• Anonym (Mamma)

Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex

Är 37 år och nyligen separerad med ett barn varannan vecka.

Jag har träffat några män sedan jag blev singel för nån vecka sedan, men får lite dåligt samvete jag träffar män utan jag söker relation för tillfället.

Tycker sex är viktig och behöver det, men eftersom man är ny separerad och dess utom mamma känns det fel göra sån man gjorde som singel.

Barnet sover eller oftast hos sin pappa när vi träffas.

• Svar på tråden Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex
  • Anonym (UJ)
    Anonym (Mamma) skrev 2024-05-30 20:12:14 följande:
    Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex

Är 37 år och nyligen separerad med ett barn varannan vecka.

Jag har träffat några män sedan jag blev singel för nån vecka sedan, men får lite dåligt samvete jag träffar män utan jag söker relation för tillfället.

Tycker sex är viktig och behöver det, men eftersom man är ny separerad och dess utom mamma känns det fel göra sån man gjorde som singel.

Barnet sover eller oftast hos sin pappa när vi träffas.

Jag tycker att du ska läsa lite om vad svensk-brittiska  Ulrika Jonsson gått igenom med en pappa som drog hem dröser av kvinnor för uppenbart inget annat än sex. Ulrika bodde heltid med sin pappa från strax före tonåren och det påverkade hennes liv mycket.

Det gav henne en skev syn på sig själv och på sex och hon har berättat fler gånger om sitt sexmissbruk.

Med det sagt så fundera på vad du förmedlar till ditt barn och om det hen ser och  förstår eller inte ser och förstår kommer att påverka hens föreställningar, känslor och värderingar så som du vill att hen ska utvecklas.

Tänk okså på riskerna du utsätter dig och barnet för  - håll det i alla fall utanför tiderna barnet är med och hos dig.
  • Zoldaten76

Tycker jag inte. Vill du sexa ur dig och leva lite så ska du väl göra det. Men som andra skriver. Sköt det snyggt och blanda inte in barnen. Men ligga är du väl fri att göra med vem du vill anser jag

• Anonym (Kaffedraken)
    Zoldaten76 skrev 2024-06-01 18:40:01 följande:

Tycker jag inte. Vill du sexa ur dig och leva lite så ska du väl göra det. 

Många säger att allt i livet inte handlar om sex.
  • Anonym (Laban)

Absolut inget fel. Du är vuxen och gör vad du vill och mår bra av 👍 var rädd om dig bara. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Viktoria)

Självklart är det ok. Bara du inte blandar in barnen som många andra skriver. Jag liksom du har barn och är singel sen ett år. Jag träffar män men bara när barnen sover eller de veckor som är hos pappan. Bara för att jag är mamma så måste jag också få vara kvinna med hög sexlust. Men jag låter aldrig barnen få se männen eller få veta något. Så kör på bara TS

• Anonym (Mamma)
    Anonym (Laban) skrev 2024-06-02 21:29:20 följande:

Absolut inget fel. Du är vuxen och gör vad du vill och mår bra av 👍 var rädd om dig bara. 

Dom män jag träffar är sånna jag känt sedan förut

Nu i helgen var jag barn ledig het och haft samma man hos mig i helgen,

Varit så vi haft det, lagat mat tillsammans och promenader

Sedan tycker han om att pippa med mig så inte mig emot

Nu väntar barnen i veckan och då blir det inga män här men nu har man blivit en gladare mamma av att fått närhet i helgen

Han som varit nu är min favorit så nu blir det nom bara han som få vara kk 

Även en separation kan ge något nytt och känna sig som en kvinna 
  • Core
    Anonym (JanneMax) skrev 2024-06-02 21:33:28 följande:

Jajamen! Jag är redo! Häähää! Jag gillar påsättning med sprut, bara skriv så kan vi skrida till verket om du vill.

Har jag drömt, eller sägs det att du är kaffedrakens alpha alterego?

