• Snibbas

Det kittlar när jag rör hennes klitoris, varför?

Jag försöker stimulera min fru genom att smeka hennes klitoris men hon säger ifrån och vill inte att j.ag rör henne för det kittlas så mycket. Men om jag slickar henne då kittlar det inte.
    Är det något någon här känner igen och som kan vägleda mig hur jag ska bära mig åt för att inte kittla frun

• Svar på tråden Det kittlar när jag rör hennes klitoris, varför?
  • Anonym (Nanna)

Be henne onanera för dig. Lägg dig med ansiktet mellan hennes ben och studera i närbild hur hon gör. Testa, hon får ge feedback och visa igen. Repetera tills hon är nöjd. Garanterat tusen gånger bättre resultat än från nån random tjock gubbe på familjeliv. 

• Anonym (LP)

En fastare hand är det som behövs för jobbet!👍

• Snibbas

Hon rör inte sig själv när hon onanerar utan använder "den svarta staven" Det är mycket sällan som jag ser henne röra sig själv.

• Fjäril kär

En tunga är något helt annat än fingrar.  Klitoris är precis lika känslig som ett ollon och behöver därför hanteras varsamt. 
    Vissa personer är extra känsliga just där så att en mjuk tunga är det enda som fungerar. Vissa tycker det är obehagligt att bli tagen just mitt på klitoris utan vill helst att man är strax bredvid eller under . Ibland kan det kittlas för att man är för lätt på handen och istället behöver vara mer bestämd i sina rörelser. Ibland kan det kittlas för att man inte är tillräckligt upphetsad än för att kunna bli berörd där. Då får man vänta lite och köra mer hångel och annan typ av förspel. 

Fundera hur du gör med tungan och vad du kan ta med dig till att göra med fingrarna. 

• Anonym (ggo)

Jag har bara träffat en man som kunnat smeka mig rätt där, vilken är pappan till mina barn. Det kräver så mycket finess och smekningen måste vara på olika sätt beroende på min dåvarande känsla, därför brukar jag inte vilja försöka direkt heller. Får inte egentligen ut så mycket av det heller, har svårt att själv komma med fingrarna till och med, även om det i brist på annat går, så tar det ofta väldigt lång tid.

Jag vill bli smekt ovanpå med hud mellan klitoris och finger, men ibland tryck bara, ganska löst i början, hårdare på slutet, många vill nog att man ska ta bort handen eller tungan när de kommer, jag vill tvärtom att det ska finnas kvar ett tryck, men absolut ingen rörelse, då gör det ont, osv osv.

• Anonym (Jill)

Jag kommer snabbast och enklast av flera fingrar platt tryckt lagom hårt på klittan och runt om och ett gnuggande därifrån. Alltså att fingrarna ligger mot samma hela tiden, de ska inte röra sig över underlivet utan röra på underlivet. Cirkelformade rörelser.

Gäller att trycket är precis lagom men det här kittlas i alla fall inte ett dugg. 

• Anonym (Men slicka då.)

Men sluta hålla på att fingra där då om hon inte gillar det och slicka istället. Alla gillar inte att bli fingrade på klittan så låt bli. Vad är det med män som inte kan acceptera att kvinnor inte njuter av det mannen vill att hon ska njuta av. 

• Snibbas

Du som skrev att "män" inte kan lära sig. Jag är 68 år och har haft sex som en av mina favoritsysselsättningar i hela mitt liv från 17-års ålder. Nog vet jag vad som krävs men just det här var något helt nytt för mig och därför ställer jag frågan i den här tråden. Det är inte alla förunnat att kvinnliga vänner att fråga när en ny känsla dyker upp. Nu har fått så många goda råd och jag tackar er alla kvinnor som har gett en mängd förslag att "jobba" med. Kommer naturligtvis att verkligen försöka få till det för min älskade och helt underbara fru.
    Vi kallar varandra man och fru, det blir enklast så. Jag träffade den här "tjejen" när jag var 18 år, vi gick i samma skola i Sth och ytterligare 25 år senare sågs vi och då var hon sjuksköterska och jag patient. Vi var då lyckligt gifta på var sitt håll och med Tinders hjälp så blev vi ett par för 7 månader sedan.
    Lyckan står oss bi och vi är enormt förälskade och har ett otroligt fint samliv/sexliv och jag kommer att göra allt jag kan för att det ska bestå.
    Stor kram
    Gunnar

• Anonym (Men slicka då.)
    Snibbas skrev 2024-05-28 18:41:14 följande:

Du som skrev att "män" inte kan lära sig. Jag är 68 år och har haft sex som en av mina favoritsysselsättningar i hela mitt liv från 17-års ålder. Nog vet jag vad som krävs men just det här var något helt nytt för mig och därför ställer jag frågan i den här tråden. Det är inte alla förunnat att kvinnliga vänner att fråga när en ny känsla dyker upp. Nu har fått så många goda råd och jag tackar er alla kvinnor som har gett en mängd förslag att "jobba" med. Kommer naturligtvis att verkligen försöka få till det för min älskade och helt underbara fru.
    Vi kallar varandra man och fru, det blir enklast så. Jag träffade den här "tjejen" när jag var 18 år, vi gick i samma skola i Sth och ytterligare 25 år senare sågs vi och då var hon sjuksköterska och jag patient. Vi var då lyckligt gifta på var sitt håll och med Tinders hjälp så blev vi ett par för 7 månader sedan.
    Lyckan står oss bi och vi är enormt förälskade och har ett otroligt fint samliv/sexliv och jag kommer att göra allt jag kan för att det ska bestå.
    Stor kram
    Gunnar

Creep
Svar på tråden Det kittlar när jag rör hennes klitoris, varför?