Är det fel på mig?
Jag fyllde nyss 30år, jag har varit tillsammans med min flickvän i 15 år. alltså halva mitt liv. hon är en otroligt vacker tjej och en fantastiskt mamma till vårt gemensamma barn.. också är hon mycket bra i sängen.
Nu till mitt problem. det blir inte bättre, bara sämre. jag har hela tiden skyllt på mig själv att det är jag som är problemet. jag jobbar för mycket, jag hjälper inte tillräckligt mycket till i hemsysslorna. Men jag har testat att göra allt i hemmet, och jobba mindre i längre perioder utan bättre resultat.
De absolut få gånger jag är ´´ute´´ får jag både det ena och det andra erbjudandet . sexuellt. .Och min sambo på något sätt ''vet '' om' 'det också. Därför har jag under en längre tid stannat hemma även att jag ofta blir bjuden av kollegor på after woork eller av gamla vänner.
tilläggas är att jag under dessa femton år inte varit i närheten att vara otrogen. men att jag är en sexuell person. jag har nu funderat på att ha en affär. men jag är så otroligt rädd. jag älskar ju min flickvän. mer än allt. men sexuellt ger hon mig ingenting. vad gör man? jag har förstått lyft det med henne. men det är ursäkt efter ursäkt. så jag kommer inte längre där.
är det värt att skaffa en älskarina? trots att jag älskar min sambo överallt annat? antar att jag har alternativ.....
hon är en otroligt bra mamma till mitt barn,,,,
what to do???