• Anonym (jag hade en gång en dröm)

Skräddarsy din sexpartner

Läste i en tråd där kvinnor beskrev hur en kuk ska se ut. Ni som har sett filmen Total Recall, skulle ni vilja att man kan skräddarsy sin partner?
    Hur skulle du vilja att din perfekta sexpartner ser ut?
    Män kan bestämma hur stora bröst hon ska ha, och hur de ska se ut.
    Kvinnor kan ange hur stor kuk han ska ha, och hur den ska se ut.

• Svar på tråden Skräddarsy din sexpartner
    Anonym (M) skrev 2024-05-10 13:52:32 följande:

De flesta kvinnor och män bryr sig inte om att kuken ska vara exakt 17,86 cm lång eller att brösten ska passa i DD-kupor. Om du verkligen läst vad kvinnor skriver i sextrådarna så ser du att många inte bryr sig nämnvärt så länge den fungerar/blir hård. 

Med det sagt tror jag absolut att det skulle finnas en stor marknad för sexrobotor som kan customiseras. Men det är just det - en robot. Hur realistisk den än blir så kommer det aldrig vara samma sak som en människa. Det skulle säkert vara kul en kort period eller som omväxling ibland men i slutändan vill de flesta människor ha andra människor. 

De enda jag sett som egentligen påstått något annat är bittra incels. För dem kanske det är drömmen att ha en robot som gör precis vad de vill. Men de är knappast representativa för befolkningen i stort.

Jag läser vad kvinnor skriver i kuktrådar. Menar du att du inte ser vad kvinnor skriver? Hur de på detaljnivå beskriver sina önskemål. Vad skulle kvinnor tycka om män skrev samma om kvinnors bröst och mus?
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-10 15:04:27 följande:
    Jag läser vad kvinnor skriver i kuktrådar. Menar du att du inte ser vad kvinnor skriver? Hur de på detaljnivå beskriver sina önskemål. Vad skulle kvinnor tycka om män skrev samma om kvinnors bröst och mus?
    Det finns bl a en tråd om stora bröst där 1400 skrivit. Många män skriver ingående vad de gillar för bröst och de flesta gillar stora då tråden är om det. En del gillar däremot små. Vissa älskar tunga hängbröst medan en annan gillar alla bröst så länge de inte hänger. Jag har små bröst men jag tar inte åt mig alls av det. Jag fattar att de flesta män gillar mer än ett par bröst och för vissa är stora jätteviktigt och då är jag inte kvinnan för honom. Så gör inte detta till en könsfråga. Visst det kanske är dumt med trådar om storlek på kön. 

En parentes är att i kuktrådar kommer det ofta fram åsikter om att kvinnor säger att det inte spelar någon roll hur kuken ser ut för det är bara klitoris som räknas. Det vänder jag mig emot. Klitoris är jätteviktigt och det är synd att det finns män som glömmer den men jag gillar inte när andra säger åt mig vad jag känner. För mig spelar storleken på kuken roll men det finns mycket annat som spelar större roll om jag väljer en man. Men är frågan om storleken spelar roll så händer det att jag svarar på frågan. 
  • Anonym (Emmy)

Min perfekta sexpartner är en äldre man, han är flint och har glasögon. Kuken är medelstor. Han är lite tafatt.

Jag är så sjukt attraherad av honom och vi har magiskt sex. Skulle inte byta honom mot någon perfekt modell. Hans person, karisma, humor, leendet och ögonen som gnistrar när han tittar på mig.. Det kan man inte återskapa. Och i slutändan är det just detta som gör en man till en fantastisk älskare <3

Anonym (Emmy) skrev 2024-05-10 17:51:29 följande:

Min perfekta sexpartner är en äldre man, han är flint och har glasögon. Kuken är medelstor. Han är lite tafatt.

Jag är så sjukt attraherad av honom och vi har magiskt sex. Skulle inte byta honom mot någon perfekt modell. Hans person, karisma, humor, leendet och ögonen som gnistrar när han tittar på mig.. Det kan man inte återskapa. Och i slutändan är det just detta som gör en man till en fantastisk älskare <3

Ja, många förstår inte att det kan vara såhär.
  • Anonym (Vad tror ni)
    Anonym (M) skrev 2024-05-10 13:52:32 följande:

De flesta kvinnor och män bryr sig inte om att kuken ska vara exakt 17,86 cm lång eller att brösten ska passa i DD-kupor. Om du verkligen läst vad kvinnor skriver i sextrådarna så ser du att många inte bryr sig nämnvärt så länge den fungerar/blir hård. 

