• Anonym (nyfiken i en strut)

Hur rakar du fittan?

Alla rakar vi väl oss mer eller mindre och då jag aldrig är i situationer där jag ser andra nakna kvinnor har jag ibland undrat över hur andra är rakade så av bara nyfikenhet ställer jag nu frågan här.
    Själv rakar jag allt förutom en ca 1.5 cm smal sträng upp över venusberget som jag trimmar kort.

/jennie/

• Svar på tråden Hur rakar du fittan?
  • Anonym (North)

Någon som provat IPL? Funderar på om det funkar och om huden är för känslig för IPL runt bikinilinien osv.. 

• Anonym (nyfiken i en strut)
    Anonym (laser) skrev 2024-05-17 04:42:56 följande:

Tagit bort allt med laser

Skulle jag också vilja göra egentligen men det känns så obekvämt att lägga sig och fläka upp fittan. Hur var din upplevelse?
  • Anonym (laser)
    Anonym (nyfiken i en strut) skrev 2024-05-17 12:20:10 följande:
    Skulle jag också vilja göra egentligen men det känns så obekvämt att lägga sig och fläka upp fittan. Hur var din upplevelse?
    De ser fittor hela dagarna. Det var inte ett dugg obekvämt.
  • Anonym (Trött på runkpellar)

Mitt kön min ensak.

• Anonym (Musen)
    Anonym (laser) skrev 2024-05-17 04:42:56 följande:
    Hur rakar du fittan?

Tagit bort allt med laser

Jag fendrar också på att göra det  
  • Anonym (Hej)

Rakar man får man bara inflammerade hårsäckar. Det är bättre att vaxa. Då blir fittan slät och len! Glad

• Lyckligalotta

Jag rakar inte alls längre. Det är för mycket jobb och slutar alltid med kli och röda prickar. Ska gubben få ligga får han finna sig i att det är hårigt

• Anonym (F)

Det är fint med en len och slät fiffi, det föredrar jag i alla fall

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Trött på runkpellar)

Inget jag skulle berätta för dreglande kåtbockar online. Låt oss bara säga att det jag ev. gör gör jag efter eget behag och estetiskt sinne.

Skulle förövrigt aldrig dejta någon som jämför en kvinnas underliv med ett barns stjärt. Creepy så det ryker om det och pedofila undertoner. Sjukt Kräks

• Anonym (B)
    Anonym (Hej) skrev 2024-05-25 21:32:07 följande:
    Det föredrar jag med. Fittan ska helst vara vaxad så den är len som en barnrumpa. Glad
    Vilken äcklig liknelse i detta sammanhang. 
Svar på tråden Hur rakar du fittan?