Din ensak vilka andra vill ligga med?
Tycker du att det är din sak att avgöra vilka andra bör ligga med?
Tycker du att det är din sak att avgöra vilka andra bör ligga med?
Jag är förvånad. Hade jag sett den här tråden så hade jag direkt tänkt att det handlar om vuxna som vill ligga med varann. Att det är det vanligaste.
Hej kaffedraken
Ja jag vill gärna lägga min åsikt om saken om det handlar om pedofili (då avses både män och kvinnor som har med barn att göra)
djursex
Våldtäktsmän
Sist men inte minst min egen partner
Jag känner ofta att jag vill lägga mig i. Om mina manliga vänner hade hållt sig till vettiga kvinnor istället för instagrambimbos hade deras liv kunnat vara så mycket bättre.
Är det så fel egentligen att vilja sina vänner, även om de är män, väl här i livet?
Ja, jag lägger mig gärna i vem min bror vill ligga med. Han tror, trots sin ålder, att unga tjejer vill ha honom, bara för att de tittar på honom. Han letar på dejtingsajter och fantiserar om unga tjejer.
Nu är han inte relationsmaterial, men det förstår han inte själv.
Jag känner ofta att jag vill lägga mig i. Om mina manliga vänner hade hållt sig till vettiga kvinnor istället för instagrambimbos hade deras liv kunnat vara så mycket bättre.
Är det så fel egentligen att vilja sina vänner, även om de är män, väl här i livet?
Jag är förvånad. Hade jag sett den här tråden så hade jag direkt tänkt att det handlar om vuxna som vill ligga med varann. Att det är det vanligaste.
Ja här på FL så tycker ju många, många att det är deras ensak om någon är otrogen iaf..Och dom verkar ta det jäkligt personligt också av någon anledning.
Då ska det kommas med pekpinnar minsann. Om hur underbara dom själva är som inte ens tittar på andra..Och hur hemska alla som är otrogna är.
Så himla konstigt att så många svarat nej i den här tråden att det inte är deras ensak. När du kan läsa svart på vitt att dom VISST tycker det är deras personliga ensak så fort otrohet kommer upp.
Jag tycker svenskar i allmänhet lägger sig i vad andra gör i alldeles för stor utsträckning.
Förutom om någon gör något olagligt så skall man strunta i att lägga sig andras affärer. (och även där så ska man vara försiktig, beroende på vad det är)
Det är inte upp till dig att bestämma över vilka andra har rätt att ligga med helt enkelt.
ÄVEN när det gäller andra som är otrogna. Det är deras liv och du har inte med det att göra. PUNKT.
Moral är något subjektivt och bara för att du tycker att din moral är rätt så är den inte det. Allas moral är olika.