Med det sagt tror jag absolut att det skulle finnas en stor marknad för sexrobotor som kan customiseras. Men det är just det - en robot. Hur realistisk den än blir så kommer det aldrig vara samma sak som en människa. Det skulle säkert vara kul en kort period eller som omväxling ibland men i slutändan vill de flesta människor ha andra människor. 

De enda jag sett som egentligen påstått något annat är bittra incels. För dem kanske det är drömmen att ha en robot som gör precis vad de vill. Men de är knappast representativa för befolkningen i stort.

En robot åldras inte och om man adderar någon mjukvara så att den tjatar lite då och då, så kommer den ändå kännas relativt verklig.
  • Anonym (Önskelista)

Jag vill inte ha bara en sexpartner på det sättet, jag vill ha en partner som är rätt på alla plan. Men om jag ska gå bara på utseendet då, så bör han vara mellan fem år yngre och fem år äldre än mig (när jag var ung gillade jag äldre män, men de som är mycket äldre än mig är gamla på riktigt nu), över 182 cm lång (jag är själv lång för att vara kvinna, annars hade jag inte satt gränsen så pass högt), ha nord/central/väst-europeiskt utseende inklusive ljusa färger (inte nödvändigtvis blont hår och blå ögon, men i alla fall inte svart hår, svarta ögon eller olivfärgad hy.

Lite cendréfärgat hår och ljusbruna ögon är OK), smal, rak näsa, smala läppar markerad haka o.s.v.. Han ska inte se ut som en anaboltorsk, men inte heller vara påtagligt tjock eller spinkig. Lagom vältränad är bäst. 

Jag tycker även att det är viktigt med ett smalt/smalare avlångt ansikte och en lite längre och smalare hals. Tjocka, breda, korta tjurnackar är fruktansvärt avtändande, liksom "jowls" (kinder som hänger ner som på en bulldog).

Men som sagt: inget av detta hjälper om han inte är intelligent, kan uttrycka sig väl i tal och skrift, är allmänbildad o.s.v.. Jag är inte intresserad av någon sexdocka. 

Filmen "Total Recall" låter intressant för övrigt, men det finns flera med den titeln. Vilket år?

• Anonym (M)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-10 15:04:27 följande:
    Du läser selektivt. Om jag skulle gissa så har du komplex för din egen kuk och därför väger 1 inlägg av en kvinna som har massa preferenser tyngre än 10 kvinnor som skriver att det inte spelar så stor roll.

Finns säkert en del kvinnor som inte skulle tycka om att män gjorde det. Precis som vissa män har problem med motsatsen...
  • Anonym (M)
    Anonym (Vad tror ni) skrev 2024-05-11 07:37:52 följande:
    En robot åldras inte och om man adderar någon mjukvara så att den tjatar lite då och då, så kommer den ändå kännas relativt verklig.
    Javisst om man vill dela sitt liv med en robot så kör. Jag tänker inte stå i vägen. Fler partners åt oss andra.
  • Anonym (Vad tror ni)
    Anonym (M) skrev 2024-05-11 17:09:39 följande:
    Javisst om man vill dela sitt liv med en robot så kör. Jag tänker inte stå i vägen. Fler partners åt oss andra.
    Jag har redan partner som både åldras och tjatar.
    Anonym (M) skrev 2024-05-11 17:07:41 följande:
    Du läser selektivt. Om jag skulle gissa så har du komplex för din egen kuk och därför väger 1 inlägg av en kvinna som har massa preferenser tyngre än 10 kvinnor som skriver att det inte spelar så stor roll.

Finns säkert en del kvinnor som inte skulle tycka om att män gjorde det. Precis som vissa män har problem med motsatsen...
    Det är snarare andra som läser selektivt om de inte ser hur kvinnor på detaljnivå beskriver hur en man ska vara. Det går utmärkt. Men inte lika bra om män skulle göra samma.
  • Anonym (Önskelista)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-11 17:47:45 följande:
    Det är snarare andra som läser selektivt om de inte ser hur kvinnor på detaljnivå beskriver hur en man ska vara. Det går utmärkt. Men inte lika bra om män skulle göra samma.
    Men nu INBJÖD du ju till att vi skulle beskriva vår drömpartner! Det betyder inte att vi ratar alla som inte ser ut precis så.
  • Anonym (Lollo)

Bryr mig inte så mycket om varken kropp eller kuk så länge det är inom "normalspannet".

