• Anonym (Gsex)

Stöna granne/hotell?

Många trådar har skapats där folk reagerar hårt mot skriksex och sex där man stönar högt som bara den. Det är förståeligt att man inte gillar när det blir så överdrivet så att säga.

Men det jag undrat över är hur människor tänker och reagerar på vanligt stön så att säga. Det där normala stönet som blir när man har sex eller när man t.ex. på ett hotell försöker hålla sig tyst men det stön som ändå blir när man försöker eller när man kommer. 

Sådana svagare normala stön kan ju förekomma och kan på vissa ställen höras genom väggen. Eller gud förbjude lite sänggnissel. Men inte något överdrivet som pågår i timmar. Utan max 20 min om ens det. 

Alltså med andra ord det normala lite svaga stönet som ändå kan bli när man tar hänsyn. 

Hur ser ni på det om det skulle råka höras genom hotellrumsväggen eller en lägenhetsvägg? 

Tack!

• Svar på tråden Stöna granne/hotell?
  • Anonym (Man34)

På hotell som man oftast bara bor på en natt åt gången så bryr jag mig inte alls. Stönar o knullar snarare högre o rejälare då:) Har betalat för natten så då knullar jag hur jag vill! 

• Anonym (Ego)
    Anonym (Man34) skrev 2024-05-09 22:16:39 följande:

På hotell som man oftast bara bor på en natt åt gången så bryr jag mig inte alls. Stönar o knullar snarare högre o rejälare då:) Har betalat för natten så då knullar jag hur jag vill! 

Och de i rummen runt ditt som förmodligen äcklas av att höra dig knulla loss har inte betalat för sina rum?
  • Anonym (?)

Det är väl bara underbart, helt naturligt, nej det har inte stört mig när jag hört. Mkt värre om folk bråkar o slåss, eller hur? 

• Anonym (Sara)

Det var ju lite konstigt att tänka så. Som nån annan skrev har väl andra betalat också? Tänk om det bor en barnfamilj bredvid dig? Eller nån som ska upp och jobba och verkligen behöver sova? Hoppas dina grannar på hotellet klagar till personalen nästa gång. Inget fel att ha sex på hotell men man ska väl inte medvetet låta jättemycket? Då får du hyra en stuga i skogen eller nått istället så kan du låta precis hur mycket du vill om det är viktigt 

• Anonym (Man34)

Inte medvetet högt men håller inte igen iaf. Har betalat för huset hemma oxå så knullar som jag vill där med. Har hänt tre gånger när jag vart på hotell när sambon o jag knullat som städpersonal öppnat dörren mitt i akten konstigt nog:)

• Anonym (HmJ)

Aldrig hört något på hotell.

• Anonym (Sara)
    Anonym (Man34) skrev 2024-05-10 19:06:02 följande:

Inte medvetet högt men håller inte igen iaf. Har betalat för huset hemma oxå så knullar som jag vill där med. Har hänt tre gånger när jag vart på hotell när sambon o jag knullat som städpersonal öppnat dörren mitt i akten konstigt nog:)

Ja det är ju lite skillnad i ett hus där du inte har nån vägg i vägg. Hoppas bara att ni inte har barn som behöver höra.
  • Anonym (Erik)

Varit med en tjej från Kristianstad, T E. Där kan vi snacka ljudlig tjej.

• Anonym (Granne)

Jag har en granne som har väldigt högljutt sex men hon är liksom alltid högljudd. Skäller på sin sambo. Är som att allt hon gör blir mer effektfullt om hon skriker. Hon skriker när hon tränar på gymmet med. Hon skriker när hon sjunger karaoke. 

• Zouxman

Har du inte betalat för natten i ditt ordinarie hem?
  • Anonym (Man34)

Nej, fick huset o har inga lån. 

Svar på tråden Stöna granne/hotell?