• Anonym (Tjatigt)

Bakis efter sex

vet inte om det bara är jag men är väldigt störande..
    Grejen är att jag har en underbar älskarinna som jag utforskar det mesta med i sexväg..Fantastiskt i sig men är så jävla intensivt och hett så efteråt är jag helt blank i huvet..Är precis som man varit skitfull och får en kraftig minneslucka..
    Är det nån som känner igen sig i detta.?  

• Svar på tråden Bakis efter sex
  • Anonym (Eufori)

Hade samma känsla när jag var på swingersklubb.
    Var inte alls full och hela tiden fullt medveten om vad jag gjorde likväl som jag var totalt lost i någon form av eufori eller hur jag ska beskriva det.

En helt galen känsla - positivt galen!

Och så klart att det tar på krafterna och jag tycker att jag är som bakis om det blivit väldigt sent i säng även om jag varit spik nykter.

• Anonym (Tjatigt)

ja helt galen men tyvärr består luckan och förblir blankt..inte lika häftigt vill ju komma ihåg vad vi gör..

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Tjatigt) skrev 2024-06-12 14:04:11 följande:
    Bakis efter sex

vet inte om det bara är jag men är väldigt störande..
    Grejen är att jag har en underbar älskarinna som jag utforskar det mesta med i sexväg..Fantastiskt i sig men är så jävla intensivt och hett så efteråt är jag helt blank i huvet..Är precis som man varit skitfull och får en kraftig minneslucka..
    Är det nån som känner igen sig i detta.?  

Finns fler trådar om detta ämne här på FL så verkar inte helt ovanligt.
    Har dock inga egna erfarenheter av det ni beskriver - har kanske inte varit lika vild och utforskande som ni... 
    Använd sökfunktionen. 
Svar på tråden Bakis efter sex