• Anonym (TS)

Mitt barns pappa berättade att han hade sex med en 17-åring när han var 24

Nu är vi båda ungefär i 35-årsåldern, jag är 3 år äldre än han. Vi pratade om en kändis som hade blivit anklagad för att hålla på med tonåringar och då sa han det. Fast han sa att hon ljög om sin ålder och sa att hon var 20 , såg mycket äldre ut, var lika lång som han (konstigt när han är över 185) och att han slutade träffa henne när hon sa hur gammal hon var.. är inte 100% säker på att jag tror på det.. Och samtidigt verkade han inte tycka det var så farligt eftersom han var ung. Men en 24-åring är ändå en vuxen man och en 17-åring är inte vuxen. 

Vet att det är lagligt i Sverige iallafall men jag blir äcklad och önskar jag inte hade vetat om det. Har själv en dotter från ett tidigare förhållande i den åldern. Och när jag själv var 17 låg jag med en 23-åring som hade supit ner mig på nån fest, mådde ganska dåligt efteråt. Har för mig att han hade ljugit om sin ålder men jag fick syn på hans leg. 

Det har varit ganska skakigt mellan oss pga andra saker och jag känner nästan att jag vill göra slut på grund av det här men det kanske är överdrivet? Som att det var spiken i kistan ungefär .. Vi har ett litet barn tillsammans .. Hur tänker ni? Överreagerar jag? Eller hur hade ni känt? 

Han har träffat en del ganska mycket yngre tjejer innan mig också (men vuxna så det är ju inget fel egentligen) och han har varit med jämngamla och äldre också. 

• Svar på tråden Mitt barns pappa berättade att han hade sex med en 17-åring när han var 24
  • Anonym (Skyddarbarn)
    Anonym (TS) skrev 2026-02-07 18:16:13 följande:

Svårt att svara på, det var precis när jag hade fyllt 17. Så om det hade hänt när jag var 18 hade jag varit ett helt år äldre. Det skulle nog inte ha kunnat hända då eftersom jag var förlovad (med en jämnårig pojkvän) och gravid någon månad efter jag fyllde 18.  Men om vi säger att jag hade varit singel då så ja, ett år gör ganska stor skillnad i den åldern så det är väl möjligt att jag hade mått bättre, eller haft lättare att säga nej så att det aldrig hade hänt. Dessutom var det ju inte riktigt lika lockande att hänga med äldre killar som bjöd på alkohol när man själv fick gå ut på krogen. 

Men handlar det om någon som fyller 18 om en vecka jämfört med någon som precis har fyllt 18 är det kanske inte någon jätteskillnad. 

Ezmeraldah skrev 2026-02-07 14:01:02 följande:
    Hade du mått bättre om du varit 18 när det hände?

Har själv varit med om mycket skit men tror inte att det  alltid är åldern som är det centrala.

Om en medelålders man har sex med 17 åring så är det fan utnyttjande av barn

18 år är ungt nog men en person som inte ens får köpa folköl? Det är ett barn och ni ska inte vara med dem. 
  • Anonym (Skyddarbarn)
    Anonym (TS) skrev 2026-02-07 11:48:06 följande:

Jag förstår , det är absolut intressant att diskutera och alla har ju rätt att tycka olika. Jag tycker det är skillnad på 18 och 23 och 17 och 24, bara något år gör stor skillnad i den åldern. Sen tycker jag väl inte att det är fel på den nivån att jag blir upprörd över att det händer överhuvudtaget bara att jag som sagt blir lite äcklad om det är en kille jag är tillsammans med eller dejtar som brukar göra det. 

Och nu får jag säkert en miljon tummen ner men det kanske ofta är snäppet värre om killen är den äldre. Just eftersom tjejer ofta är i en lite mer utsatt situation på grund av att killar ofta är fysiskt större och starkare. Jag blev själv våldtagen av en kille som var 19 (skulle fylla 20) när jag nyss hade fyllt 23. Inget gränsfall utan han tvingade sig in hemma hos mig och höll fast mig (det var en person jag kände). Han var nog närmare 25 cm längre än jag och mycket större. En kille är ju ofta större och starkare än en tjej även om han är yngre. 

Men nu generaliserar jag kanske , det finns såklart situationer där killar blir övertalade och utnyttjade också. Det finns ingen exakt gräns för vad som är ok eller inte (om båda är över den lagliga gränsen såklart). Men jag tror de flesta skulle hålla med om att till exempel en 60-åring och 16-åring inte känns ok. Så någon slags gräns har väl alla när man tycker det känns fel. Det beror också på situation tycker jag. 

Och om vi tar exemplet med en 18-åring och 23-åring så tycker jag det är en sak om det har hänt någon gång eller om 23-åringen råkade bli kär i en person som är 18. Och en annan sak om det är något personen gör hela tiden, är det en 23-åring som i princip bara brukar dejta och ligga med 18-åringar hade jag känt spontant att det inte känns helt 100. 

Lagen har ändrats så nu hade antagligen det klassats som barnvåldtäkt om en 60 åring förgripit sig på en 16 åring. Kolla upp det själva! Stod i tidningen i somras. 

Vilket är bra då det länge varit lagligt att våldta barn i det här landet (och många andra länder) 

Bara en pedofil hade kunnat påstå att en 16 årig pubertal unge i högstadiet eller som nyss börjat gymnasiet kan "samtycka" till sex med fullvuxna människor. 
  • Anonym (Skyddarbarn)
    Ezmeraldah skrev 2026-02-06 13:32:03 följande:

Men snälla. 24-åring och 17-åring hade sex för tio år sen. Jaha och? Om hon varit 18 och han 25 hade det varit en heeelt annan sak eller? Nej, det är inte optimalt men knappast nån big deal. Jag hade sex med en 18-åring när jag var 23 - borde jag spärras in? Jag var ihop med en 23-åring när jag var 17 (drygt 20 år sen nu). Mina föräldrar hade inga problem med det. De kommenterade inte ens åldersskillnaden. Det gjorde ingen annan heller. 

Men det finns 17 åringar som verkligen inte är mogna för att ha sex med folk som är flera år äldre (det borde inte vara lagligt) och bara för att du var mogen betyder det inte att alla barn är det. 

Jag hade fan inte varit mogen att bli utnyttjad av en vuxen när jag bara var 17. 

Och ja, det händer en del mellan 17 och 18. Ett år är mycket av tonåren. 

Man måste dra gränsen någonstans, även du hade väl dragit gränsen någonstans? Eller ska en 14 åring ha sex med 7 åring och då är det fritt fram?

Vid 18 blir man myndig. 18 är också jätteungt så lämna barn i fred.
  • Anonym (Mrs)
    Anonym (Skyddarbarn) skrev 2026-02-10 02:40:38 följande:
    Men det finns 17 åringar som verkligen inte är mogna för att ha sex med folk som är flera år äldre (det borde inte vara lagligt) och bara för att du var mogen betyder det inte att alla barn är det. 

Jag hade fan inte varit mogen att bli utnyttjad av en vuxen när jag bara var 17. 

Och ja, det händer en del mellan 17 och 18. Ett år är mycket av tonåren. 

Man måste dra gränsen någonstans, även du hade väl dragit gränsen någonstans? Eller ska en 14 åring ha sex med 7 åring och då är det fritt fram?

Vid 18 blir man myndig. 18 är också jätteungt så lämna barn i fred.
    Jag träffade min blivande man då jag var nyss fyllda 17, han fyllde 24 någon månad senare.

Visserligen länge sedan nu, och idag är ungdomar mycket "barnsligare" än vi var då det här skedde.
    Då var det vanligt med den åldersskillnaden.

Min bästa kompis träffade sin man redan i nian, han körde oss till och från skolan med sin bil. Vi var 15 och han 20.

Givetvis ska det vara lagligt att kunna ha en äldre partner även som sjuttonåring. 
    Fråga gärna vår son vad han anser om saken!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Mrs) skrev 2026-02-10 10:42:46 följande:
    Jag träffade min blivande man då jag var nyss fyllda 17, han fyllde 24 någon månad senare.

Visserligen länge sedan nu, och idag är ungdomar mycket "barnsligare" än vi var då det här skedde.
    Då var det vanligt med den åldersskillnaden.

Min bästa kompis träffade sin man redan i nian, han körde oss till och från skolan med sin bil. Vi var 15 och han 20.

Givetvis ska det vara lagligt att kunna ha en äldre partner även som sjuttonåring. 
    Fråga gärna vår son vad han anser om saken!

Jag säger inte att det ska vara olagligt men jag tycker 17 och 24 är för stor ålderskillnad. 15 och 20 också. Men det var nog vanligare och mer accepterat förr i tiden, jag vet inte hur gammal du är. Ett eller två år äldre är såklart en annan sak. Och när båda är vuxna är det också en helt annan sak , då spelar stor ålderskillnad mindre roll. 

Fråga vår son är ju ett märkligt argument. Det finns barn som har blivit till under hemska omständigheter, man är ändå glad att barnet finns men det betyder inte att omständigheterna är något som ska hyllas. Jag är jättetacksam och glad att jag har min äldsta dotter. Men jag var 18 när hon föddes och hennes pappa slog mig. Ska jag säga att du ska fråga henne om det är bra att vara tillsammans med en kvinnomisshandlare och få barn som tonåring? Jag är väldigt säker på att hon skulle säga nej. 

Har en kompis som har föräldrar som är kusiner, hon blev jättearg på föräldrarna när hon fick veta det. Hon har en del problem med hälsan som kan vara på grund av det men alla som känner henne är såklart väldigt glada att hon finns. Ska jag säga att du ska fråga henne om hon tycker det är bra med kusinäktenskap? Hon skulle också säga nej även om hon älskar sina föräldrar och verkar ha haft en bra uppväxt. 

Och vad gör att just din son är en allvetande expert på ämnet? Han var ju inte ens med när du var 17 och dejtade en vuxen man? 

• Anonym (Mrs)
    Anonym (TS) skrev 2026-02-10 16:13:33 följande:

Jag säger inte att det ska vara olagligt men jag tycker 17 och 24 är för stor ålderskillnad. 15 och 20 också. Men det var nog vanligare och mer accepterat förr i tiden, jag vet inte hur gammal du är. Ett eller två år äldre är såklart en annan sak. Och när båda är vuxna är det också en helt annan sak , då spelar stor ålderskillnad mindre roll. 

Fråga vår son är ju ett märkligt argument. Det finns barn som har blivit till under hemska omständigheter, man är ändå glad att barnet finns men det betyder inte att omständigheterna är något som ska hyllas. Jag är jättetacksam och glad att jag har min äldsta dotter. Men jag var 18 när hon föddes och hennes pappa slog mig. Ska jag säga att du ska fråga henne om det är bra att vara tillsammans med en kvinnomisshandlare och få barn som tonåring? Jag är väldigt säker på att hon skulle säga nej. 

Har en kompis som har föräldrar som är kusiner, hon blev jättearg på föräldrarna när hon fick veta det. Hon har en del problem med hälsan som kan vara på grund av det men alla som känner henne är såklart väldigt glada att hon finns. Ska jag säga att du ska fråga henne om hon tycker det är bra med kusinäktenskap? Hon skulle också säga nej även om hon älskar sina föräldrar och verkar ha haft en bra uppväxt. 

Och vad gör att just din son är en allvetande expert på ämnet? Han var ju inte ens med när du var 17 och dejtade en vuxen man? 

Fråga för att han vet att det gick alldeles utmärkt trots vår åldersskillnad. En ¨åldersskilland som inte ens reagerade på då.
    Detta var början av 80-talet.

Att du fick stryk av din kille har inte med åldersskillnad att göra!

Tänk innan du svarar nästa gång är du snäll.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Mrs) skrev 2026-02-10 18:35:14 följande:
    Fråga för att han vet att det gick alldeles utmärkt trots vår åldersskillnad. En ¨åldersskilland som inte ens reagerade på då.
    Detta var början av 80-talet.

Att du fick stryk av din kille har inte med åldersskillnad att göra!

Tänk innan du svarar nästa gång är du snäll.

Det har definitivt inte med ålderskillnad att göra att han slog mig nej , mitt första barns pappa är exakt lika gammal som jag. Det var ett exempel på hur fel det blir att använda ett barn som exempel på att en situation var bra. Vi fick ett barn som är älskat och som vi båda är fruktansvärt glada och tacksamma att vi har och som nu är en jättefin, intelligent och omtänksam ung kvinna. Det betyder inte att omständigheterna som gjorde att hon föddes (två tonåringar i ett förhållande där det förekom våld) var något bra som ska hyllas. 

Jag tror inte din son kan svara på hur det var när du som 17-åring var tillsammans med en 24-åring , om jag förstod det rätt existerade han inte ens då. På sättet du uttrycker dig , ?du fick stryk av din kille? till en våldsutsatt kvinna får jag känslan av att allt inte har varit så bra i er familj , du verkar inte direkt vara en person som kan känna empati och barn tar ofta efter sina föräldrar. 

Om det iallafall var så att det gick bra för er så betyder inte det att det är likadant för alla. Och så var det mycket som var vanligt och accepterat på 80-talet som absolut inte är det idag, skulle kunna ge hur många exempel som helst. Många cyklade utan hjälm och klarade sig utan hjärnskador , betyder det att det är bra att cykla utan hjälm? 

• Anonym (Mrs)
    Anonym (TS) skrev 2026-02-10 21:55:45 följande:

Det har definitivt inte med ålderskillnad att göra att han slog mig nej , mitt första barns pappa är exakt lika gammal som jag. Det var ett exempel på hur fel det blir att använda ett barn som exempel på att en situation var bra. Vi fick ett barn som är älskat och som vi båda är fruktansvärt glada och tacksamma att vi har och som nu är en jättefin, intelligent och omtänksam ung kvinna. Det betyder inte att omständigheterna som gjorde att hon föddes (två tonåringar i ett förhållande där det förekom våld) var något bra som ska hyllas. 

"Använda barn"?
    Vår son är ett strålande exempel på att det kan gå jättebra även när man träffas vid 17 respektive 24.
    I ditt fall väger en tyng motvikt av våld på ena vågskålen, i mitt fall finns ingen motvikt.

Det finns inget negativt alls.

Du gjorde ett dåligt val när du skaffade ditt barn, det går inte att prata bort.

Dt gjorde inte jag. Går heller inte att prata bort.

Min sju år äldre man var kärleksfull och inte i närheten av våldsam.
    Din jämnåriga pokjvän var våldsam.

Vem, anser du, gjorde ett felval av far till sitt barn?
  • Anonym (Grön)
    Anonym (TS) skrev 2024-05-06 16:23:36 följande:
    Mitt barns pappa berättade att han hade sex med en 17-åring när han var 24

Nu är vi båda ungefär i 35-årsåldern, jag är 3 år äldre än han. Vi pratade om en kändis som hade blivit anklagad för att hålla på med tonåringar och då sa han det. Fast han sa att hon ljög om sin ålder och sa att hon var 20 , såg mycket äldre ut, var lika lång som han (konstigt när han är över 185) och att han slutade träffa henne när hon sa hur gammal hon var.. är inte 100% säker på att jag tror på det.. Och samtidigt verkade han inte tycka det var så farligt eftersom han var ung. Men en 24-åring är ändå en vuxen man och en 17-åring är inte vuxen. 

Vet att det är lagligt i Sverige iallafall men jag blir äcklad och önskar jag inte hade vetat om det. Har själv en dotter från ett tidigare förhållande i den åldern. Och när jag själv var 17 låg jag med en 23-åring som hade supit ner mig på nån fest, mådde ganska dåligt efteråt. Har för mig att han hade ljugit om sin ålder men jag fick syn på hans leg. 

Det har varit ganska skakigt mellan oss pga andra saker och jag känner nästan att jag vill göra slut på grund av det här men det kanske är överdrivet? Som att det var spiken i kistan ungefär .. Vi har ett litet barn tillsammans .. Hur tänker ni? Överreagerar jag? Eller hur hade ni känt? 

Han har träffat en del ganska mycket yngre tjejer innan mig också (men vuxna så det är ju inget fel egentligen) och han har varit med jämngamla och äldre också. 

Den ålderskillnaden  är ingenting.
    En sjuttonåring står på vuxentröskeln, kanske fyller arton nästa vecka. Är hon lovlig då enligt dig?

Jag skulle se ett betydligt större problem i att han " träffat en del ganska mycket yngre tjejer innan mig också (men vuxna så det är ju inget fel egentligen) och han har varit med jämngamla och äldre också."

Han har legat med halva stan och du bekymrar dig för att han var med en 17-åring för 15-20 år sedan... DET är konstigt i min värld.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Mrs) skrev 2026-02-11 09:45:23 följande:
    "Använda barn"?
    Vår son är ett strålande exempel på att det kan gå jättebra även när man träffas vid 17 respektive 24.
    I ditt fall väger en tyng motvikt av våld på ena vågskålen, i mitt fall finns ingen motvikt.

Det finns inget negativt alls.

Du gjorde ett dåligt val när du skaffade ditt barn, det går inte att prata bort.

