.

Hahaha Jag vet 😂 Jag som skulle tvätta fönster och annat nu innan. Jag är fortfarande förvånad själv att han redan är här. 

Som vi njuter! ❤️ Bästa känslan i världen 🥰🥰

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning