Du är jättekåt och vill ligga…
?men din partner saknar lust, vänder ryggen till och vill bara sova. Hur hanterar du vanligtvis situationen?
?men din partner saknar lust, vänder ryggen till och vill bara sova. Hur hanterar du vanligtvis situationen?
Tycker det fattas ett alternativ:
Jag accepterar läget utan att bry mig och somnar istället.
Han får alltid ligga med mig om han vill. Jag kan ha sex även om allt inte är perfekt.
Han får alltid ligga med mig om han vill. Jag kan ha sex även om allt inte är perfekt.
Jag skulle tycka att det var jobbigt om min partner inte vill ha sex en dag. Hittills har vi sex säkert 2/3 dagar och nekar inte varandra eftersom vi är så attraherade. Jag hoppas det håller i sig.
Jag skulle tycka att det var jobbigt om min partner inte vill ha sex en dag. Hittills har vi sex säkert 2/3 dagar och nekar inte varandra eftersom vi är så attraherade. Jag hoppas det håller i sig.
Rent teoretiskt skulle jag kunna knulla min fru varje dag. Vi matchar varandra perfekt i sängen och hittills har hon inte sagt nej. Men jag känner henne så pass väl att jag vet när hon är trött och hellre vill sova. Hon jobbar rätt långa dagar. Så då får jag hålla mig hel enkelt. Men då blir det bara ännu skönare nästa gång.