• Anonym (Spännande att visa?)

Tjejer, låter ni mannen titta?

Jag älskar när min fru låter mig se på och runka medan hon särar och visar sin fitta för mig. Efter ett tag så börjar hon onanera. 

Ibland låter hon mig fota och filma. 

Finns det fler som tycker om det här? 

Hur brukar ni göra? 

• Svar på tråden Tjejer, låter ni mannen titta?
  • Anonym (Arne)

Underbart när hon ställer sig på knä och svankar. En underbar syn då åker kuken och kameran fram.

• Anonym (Anna)

Han får titta 
    Inget fotande och inget filmande

• Anonym (Voyören)

Vi ligger skavfötters och hon särar så jag ser, och hon juckar med underkroppen, smeker sig själv till och från. Ibland tänder jag lampan så jag ser bättre. Jag runkar. Underbart upphetsande, framför allt att hon visar upp sig som en kåt hynda. Annars blygsam med att visa njutning.

• Anonym (Ja)

Det är en del av nästan varje knull vi har. Att vi i början ligger och smeker oss själva och tittar på den andre. Vi har alltid ljust eller iallfall lite belysning så vi ser varandra ordentligt. Ofta skavfötters på något sätt eller hon ligger och särar och jag på knä. Så trodde jag de allra flesta gjorde åtminstone ibland? 

Vi fotar och filmar lite ibland också men inte så ofta. de bilderna används inte så mycket under sexet utan snarare att det är härligt att ha för att skicka tex dagen efter till varandra. 

• Anonym (Spännande att visa?)

Det är kanske vanligare än jag tror? 

Filmer och bilder - även av sexakten så att säga är jättespännande såklart. 

Vad säger ni kvinnor, tycker ni också om när han tittar på er och får stånd? 

Svar på tråden Tjejer, låter ni mannen titta?