Har inte en enda vän, utom..
Hej! Jag och sambon har precis köpt ett hus, vi har det jättebra. Men jag har inga vänner, inte en enda. Jag har försökt i ungefär 2 år att hitta nya vänner, men det är alltid något som skiter sig. Detta har lett till att jag känner mig väldigt ensam, och har hamnat i flera depressioner under dessa 2 åren.
för några månader sen började jag prata med en tjej via TikTok, via henne fick jag även kontakt med flera av hennes vänner (vi gjorde grupper på snap osv). Tjejen i fråga är PERFEKT, alltså min drömbästis, vi har samma värderingar, åsikter och är väldigt lika i personlighet. Vi kan prata i timmar och dom vänner hon har som jag fått kontakt med kommer jag också fint överens med. Ett jävla bra gäng helt enkelt. Men Vi bor 6h enkel från varandra, därav har vi ingen möjlighet att bara åka och ses sådär som man annars kan göra, vilket är det jag saknar mest med en vän.
Jag kan absolut tänka mig att flytta enbart för detta, eftersom jag så gärna vill ha vänner. Men min sambo jobbar här, och vi har precis köpt ett hus här?
vad hade ni gjort?