Anonym (Mia) skrev 2024-05-02 08:38:59 följande:
Hm...jag som legat med båda könen, jag skulle säga att det beror på vem det är. Och det skulle med kunna vara så att det här att vara passionerad och liksom göra det man vill tänder oavsett kön. Vet inte om jag vill kalla det just dominans, det är för mig något annat. Majoriteten kvinnor jag legat med har varit dominanta men även dom vill switcha ibland även om det sker sällan.
Har legat med män som velat ha liksom mys-sex, mer än kvinnor faktiskt. Kvinnorna har varit pang på men det kan ju ha att göra med mina preferenser för handlingskraftiga människor. Så skulle inte säga att just män är mer dominanta enligt mina erfarenheter.
Jag har bara legat med en, och vi hade bara samlag en gång. Jag är inte speciellt dominant, men vi gjorde ändå en del porriga saker. Första gången så slickade jag henne, det gjorde jag andra gången också. Och sen tog jag henne bakifrån. Jag var inte speciellt hårdhänt. Visste inte riktigt hur jag skulle vara, men jag var nog ganska försiktig. Mer sensuellt och inte juckande i hyperfart. Minns jag ändå tände på det och att jag tänkte att jag tog henne, det var sexigt. Jag kände mig manlig och det var lite overkligt att jag äntligen fick uppleva nåt sånt.
Hon sa efteråt att hon inte riktigt var van det. Om hon menade att andra män är mer hårdhänta, inte så försiktiga, det vet jag inte. Det var ju trots allt min första (och enda) gång.