Ligger ni och myser efter sex?
När sexet är klart, går mannen upp och tvättar av sig direkt eller ligger ni båda kvar och "myser" efteråt?
När sexet är klart, går mannen upp och tvättar av sig direkt eller ligger ni båda kvar och "myser" efteråt?
Jag hade gärna legat kvar men mitt intryck är att alla vill bli av med klägget så fort som möjligt.
Det kanske är åldern, men hon reser sig ganska snabbt och går ut, jag ligger kvar och pustar efter sprinterloppet, är trots allt 72 år. Vore mysigt att torka av sig lite med en handduk och ligga kvar. Ska tala med henne om det.
Hade gärna legat kvar och myst, bäst om han också är kvar i mig. Men han brukar dra sig ur direkt och kliver upp. Mig gör det inget om det är lite kladd.
Han ligger kvar, jag går och kissar efter ett par minuter
Har "förmånen" att ligga med två kvinnor dels min fru och en älskarinna..stor skillnad måste jag säga..frun måste upp och hänga tvätt direkt längesen det mystes där..Därför är det så vansinnigt najs att ligga kvar med den andra kvinnan kladdigt mysigt och inga måsten..
Alltså har nog lite med att göra vem och hur länge man kamperat ihop
Jag och min kk ligger alltid och myser en stund efteråt :) Ligger och pratar om lite allt möjligt. Älskar de stunderna.
Vi går oftast upp och tvättar av lite och lägger oss och myser efter det.
Ett par minuter ibland, men inte alltid. Jag är inte så jätteintresserad av att mysa efteråt, så oftast går vi upp direkt. Man har ju varit väldigt nära varandra fysiskt under akten så jag vet inte varför man ska ligga kvar riktigt
Ett par minuter ibland, men inte alltid. Jag är inte så jätteintresserad av att mysa efteråt, så oftast går vi upp direkt. Man har ju varit väldigt nära varandra fysiskt under akten så jag vet inte varför man ska ligga kvar riktigt
Ligger alltid kvar och myser och bäst är när han kan vara kvar så länge det går. Det blir så fin gemensamhets känsla.
Alldeles för sällan det blir mys efter tyvärr. Oftast åker fruns telefon upp efter någon minut.
Ligga kvar och mysa! Helst med honom kvar i mig, känna honom pulsera färdigt och sakna slakna. Pussar på pannan och håret. Småprat och fnitter. Ibland prata om vad som kändes extra bra, positiv feedback som skapar förståelse och öppnar dörrar för (ännu) bättre sexliv och utforskande. Kanske slumra till en stund.
Mmm behöver en sådan man ...
Alldeles för sällan det blir mys efter tyvärr. Oftast åker fruns telefon upp efter någon minut.
Både och skulle jag säga, 50/50 ligge vi kvar i sked blir det en vers nr 2 oftast , annars torkar jag mannen av mig på en tshirt eller kalsongerna medan hon efter en stund går på toaletten.innan vi somnar .
så jag förbrukar rena underkläder på en vecka kan det bli+ 21 t tröjor +21 kalsonger i tvätten😃 om det vill sig illa.
Maken är ointresserad av både sex och mys. Vi har dock sex typ tre gånger per år eller så. Vi ligger inte kvar efteråt då han tycker det är trist.
Älskaren och jag ligger några gånger i veckan. Vi ligger gärna kvar och pratar och gosar lite extra. Han är en fantastisk älskare.
Har "förmånen" att ligga med två kvinnor dels min fru och en älskarinna..stor skillnad måste jag säga..frun måste upp och hänga tvätt direkt längesen det mystes där..Därför är det så vansinnigt najs att ligga kvar med den andra kvinnan kladdigt mysigt och inga måsten..
Jag hade velat göra det alternativt att vi sover. Tycker man om en person på riktigt så är det okänsligt att bara resa sig upp och gå efteråt.
Brukar ha en lite handduk lätt tillgänglig i sängbordet ifall jag behöver torka bort något.
Oftast är vi trötta båda två och somnar ganska snabbt tillsammans om vi har sex på kvällen.
Morgonsex är lite stressigare, oftast superbråttom att komma iväg till jobbet.
Sällan, ligger mest och släpper väder, gott.