• Anonym (Kaffedraken)

Spana och kommentera på stranden

Tycker ni kvinnor om att bli spanade på på stranden? Hade ni tyckt om att få sexiga kommentarer och kanske erbjudande om hjälp att få ryggen insmord med solkräm?

• Svar på tråden Spana och kommentera på stranden
  • FiaLisannnN
    Anonym (L) skrev 2024-05-30 22:09:09 följande:
    Din nolla, han eller hon försöker efterapa Kaffedraken utan att vara det. Ja Kaffedraken är ett patetiskt äckel men det är även den eller som försöker utge sig från att vara honom. 
    "Ok". Ni incels gör verkligen allt för att försvara varandra. Det är så gulligt och samtidigt så jävla patetiskt. Du, M och kaffenollan. 
  • Anonym (L)
    FiaLisannnN skrev 2024-05-30 22:24:31 följande:
    "Ok". Ni incels gör verkligen allt för att försvara varandra. Det är så gulligt och samtidigt så jävla patetiskt. Du, M och kaffenollan. 
    Jag är kvinna och du märkte uppenbarligen inte att jag uttryckligen skrev att den verkliga KD är ett patetiskt äckel. Det kanske är du som är en patetisk incel som uppmuntrar att utge sig för att vara andra för att sprida dynga.
  • FiaLisannnN
    Anonym (L) skrev 2024-05-30 22:31:43 följande:
    Jag är kvinna och du märkte uppenbarligen inte att jag uttryckligen skrev att den verkliga KD är ett patetiskt äckel. Det kanske är du som är en patetisk incel som uppmuntrar att utge sig för att vara andra för att sprida dynga.
    Hur vet du att det inte är kaffedraken? Mig veterligen så ser du knappast vilken ip-adress trådskaparen har. Eller är det du som utger dig för att vara kaffedraken? Vilken plot twist Drömmer
  • Anonym (L)
    FiaLisannnN skrev 2024-05-30 22:38:14 följande:
    Hur vet du att det inte är kaffedraken? Mig veterligen så ser du knappast vilken ip-adress trådskaparen har. Eller är det du som utger dig för att vara kaffedraken? Vilken plot twist  // Drömmer
    Enkelt. Därför att hen skriver faktafel och inte har koll på hans bakgrund. Som i en annan tråd där han beskrev sig bakom oskuld vilket kan inte är ( han har legat en gång när han var 35), samt att hans undran om man kan bli bisexuell för att kanske ha chans feminina män istället. Han ÄR bisexuell och har många sexuella erfarenheter med män. Dessutom skiljer sig språket så mycket att det borde vara uppenbart för de flesta. Behöver du fler exempel eller räcker detta?
  • FiaLisannnN
    Anonym (L) skrev 2024-05-30 22:42:47 följande:
    Enkelt. Därför att hen skriver faktafel och inte har koll på hans bakgrund. Som i en annan tråd där han beskrev sig bakom oskuld vilket kan inte är ( han har legat en gång när han var 35), samt att hans undran om man kan bli bisexuell för att kanske ha chans feminina män istället. Han ÄR bisexuell och har många sexuella erfarenheter med män. Dessutom skiljer sig språket så mycket att det borde vara uppenbart för de flesta. Behöver du fler exempel eller räcker detta?
    Du har inte tänkt på att han kanske far med osanningar kors och tvärs och därför har svårt att hålla en röd tråd i alla hans sjuttielva trådar han skapar varje dag?
  • Anonym (L)
    FiaLisannnN skrev 2024-05-30 22:50:56 följande:
    Du har inte tänkt på att han kanske far med osanningar kors och tvärs och därför har svårt att hålla en röd tråd i alla hans sjuttielva trådar han skapar varje dag?
    Ytterst otroligt då dessa exempel jag gav är sådant han berättat om under flera år och det är noll trovärdighet att han skulle göra bort sig där nu. Än mer osannolikt att han just i dessa trådar där han dribblar bort sig passar på att ändra sitt språk. Det är VÄLDIGT mycket troligare att det är någon som av någon anledning vill utge sig för att vara honom. Incel eller annat låter jag vara osagt.
  • Anonym (Lis)

Nej. Snälla kaffedraken glo inte på tjejer på stranden i sommar och kommentera dem inte så de hör. 

• Anonym (Draken)
    FiaLisannnN skrev 2024-05-30 22:50:56 följande:
    Här måste jag protestera. Jag brukar inte skriva saker som inte är sant. Däremot så gör andra det. Påstår att jag sagt sånt som jag aldrig sagt, förvränger allt. Jag skulle aldrig göra en sån här tråd. När jag är på stranden så glor jag inte på kvinnor. Jag ser dom såklart, men jag håller avstånd. Jag respekterar att kvinnor vill få sola och bada ifred, så ibland tar det en bra stund innan jag hittar nånstans där jag själv kan sitta och njuta av att titta ut över vattnet.
  • Överste Senap
    Anonym (L) skrev 2024-05-30 22:55:15 följande:
    Ytterst otroligt då dessa exempel jag gav är sådant han berättat om under flera år och det är noll trovärdighet att han skulle göra bort sig där nu. Än mer osannolikt att han just i dessa trådar där han dribblar bort sig passar på att ändra sitt språk. Det är VÄLDIGT mycket troligare att det är någon som av någon anledning vill utge sig för att vara honom. Incel eller annat låter jag vara osagt.
    Håller faktiskt med dig. Tror inte heller att detta är den riktiga draken.
  • Anonym (Draken)
    Överste Senap skrev 2024-05-30 23:01:54 följande:
    Håller faktiskt med dig. Tror inte heller att detta är den riktiga draken.
    Nej, jag är den riktiga draken. Jag är inte alls så på. Det har varit lättklädda kvinnor som gått förbi mig på stranden och det var inte mycket som lämnades till fantasin, då man såg det mesta. Jag glor ändå inte. Det är snarare så att jag låtsas leta efter nåt, för det är genant att kolla sådär. 
  • Anonym (Anna)

NEJ! Verkligen inte.
    Vill män spana finns det porrsidor till sånt

• Anonym (Draken)
    Anonym (Anna) skrev 2024-05-31 07:52:07 följande:

NEJ! Verkligen inte.
    Vill män spana finns det porrsidor till sånt

Ja. Och vill kvinnor spana så finns stranden och stan.
  • Pehrmedh

Är möjligtvis ok med en komplimang om man känner personen, men inte då något i stil med "Stora pattar du har".

Då blir det fel.

Svar på tråden Spana och kommentera på stranden