Dt gjorde inte jag. Går heller inte att prata bort.

Min sju år äldre man var kärleksfull och inte i närheten av våldsam.
    Din jämnåriga pokjvän var våldsam.

Vem, anser du, gjorde ett felval av far till sitt barn?

Jag gjorde definitivt fel val men det blev också bra ändå till slut , vi funkade absolut inte tillsammans men vi är vänner nästan 20 år senare , han blev dömd och gick i behandling så han var snällare mot sin nästa flickvän och vi har en underbar dotter.

Sju års ålderskillnad är absolut inget fel men det är ju att föredra att man träffas när båda är vuxna. Att det blev bra för just er enligt dig fast ni träffades när en av er inte var vuxen är inget argument för att det 17-åringar borde dejta vuxna män. När du och din man träffades spelar absolut ingen roll för mig :) Men jag tycker personligen att det är för stor ålderskillnad när den ena inte är vuxen. Det påverkar inte dig eller din man eller er son vad en främling på internet tycker. Jag stiftar inga lagar i Sverige. Och jag har inte heller sagt att det borde vara olagligt, något kan vara omoraliskt och fel även om det är lagligt. Och vad man tycker är omoraliskt är subjekitvt. 

Men som sagt skrev jag tråden för snart två år sen, bråket om hans gamla ligg är glömt sen länge, jag och sambon är fortfarande tillsammans och jag blev gravid med vårt andra gemensamma barn strax efter jag skrev tråden. Någon svarade trots att tråden är gammal och den kom upp på senaste igen. Ämnet med åldersskillnader kan vara intressant att diskutera men känns som att det är svårt för folk att hålla god ton så jag tror jag är ganska färdig med tråden :) 

• Anonym (TS)
    Anonym (Grön) skrev 2026-02-11 09:53:55 följande:
    Den ålderskillnaden  är ingenting.
    En sjuttonåring står på vuxentröskeln, kanske fyller arton nästa vecka. Är hon lovlig då enligt dig?

Jag skulle se ett betydligt större problem i att han " träffat en del ganska mycket yngre tjejer innan mig också (men vuxna så det är ju inget fel egentligen) och han har varit med jämngamla och äldre också."

Han har legat med halva stan och du bekymrar dig för att han var med en 17-åring för 15-20 år sedan... DET är konstigt i min värld.

Vi var i 30-åråldern när vi träffades , att han hade dejtat många innan mig är inte så konstigt.

Påminner igen om att tråden är snart två år gammal , vi är fortfarande tillsammans , har hunnit få ett till barn och bråket om 17-åringen är glömt sen länge :) Det var nog ett större problem att han berättade om det än att han gjorde det. Min äldsta dotter var också 17 när jag skrev tråden, just därför kändes det extra olustigt att höra om det. 

• Anonym (TS)

Bett om att få tråden borttagen nu , ser ingen mening med att ha kvar en 2 år gammal tråd om ett bråk mellan mig och sambon som är bortglömt för längesen. Blir dessutom ganska illa till mods av alla som försvarar att vuxna ska ligga med minderåriga. Min sambo visste ju inte hur gammal tjejen var så han gjorde inte fel egentligen .. Men alla här i tråden gör mig lite mörkrädd som mamma till tre döttrar. Så kör på medan den fortfarande är kvar. 

• Anonym (Mrs)
    Anonym (TS) skrev 2026-02-11 22:03:06 följande:

Bett om att få tråden borttagen nu , ser ingen mening med att ha kvar en 2 år gammal tråd om ett bråk mellan mig och sambon som är bortglömt för längesen. Blir dessutom ganska illa till mods av alla som försvarar att vuxna ska ligga med minderåriga. Min sambo visste ju inte hur gammal tjejen var så han gjorde inte fel egentligen .. Men alla här i tråden gör mig lite mörkrädd som mamma till tre döttrar. Så kör på medan den fortfarande är kvar. 

Exakt, han gjorde inget fel. Och det hade han inte gjort om han vetat hennes ålder heller.

Kan inte hjälpas men jag är lite orolig för dina tre döttrar, det är inte bra att vara överbeskyddande. Det slutar ofta inte bra när ungen blir stor nog att revoltera.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Mrs) skrev 2026-02-12 10:37:40 följande:
    Exakt, han gjorde inget fel. Och det hade han inte gjort om han vetat hennes ålder heller.

