• Anonym (Y)

Vilken längd föredrar ni på kvinnor och män?

Vilken längd föredrar ni män på kvinnor? Långa/korta? Och vilken länge föredrar ni kvinnor på män? 

• Svar på tråden Vilken längd föredrar ni på kvinnor och män?
  • NinniQX

Jag är 171 och min man är 175. Känns som en bra längd. Har dejtat en som var 167, kände mig så lång haha. 

• Auditanne
    NinniQX skrev 2024-05-18 16:37:39 följande:

Jag är 171 och min man är 175. Känns som en bra längd. Har dejtat en som var 167, kände mig så lång haha. 

Med bara fyra centimeters skillnad? Eller menar du med högklackat då? I det fallet kan ju kvinnors längd öka så mycket som en decimeter. 
  • NinniQX
    Auditanne skrev 2024-05-18 22:43:35 följande:
    Med bara fyra centimeters skillnad? Eller menar du med högklackat då? I det fallet kan ju kvinnors längd öka så mycket som en decimeter. 
    Ja, med högklackat. Blev att man fick sluta använda det. 
  • Anonym (Sofia)

Jag är 164 cm lång och hade velat vara 170 cm,rätt lagom .Om jag skulle träffa en man så önskar jag att han var runt 180cm lång ,inte mycket kortare/längre!

• Anonym (Klara)

Jag är 180 och för mig spelar inte längden på en man någon roll. Men tyvärr verkar många män bli obekväma med min längd och jag har fått otroligt sårande kommentarer att jag är okvinnlig.. och har jag högklackat (älskar skor) så kommer kommentarerna direkt.

Så jag skiter fullständigt i längden på min framtida man. Men jag kräver att han är man nog att inte känna sig hotad en en lång och slank kvinna.

• Anonym (Lis)

190-195 på en man är snyggt. 
    De män jag varit tillsammans med har varit 180-189 så har ju inte bara gått på längden.
    själv är jag nästan 180.

• En glad tjej
    Anonym (Y) skrev 2024-05-13 22:30:26 följande:
    Vilken längd föredrar ni på kvinnor och män?

Vilken längd föredrar ni män på kvinnor? Långa/korta? Och vilken länge föredrar ni kvinnor på män? 

Jag har aldrig haft någon preferens gällande längd. Jag har varit ihop med män från 168 cm till 188 cm, jag är själv 173 cm lång. Min nuvarande är 185 cm och alldeles perfekt lång. Jag går ofta i höga stövlar numera vilket jag inte gjorde när jag var tillsammans med en man som var 168 cm. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Klara) skrev 2024-05-18 23:25:11 följande:

Jag är 180 och för mig spelar inte längden på en man någon roll. Men tyvärr verkar många män bli obekväma med min längd och jag har fått otroligt sårande kommentarer att jag är okvinnlig.. och har jag högklackat (älskar skor) så kommer kommentarerna direkt.

Så jag skiter fullständigt i längden på min framtida man. Men jag kräver att han är man nog att inte känna sig hotad en en lång och slank kvinna.

Jag har bara haft sex med en kvinna, hon var 182. Hon var väldigt kvinnlig kan jag säga Flört
  • Anonym (Nike)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-29 10:31:06 följande:
    Jag har bara haft sex med en kvinna, hon var 182. Hon var väldigt kvinnlig kan jag säga Flört
    Oj hur lång e du då?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Q) skrev 2024-05-29 10:27:36 följande:

Är många som fått nöja sig med en medelmåttig eller kort man då de inte kunnat få något bättre.

Liksom att det är många som får nöja sig med en mullig eller tjock kvinna då man inte kunnat få något bättre.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Klara) skrev 2024-05-18 23:25:11 följande:

Jag är 182 cm och jag har aldrig fått sårade kommentarer om min längd  
  • Anonym (Man)

Jag är 173 cm och tar ansvar i att inte föra vidare mina korta gener. Det sagt så bryr jag mig inte om kvinnans längd överhuvudtaget.

• Anonym (185+)

Vill att han är 185cm eller över. Själv är jag 132 cm.

• Anonym (175cm)
    Anonym (185+) skrev 2024-05-29 17:57:45 följande:

Vill att han är 185cm eller över. Själv är jag 132 cm.

Ja då slipper du se hans fula ansikte antar jag om killen är 50cm längre när ni kör missionären. 

Själv vill jag ha en man som är ungefär lika i kroppslängd som mig själv vilket är 175cm. 

• Anonym (Kort tjej)

Är 157 cm lång och jag bryr mig inte om längden på en kille 

• Anonym (Nike)
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-29 15:21:17 följande:
    Liksom att det är många som får nöja sig med en mullig eller tjock kvinna då man inte kunnat få något bättre.
    Jag tar hellre en mullig kvinna än en dryg eller blåst smal kvinna. Inget fel alls med kvinnor som har lite former. 
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Nike) skrev 2024-06-03 12:03:28 följande:
    Jag tar hellre en mullig kvinna än en dryg eller blåst smal kvinna. Inget fel alls med kvinnor som har lite former. 
    Då är det bara välja och vraka.
    De flesta kvinnor är mulliga...
Svar på tråden Vilken längd föredrar ni på kvinnor och män?