• Anonym (Den efterblivna drottningen)

Det känns fel när jag fingrar min man i anus. Varför?

Jag försöker stimulera min man genom att smeka hans anus men han ber mig alltid att sluta för att det känns fel. Hur ska jag fingrar min man i anus utan att det känns fel. Han tycker att det är skönt när jag smeker hans skinkor men inte när jag smeker kring anus. Nån som varit med om något liknande? 

• Svar på tråden Det känns fel när jag fingrar min man i anus. Varför?
  • Anonym (Vi fattar!)
    Anonym (Jaha) skrev 2024-05-29 22:34:33 följande:
    Och med det menas.....?
    Eh, det menas som ett understrykande av din kommentar. Mao, jag är (eller var iaf) på din sida kompis 😎
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Vi fattar!) skrev 2024-05-29 22:38:45 följande:
    Eh, det menas som ett understrykande av din kommentar. Mao, jag är (eller var iaf) på din sida kompis 😎
    Dåså!
     På samma planhalva alltså!
  • Anonym (Smaken)
    Anonym (Jaha) skrev 2024-05-29 22:44:24 följande:
    Dåså!
     På samma planhalva alltså!
    Nej, på samma stjärthalva. 
  • Anonym (Vi fattar!)
    Anonym (Smaken) skrev 2024-05-29 22:46:48 följande:
    Nej, på samma stjärthalva. 
    Bravo! Mycket begåvad kommentar 👏
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Vi fattar!) skrev 2024-05-29 22:48:47 följande:
    Bravo! Mycket begåvad kommentar 👏
    Begåvning kan ju tydligen vara relativ....
    Jag bjöd in men fick tydligen en känga i röven - HÄPP!
  • Sk007
    Anonym (Jaha) skrev 2024-05-29 22:34:33 följande:
    Och med det menas.....?
    Roligaste kommentaren hittills!!!
  • Anonym (Mm)

Jag håller med dig TS. Vill man inte så vill man inte och det ska respekteras oavsett vilken kroppsdel det är.

• Anonym (Öööh?)
    Anonym (Vi fattar!) skrev 2024-05-29 08:38:57 följande:
    Vi fattar vart du vill komma med din liknelse men den haltar rätt betänkligt. Det är ju stor skillnad på att vilja och försöka göra det skönt för ens partner genom att smeka klitoris med att "fingra din mans anus"!
    Hade du jämfört klitoris med penis hade det varit mer likställigt. Att fingra i ett anus är INTE detsamma som att smeka en klitoris. 
    Sen tror jag att de flesta här håller med om att dialog med ens partner alltid är bättre än "råd" från okända läsare på FL...
    Ditt inlägg visar bara att du inte fattar.

Tanken var naturligtvis inte en direkt liknelse, utan att beskriva något som många män inte vill.

Flera i tråden misslyckas trots det med att fatta nåt, och sen har vi dig som ska berätta för TS att du vet bättre än TS vad TS vill skriva.

Tänk om män kunde lyssna på sin kvinna ibland, så hade ni haft bättre chans att behålla era relationer.
  • Anonym (Vi fattar!)
    Anonym (Öööh?) skrev 2024-05-30 07:55:03 följande:
    Ditt inlägg visar bara att du inte fattar.

Tanken var naturligtvis inte en direkt liknelse, utan att beskriva något som många män inte vill.

Flera i tråden misslyckas trots det med att fatta nåt, och sen har vi dig som ska berätta för TS att du vet bättre än TS vad TS vill skriva.