Kan inte hjälpas men jag är lite orolig för dina tre döttrar, det är inte bra att vara överbeskyddande. Det slutar ofta inte bra när ungen blir stor nog att revoltera.

Jo , hade han vetat om det hade han gjort fel. Jag hade inte velat vara tillsammans med någon som ligger med minderåriga som vuxen. Jag bryr mig inte om din man gör det men jag vill inte leva tillsammans med någon som tycker det är okej. 

Min äldsta dotter är vuxen och bor själv, hon får vara tillsammans med precis vem hon vill. De andra (och sonen) får gärna ha pojkvänner och flickvänner i framtiden när de blir tonåring men innan de har fyllt 18 behöver de inte vara tillsammans med 25-åringar. En åsikt som de flesta föräldrar nog delar. Och de flesta som är tonåringar nuförtiden dejtar jämnåriga, det är inte 80-talet längre. 

Är isåfall mer orolig för din son och hans flickvän eller fru och eventuella barn med din hemska kvinnosyn och brist på empati. Fortfarande , att säga ?Du fick stryk av din kille? till någon som har blivit utsatt för våld i nära relation är inte speciellt trevligt, hoppas du tar med dig det. 

• Anonym (Mrs)
    Anonym (TS) skrev 2026-02-12 11:29:29 följande:

Jo , hade han vetat om det hade han gjort fel. Jag hade inte velat vara tillsammans med någon som ligger med minderåriga som vuxen. Jag bryr mig inte om din man gör det men jag vill inte leva tillsammans med någon som tycker det är okej. 

Min äldsta dotter är vuxen och bor själv, hon får vara tillsammans med precis vem hon vill. De andra (och sonen) får gärna ha pojkvänner och flickvänner i framtiden när de blir tonåring men innan de har fyllt 18 behöver de inte vara tillsammans med 25-åringar. En åsikt som de flesta föräldrar nog delar. Och de flesta som är tonåringar nuförtiden dejtar jämnåriga, det är inte 80-talet längre. 

Är isåfall mer orolig för din son och hans flickvän eller fru och eventuella barn med din hemska kvinnosyn och brist på empati. Fortfarande , att säga ?Du fick stryk av din kille? till någon som har blivit utsatt för våld i nära relation är inte speciellt trevligt, hoppas du tar med dig det. 

Då kan jag upplysa sig om att jag själv har fått rejält med stryk av ett ex, flera frakturer och en punkterad trumhinna. Samt tre våldtäkter (av många fler) blev han dömd för.

Till skillnad från dig så har jag lagt det bakom mig. Fick du ingen upprättelse, anmälde du inte?

För mig tog det över ett år att ens våga anmäla odjuret, men han slapp inte undan. Mycket tack vare en vän som pushade på och mer eller mindre drog med mig till polisen.
  • Anonym (Glhf)

Nu är tråden inte ny men, rätt uppenbart att du letade skäl att lämna den här mannen. Har du gjort något åt de bakomliggande problemen eller håller ni mest ihop pga nytillskottet? 

• Anonym (St.)

Men gud, jag ser inga konstigheter med det. Jag hade sex med en 17-årig kille som 34-åring. Han sa att han var 21 som sin kompis och jag gick på det (jag sa min ålder). Fick reda på det dagen därpå att det inte stämde. Jag är kvinna. 

• Anonym (Välkommen till verkligheten)

99% av jordens alla män hade haft sex med en fräsch 17 åring under samtycke om dom hade fått chansen. Vågar nästan påstå att dom till och med hade haft sex med en 15 åring om det var lagligt och under samtycke. Förutsatt att hon genomgått puberteten. 

Så ser verkligheten ut. Välkommen till vår ruttna planet och vårt satanistiska universum. 
    666Demon

• Anonym (Välkommen till verkligheten)
    Anonym (Välkommen till verkligheten) skrev 2026-02-19 11:04:12 följande:

99% av jordens alla män hade haft sex med en fräsch 17 åring under samtycke om dom hade fått chansen. Vågar nästan påstå att dom till och med hade haft sex med en 15 åring om det var lagligt och under samtycke. Förutsatt att hon genomgått puberteten. 

Så ser verkligheten ut. Välkommen till vår ruttna planet och vårt satanistiska universum. 
    666Demon

Och inte bara "skulle haft", utan skulle föredragit det. Så är män. 
Svar på tråden Mitt barns pappa berättade att han hade sex med en 17-åring när han var 24