Anonym (Öööh?) skrev 2024-05-30 07:55:03 följande:
Ditt inlägg visar bara att du inte fattar.
Tanken var naturligtvis inte en direkt liknelse, utan att beskriva något som många män inte vill.
Flera i tråden misslyckas trots det med att fatta nåt, och sen har vi dig som ska berätta för TS att du vet bättre än TS vad TS vill skriva.
Tänk om män kunde lyssna på sin kvinna ibland, så hade ni haft bättre chans att behålla era relationer.
Okej, fel av mig att skriva "Vi fattar" för det är uppenbart att så inte är fallet.
Men faktum kvarstår. Ts har i text klargjort syftet med tråden, så det behöver vi inte diskutera mer. Men om du läser min invändning till liknelsen mellan en persons önskan att tillfredsställa sin partner via smek på könsorganet, jämfört med ts som beskriver ts önskan om att få fingra sin partner i analen, så borde du inse att det hade varit mer relevant med att jämföra med penis.
Jag tror vi alla kan förstå viljan att göra det skönt för ens partner genom smek av könsorganet i sexuella sammanhang. Men analen, näsborren, armhålan eller nåt annat är inte delar av könsorganet. Därför haltar jämförelsen. Oavsett kön!
Jag skrev också att det är bättre att kommunicera med varandra än att skriva på FL och fråga okända människor om råd!
Snälla, läs gärna en gång extra nästa gång innan du skriver om nåt du inte riktigt förstår.