• Anonym (Kaffedraken)

Varför blir jag ofta mer upphetsad av jämnåriga kvinnor?

Borde jag inte bli det mer av mycket yngre kvinnor?

• Svar på tråden Varför blir jag ofta mer upphetsad av jämnåriga kvinnor?
  • Anonym (Personer inte ålder!)

Varför hakar du upp dig på ålder?
    Det är väl inte en ålder man blir attraherad av utan just vissa personer.
    Alla unga är ju inte snygga och vackra bara för att dom är unga.
    Du attraheras ju inte heller av alla jämngamla utan av vissa jämngamla.
    Det är personer man attraheras av inte just en ålder.

Varför är du så besatt av ålder? är det inte personerna som är det viktiga och inte deras ålder? 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Personer inte ålder!) skrev 2024-05-21 09:46:21 följande:

Varför är du så besatt av ålder? är det inte personerna som är det viktiga och inte deras ålder? 

Jo. Jag är inte besatt av ålder, men tänker på det. För många är besatta av ålder.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Personer inte ålder!) skrev 2024-05-21 09:46:21 följande:

Undrar också det. Precis som du skriver, alla 20-åringar eller 25-åringar är ju inte snygga. Jag är själv 36 och det finns 50-åringar som är snyggare än jag och 25-åringar som är fulare .. och smaken är som baken också, alla gillar ju inte samma när det gäller utseende.

Fattar inte varför det är så otroligt mycket tjat om ålder och ålderskillnader här, är det samma person som skriver alla trådarna? Om man vill dejta yngre eller jämngamla eller äldre kan man väl bara göra det , det är inte så att massa främlingar på internet måste godkänna det först.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Sara) skrev 2024-05-21 09:55:17 följande:
    Undrar också det. Precis som du skriver, alla 20-åringar eller 25-åringar är ju inte snygga. Jag är själv 36 och det finns 50-åringar som är snyggare än jag och 25-åringar som är fulare .. och smaken är som baken också, alla gillar ju inte samma när det gäller utseende.

Fattar inte varför det är så otroligt mycket tjat om ålder och ålderskillnader här, är det samma person som skriver alla trådarna? Om man vill dejta yngre eller jämngamla eller äldre kan man väl bara göra det , det är inte så att massa främlingar på internet måste godkänna det först.
    Jag undrar också varför så många hänger upp sig på det. Man måste inte ha andras godkännande, men många vill lägga sig i, döma.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-21 09:31:40 följande:
    Varför blir jag ofta mer upphetsad av jämnåriga kvinnor?

Borde jag inte bli det mer av mycket yngre kvinnor?

Nä, det är inte åldern i sig som avgör, enligt min mening. Jag har varit tillsammans med betydligt yngre tjejer än mig själv och upp till något år äldre än mig själv.

Det har alltid varit personlighet och utstrålning jag fallit för, inte åldern i sig själv.

Jag tror att du kanske känner dig mer avslappnad tillsammans med jämnåriga och då kan vara dig själv vilket kan göra att de ger dig en respons som tilltalar dig.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-21 10:31:23 följande:
    Nä, det är inte åldern i sig som avgör, enligt min mening. Jag har varit tillsammans med betydligt yngre tjejer än mig själv och upp till något år äldre än mig själv.

Det har alltid varit personlighet och utstrålning jag fallit för, inte åldern i sig själv.

Jag tror att du kanske känner dig mer avslappnad tillsammans med jämnåriga och då kan vara dig själv vilket kan göra att de ger dig en respons som tilltalar dig.
    Tror också det. Jag var kär i en mycket yngre tjej men kände mig inte lika avslappnad som med jämnåriga. Samma med en annan yngre tjej jag träffade.
Svar på tråden Varför blir jag ofta mer upphetsad av jämnåriga kvinnor?