Anonym (Oskuldigen) skrev 2024-05-12 19:39:06 följande:
Jag känner mig som oskuld på nytt
Jag har inte haft sex på en jäääääääävla massa år (över ett decennium) och jag känner mig som oskuld på nytt. Har försökt dejta lite tjejer och jag är faktiskt rädd för att lyckas få till det med en tjej då det var så längesedan. Jag blir nervös bara jag tänker på det precis som innan man hade haft sex första gången.
Har någon annan varit i min situation? Hur skulle ni tjejer reagera på en kille som är nästan 40 och rädd och nervös för att ha samlag?
Ja, jag har bara haft sex med en kvinna och det är 17 år sen nu. Jag var ofattbara 35 år då jag blev av med oskulden.
Senaste tjejen jag träffade var mycket yngre och jag hade dåligt självförtroende. Hade innan henne fått nobben av en annan yngre tjej jag var kär i. Jag var inte längre i lika bra form. Tjejen var söt och sexig och första gången vi sågs hade hon urringat. Jag var så spänd så jag kunde knappt röra ena benet när jag efter en lång stund reste mig ur soffan. Vi sågs några gånger men jag vågade inte göra nåt närmande. Jag tänkte inte göra det heller, jag ville ta det lugnt. Det var hon som skulle få ta initiativen i så fall. 2 år senare sa att hon velat, men att det var jag som skulle ha tagit första steget. Jag tänker också på det ibland, hur det skulle vara att ha sex med en kvinna nu.Jag känner mig också nästan som en oskuld. Minns när jag såg filmen The 40 Year Old Virgin. Det var jobbigt att vara oskuld och se en sån film, minns att jag grät.