• Anonym (Ledsen)

    Snälla hjälp mig upp!

    Min tjej sedan 3 år tillbaka gjorde slut med mig igår. Det var verkligen oväntat då vi pratat om att gifta oss men jag varit den som tvekat. Som om inte det räckte så hade någon repat hela sidan på min bil i morse. Jag sjukskrev mig idag skyllde på magsjuka.Jag är nere i ett svart hål av besvikelse och hat pch bara mörker just nu. Nåt bra förslag på hur jag ska kunna se lite ljus i alla fall...

  • Svar på tråden Snälla hjälp mig upp!
  • Anonym (isabelle)

    Åh, vad jobbigt! 

    Jag brukar ge mig någon vecka att bara deppa, sedan tvingar jag mig upp och fortsätter mitt liv som om jag mådde bra, dvs bokar träffar med vänner, jobbar och hälsar på mamma mm. 

  • Anonym (AB)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-05-15 11:22:51 följande:
    Snälla hjälp mig upp!

    Min tjej sedan 3 år tillbaka gjorde slut med mig igår. Det var verkligen oväntat då vi pratat om att gifta oss men jag varit den som tvekat. Som om inte det räckte så hade någon repat hela sidan på min bil i morse. Jag sjukskrev mig idag skyllde på magsjuka.Jag är nere i ett svart hål av besvikelse och hat pch bara mörker just nu. Nåt bra förslag på hur jag ska kunna se lite ljus i alla fall...


    Rör på dig, ta promenader. Se till att du har någon att prata med om saken. Har du inte någon så går det faktiskt att prata med en kurator på VC.
    När du känner dig redo, träffa lite nya tjejer. Det kan vara kul att åtminstone dejta lite och det kommer definitivt att hjälpa dig med att tänka mindre på ditt ex och så slipper du älta det hela så mycket.
  • Anonym (Hin håle)

    Känner med dig, försök att röra på dig lite, ut på promenad och insup våren. 
    Tränar du? 

    Bor du i tätort eller landsort? 

Svar på tråden Snälla hjälp mig upp!