Anonym (Äntligen syskon) skrev 2025-06-05 22:12:51 följande:
Tack För igenkänningen och icke-dömandet. Som du skriver så är det ju barnet man längtar efter. Inte själva graviditeten.
minns dig också :) grattis! När kom bebis?
ja alltså nu hör jag att du haft det sju resor värre än mig. Och ibland känner jag mig dum som klagar. Men det är verkligen inte kul stundtals 🤦🏻?♀️ de sura uppstötningarna dök upp igår som ett brev på posten också och det är liksom som att man aldrig bara kan få vara och så känns allt bra. Inte ont eller obekvämt någonstans etc?. Längtar. Min återhämtning sist var relativt snabb och jag hoppas på det den här gången också. Kommer likt den gången sätta igång med hallonbladste och nattljusolja i vecka 36 (har jag för mig). kanske placebo men värt ändå, haha
Bebisen kom den 11 mars, så han blir tre månader idag! Den här tiden går så extremt fort. Men jag har inte glömt alla plågor under graviditeten. Jag hade också halsbränna från dag ett till förlossning denna gång. Vi-drigt.
Jag kände också det där med att det aldrig fick vara bra. Var mycket frustrerad mot slutet, kände att den där veka klagaren hade blivit JAG. Tappat bort mig själv helt. Nu är det SÅ skönt att känna sig frisk igen, liksom! Sen har jag väl inte hittat mig själv helt, bebisen upptar mig ännu till mångt och mycket konstant, men nu mår jag iaf bra ❤️ Så det blir bättre snabbt. Just det - extrem nästäpps hade jag också, haha. Fyfan, nä, den där gravven glömmer jag aldrig.