Jag vill inte ha bara en sexpartner på det sättet, jag vill ha en partner som är rätt på alla plan. Men om jag ska gå bara på utseendet då, så bör han vara mellan fem år yngre och fem år äldre än mig (när jag var ung gillade jag äldre män, men de som är mycket äldre än mig är gamla på riktigt nu), över 182 cm lång (jag är själv lång för att vara kvinna, annars hade jag inte satt gränsen så pass högt), ha nord/central/väst-europeiskt utseende inklusive ljusa färger (inte nödvändigtvis blont hår och blå ögon, men i alla fall inte svart hår, svarta ögon eller olivfärgad hy.
Lite cendréfärgat hår och ljusbruna ögon är OK), smal, rak näsa, smala läppar markerad haka o.s.v.. Han ska inte se ut som en anaboltorsk, men inte heller vara påtagligt tjock eller spinkig. Lagom vältränad är bäst.
Jag tycker även att det är viktigt med ett smalt/smalare avlångt ansikte och en lite längre och smalare hals. Tjocka, breda, korta tjurnackar är fruktansvärt avtändande, liksom "jowls" (kinder som hänger ner som på en bulldog).
Men som sagt: inget av detta hjälper om han inte är intelligent, kan uttrycka sig väl i tal och skrift, är allmänbildad o.s.v.. Jag är inte intresserad av någon sexdocka.
Filmen "Total Recall" låter intressant för övrigt, men det finns flera med den titeln. Vilket år?