Tänk om män kunde lyssna på sin kvinna ibland, så hade ni haft bättre chans att behålla era relationer.
    Okej, fel av mig att skriva "Vi fattar" för det är uppenbart att så inte är fallet.
    Men faktum kvarstår. Ts har i text klargjort syftet med tråden, så det behöver vi inte diskutera mer. Men om du läser min invändning till liknelsen mellan en persons önskan att tillfredsställa sin partner via smek på könsorganet, jämfört med ts som beskriver ts önskan om att få fingra sin partner i analen, så borde du inse att det hade varit mer relevant med att jämföra med penis.
    Jag tror vi alla kan förstå viljan att göra det skönt för ens partner genom smek av könsorganet i sexuella sammanhang. Men analen, näsborren, armhålan eller nåt  annat är inte delar av könsorganet. Därför haltar jämförelsen. Oavsett kön! 
    Jag skrev också att det är bättre att kommunicera med varandra än att skriva på FL och fråga okända människor om råd!
    Snälla, läs gärna en gång extra nästa gång innan du skriver om nåt du inte riktigt förstår. 
  • Anonym (Öööh?)
    Anonym (Vi fattar!) skrev 2024-05-30 08:29:21 följande:
    Okej, fel av mig att skriva "Vi fattar" för det är uppenbart att så inte är fallet.
    Men faktum kvarstår. Ts har i text klargjort syftet med tråden, så det behöver vi inte diskutera mer. Men om du läser min invändning till liknelsen mellan en persons önskan att tillfredsställa sin partner via smek på könsorganet, jämfört med ts som beskriver ts önskan om att få fingra sin partner i analen, så borde du inse att det hade varit mer relevant med att jämföra med penis.
    Jag tror vi alla kan förstå viljan att göra det skönt för ens partner genom smek av könsorganet i sexuella sammanhang. Men analen, näsborren, armhålan eller nåt  annat är inte delar av könsorganet. Därför haltar jämförelsen. Oavsett kön! 
    Jag skrev också att det är bättre att kommunicera med varandra än att skriva på FL och fråga okända människor om råd!
    Snälla, läs gärna en gång extra nästa gång innan du skriver om nåt du inte riktigt förstår. 
    Om en person inte vill bli stimulerad på ett visst ställe/sätt så spelar det ingen roll vad resten av världen tycker, för det är inte deras kroppsdelar.

Män har sin g-punkt i anus och jag har gett extrema orgasmer till män på det viset, så jag vet i så fall mycket bättre än du att du egentligen vill ha det i röven. Punkt slut, spelar ingen roll vad du säger.

Eller kan du kanske fatta poängen med ironin/ tillbaka-kakan i tråden innan någon av oss går i pension...
  • Anonym (Gubbe 70år)

I den åldern är det inte alltid lätt att hålla ståndet, Frun är bra, vill det inte lyckas så pillar hon med ett finger i stjärten på mig. Det känns lite förbjudet och ohygieniskt. Men det är skönt. Med latexhandske och glidmedel går det bra. :) 

• Anonym (Justinianus)

Första gången hon gjorde det blev jag generad, men skönt var det. Jag är väldigt känslig i anus. Hon smeker så fint, använder glidmedel. Nu har det blivit en grundingrediens i vårt sexliv. Själv uppskattar hon det inte, så då låter jag bli, bara smeker runt omkring.

TS, om han inte vill så måste det få vara så. Men om det är så att du tänder på att smeka honom där så kan du väl berätta det, att det skulle betyda mycket för dig att få göra det.

Sen kan ni förhandla om hur det ska gå till. Det finns sköljutrustning på sexshopparna som gör att analen blir ren. Du behöver inte komma så långt in, mest smeka i öppningen. Och glidmedel är ett måste.

• Anonym
    Anonym (Gubbe 70år) skrev 2024-06-11 10:26:02 följande:

I den åldern är det inte alltid lätt att hålla ståndet, Frun är bra, vill det inte lyckas så pillar hon med ett finger i stjärten på mig. Det känns lite förbjudet och ohygieniskt. Men det är skönt. Med latexhandske och glidmedel går det bra. :) 

Hur har ditt välmående rövhål med TS makes smärtande dito att göra?
    Tråden var alltså inte en uppmaning att dra diverse rövhålsanekdoter.
Svar på tråden Det känns fel när jag fingrar min man i anus. Varför?