Ska jag skräddarsy en älskare så ska han vara lyhörd och tycka om närhet, att smekas och massera på alla möjliga sätt. För det är vad jag har saknat med de senaste männen jag dejtat, de tar gärna emot en massa smekningar och mys men är dåliga på att ge den typen av närhet tillbaka. Att man ens ska behöva be om en kyss på halsen eller nacken, eller behöva visa med att föra hans hand till ställen man vill ha berörda och kyssta. Hmm, nej allt för många män är skadade av för mycket porrkonsumtion där kvinnans njutning sällan prioriteras och allt bara går ut på hans njutning. Kolla bara på längden av avsugning vs längden av slickande i de flesta klipp (helt sjukt då flest kvinnor dessutom kommer oftare genom att just bli slickade).

Anonym (Önskelista) skrev 2024-05-11 18:05:54 följande:
    Men nu INBJÖD du ju till att vi skulle beskriva vår drömpartner! Det betyder inte att vi ratar alla som inte ser ut precis så.
    Ja, och så var det en känga till de som inte förstår att det är så mycket annat som gör att man kan tända på nån.
    Anonym (Lollo) skrev 2024-05-11 18:07:35 följande:

Bryr mig inte så mycket om varken kropp eller kuk så länge det är inom "normalspannet".

Ska jag skräddarsy en älskare så ska han vara lyhörd och tycka om närhet, att smekas och massera på alla möjliga sätt. För det är vad jag har saknat med de senaste männen jag dejtat, de tar gärna emot en massa smekningar och mys men är dåliga på att ge den typen av närhet tillbaka. Att man ens ska behöva be om en kyss på halsen eller nacken, eller behöva visa med att föra hans hand till ställen man vill ha berörda och kyssta. Hmm, nej allt för många män är skadade av för mycket porrkonsumtion där kvinnans njutning sällan prioriteras och allt bara går ut på hans njutning. Kolla bara på längden av avsugning vs längden av slickande i de flesta klipp (helt sjukt då flest kvinnor dessutom kommer oftare genom att just bli slickade).

Ja, jag skulle själv vilja träffa en kvinna som uppskattar män som är så. Men ofta så förlöjligas män som är så. Det brukar istället låta att han ska ta henne med storm, ta henne hårt, det är manligt och hon vill känna sig som kvinna.
  • Anonym (Lollo)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-11 18:11:41 följande:
    Ja, jag skulle själv vilja träffa en kvinna som uppskattar män som är så. Men ofta så förlöjligas män som är så. Det brukar istället låta att han ska ta henne med storm, ta henne hårt, det är manligt och hon vill känna sig som kvinna.
    Dom delarna vill jag också ha och vissa män är bra på detta men det ensamt ger inte så mycket när de mjuka delarna glöms bort.

du tänker för mycket om du hakar upp dig på vad "vissa" säger. Du sätter det dom säger i ditt sinne till att du inte kan "mäta dig" till dessa önskemål. Sluta fokusera på smådetaljer och dejta. tillslut blir det bra och man träffa rätt person som gillar så som man är.
    Anonym (Lollo) skrev 2024-05-11 18:31:21 följande:
    Dom delarna vill jag också ha och vissa män är bra på detta men det ensamt ger inte så mycket när de mjuka delarna glöms bort.

du tänker för mycket om du hakar upp dig på vad "vissa" säger. Du sätter det dom säger i ditt sinne till att du inte kan "mäta dig" till dessa önskemål. Sluta fokusera på smådetaljer och dejta. tillslut blir det bra och man träffa rätt person som gillar så som man är.
    Ja, kvinnor vet inte vad alla andra kvinnor vill ha. De vill gärna tala om för män hur han ska vara, för de utgår från sig själva. Men bara för att hon vill ha det på ett visst sätt i sängen, så är inte alla kvinnor som henne.
    Så många gånger vore det bra om kvinnor skötte sig själva, och inte öppnar munnen.
  • Anonym (Lollo)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-11 18:41:23 följande:
    Ja, kvinnor vet inte vad alla andra kvinnor vill ha. De vill gärna tala om för män hur han ska vara, för de utgår från sig själva. Men bara för att hon vill ha det på ett visst sätt i sängen, så är inte alla kvinnor som henne.
    Så många gånger vore det bra om kvinnor skötte sig själva, och inte öppnar munnen.
    Sluta initiera denna typen av samtal ifall du inte vill ha deras råd. Det fungerar liksom så när man beklagar sig så får man välmenande råd av andra. De flesta av oss hakar inte upp oss på de råden utan vet att det oftast är normen som de flesta önskar.
    om du inte följer normen så är det ju bara onödigt att utsätta dig för de samtalen. de flesta lär sig detta rätt snabbt om vilka man kan prata med om vissa saker. Vad säger män om hur du ska vara om du tar upp samma sak med dom, vanligtvis brukar det vara liknande svar som kommer från de flesta oavsett kön.
Svar på tråden Skräddarsy din sexpartner