• Anonym (vindarna)

Kroppar, vikten och kommentarer

Det slog mig nu när jag såg en några år yngre kvinna på en dejtsida. Hon är 40+ så det är en vuxen kvinna. Jag kan se på en helkroppsbild att hon är lite större. Jag tyckte ändå att hon var söt. Om jag skulle träffa en sån kvinna så skulle jag inte säga nåt om hennes kropp eller vikt. Jag har träffat såna kvinnor och jag sa inget till dom heller.
    När du träffar andra människor brukar du lägga märke till deras kroppar och vikt? Du kan se om de är smalare eller lite större. Brukar du ha problem med hur andra ser ut? Om du har det, brukar du säga nåt till dom då?

• Svar på tråden Kroppar, vikten och kommentarer
  • Anonym (Ja och nej)
    Anonym (vindarna) skrev 2024-06-05 15:17:06 följande:
    Kroppar, vikten och kommentarer

Det slog mig nu när jag såg en några år yngre kvinna på en dejtsida. Hon är 40+ så det är en vuxen kvinna. Jag kan se på en helkroppsbild att hon är lite större. Jag tyckte ändå att hon var söt. Om jag skulle träffa en sån kvinna så skulle jag inte säga nåt om hennes kropp eller vikt. Jag har träffat såna kvinnor och jag sa inget till dom heller.
    När du träffar andra människor brukar du lägga märke till deras kroppar och vikt? Du kan se om de är smalare eller lite större. Brukar du ha problem med hur andra ser ut? Om du har det, brukar du säga nåt till dom då?

Ja, jag lägger märke till andras kroppar.
    Nej, jag säger inget.
  • Anonym (vindarna)
    Anonym (Ja och nej) skrev 2024-06-05 15:19:19 följande:
    Ja, jag lägger märke till andras kroppar.
    Nej, jag säger inget.
    Har du varit med om att andra sagt nåt till dig om din kropp och vikt?
  • Anonym (Ja och nej)
    Anonym (vindarna) skrev 2024-06-05 15:22:41 följande:
    Har du varit med om att andra sagt nåt till dig om din kropp och vikt?
    Gud ja, MÅNGA gånger!
  • Anonym (Kranen)

Visst noterar jag det. En "klassiker" på dejtingsidor är att man lägger upp bilder från tiden då man vägde 15 kg mindre.

• Anonym (vindarna)
    Anonym (Ja och nej) skrev 2024-06-05 15:23:18 följande:
    Gud ja, MÅNGA gånger!
    Vad tyckte du om det?
  • Anonym (Ja och nej)
    Anonym (vindarna) skrev 2024-06-05 15:35:13 följande:
    Vad tyckte du om det?
    Blev ledsen, men vant mig nu.
  • Anonym (Rob)

Saknas helkroppsbild är de till 99% inte smala iaf.  Det har jag lärt mig.  
    Annars finns det ett antal saker du kan avgöra det på... Ansiktet, fingrarna, nyckelbenet, osv.   Men oftast stämmer huvudregeln.

• Anonym (Kranen)
    Anonym (Rob) skrev 2024-06-05 16:09:48 följande:

Annars finns det ett antal saker du kan avgöra det på... Ansiktet, fingrarna, nyckelbenet, osv.   Men oftast stämmer huvudregeln.

bEGRIPEr inte varför många lägger uåpp icke-representativa bilder.
  • Anonym (Ja och nej)
    Anonym (Rob) skrev 2024-06-05 16:09:48 följande:

Är det viktigt för dig att kvinnor har snygga kroppar?
Svar på tråden Kroppar, vikten och kommentarer