Finns det män som föredrar påsättning utan att ejakulera ? 
  • Anonym (Äpplet)
    Anonym (UJ) skrev 2024-06-01 17:47:34 följande:
    Jag tycker att du ska läsa lite om vad svensk-brittiska  Ulrika Jonsson gått igenom med en pappa som drog hem dröser av kvinnor för uppenbart inget annat än sex. Ulrika bodde heltid med sin pappa från strax före tonåren och det påverkade hennes liv mycket.

Det gav henne en skev syn på sig själv och på sex och hon har berättat fler gånger om sitt sexmissbruk.

Med det sagt så fundera på vad du förmedlar till ditt barn och om det hen ser och  förstår eller inte ser och förstår kommer att påverka hens föreställningar, känslor och värderingar så som du vill att hen ska utvecklas.

Tänk okså på riskerna du utsätter dig och barnet för  - håll det i alla fall utanför tiderna barnet är med och hos dig.
    Äpplet fallar sällan långt ifrån äppelträdet,om pappan var en sexmissbrukare så finns det stor risk att barnen blir det oxå. Inte för det dom ser/hör utan för att det är en ärtlig del av deras personlighet som mycket annat.
  • Anonym (Eva)

Va? Varför känner du att du behöver andras tillåtelse att ha sex?
    Nöstan alla singelmammor och singelpappor också för den delen har sex trots att de har barn.
    Bara konstig fråga tycker jag.

• Anonym (julle)

Bara att njuta  och ha skoj de är din rätt

• Anonym (Mamma)
    Anonym (Eva) skrev 2024-06-03 08:43:30 följande:

Va? Varför känner du att du behöver andras tillåtelse att ha sex?
    Nöstan alla singelmammor och singelpappor också för den delen har sex trots att de har barn.
    Bara konstig fråga tycker jag.

Men jag träffar dom mest för sex, inte att vi ska ha en relation

Sedan jag blivit singel så har min sex lust ökat

Har låtit dom båda spruta på mig på ställen jag aldrig har gjort med barnens pappa

Så vist kan jag känna mig som en dålig mamma
    Tar hand om dom under veckor och vissa helger, leker och ha kul
    Sedan dom inte är här så står deras mamma på knä på golvet medan en man sprutar mig i ansiktet

Känner mig dålig mamma som tycker mer om sex nu
  • Anonym (Nyfiken)

Är lika gammal som du och nybliven singel. 
    Önskar att man var som du och bara vågade gå vidare i livet och ligga med någon ny. Det är sexet jag saknar så mycket och det har snart gått fyra månader. 
    Hur länge sedan var det du skilde dig?

• Gbgkillen73a
    Anonym (Viktoria) skrev 2024-06-02 21:57:09 följande:

Självklart är det ok. Bara du inte blandar in barnen som många andra skriver. Jag liksom du har barn och är singel sen ett år. Jag träffar män men bara när barnen sover eller de veckor som är hos pappan. Bara för att jag är mamma så måste jag också få vara kvinna med hög sexlust. Men jag låter aldrig barnen få se männen eller få veta något. Så kör på bara TS

Javisst är det underbart att upptäcka helt nya världar efter en separation. Jag har träffat många mammor där vi tillsammans har testat nya sexuella aktiviteter. Man lever bara en gång. 
  • Anonym (Lars-Erik)

Ja, absolut! Ge dig hän, njut av att ha en kropp igen. Du har troligen inte njutit så mycket i slutet på förhållandet. Nu kan du låta allt komma ut.

Efter en seg och tråkig skilsmässa träffade jag en kvinna som jag hade en fling med under några veckor. Det var lite ovant först, funkade inte första gången, men sen. Och fick känna mig attraktiv, kände attraktion till hennes släta vackra kropp. Vi var nog bara språngbräda, inte passande för varann. Men hon fick alla blommor att slå ut i min rabatt.

• Anonym (V)

Jag tycker det är helt okej, när barnen är hos pappan.
    Du måste ju få ha ett liv utan barnen också.
    Du måste få intimitet om du vill, inget fel med det bara för att man har barn. Du skrev även att du har gjort det förr, du är nu singel igen så kör.

Svar på tråden Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex