• Skrinda

Vuollerim, Lundströmska festligheter och släktträff!

Finns det några ättlingar till Frans Oskar Lundström och Julia Lundström här?
    Jag fick inbjudan till träffen i sommar igår och tycker att det vore kul att få kontakt med andra som funderar på att åka! Vi är ju ändå över 200 stycken så någon borde väl finnas här!?

• Svar på tråden Vuollerim, Lundströmska festligheter och släktträff!
  • fenixen

Det verkar inte vara någon med vuollerim-släkt här.

• Skrinda

Näää Typiskt, jag fick ju hem "släktträd" med inbjudan och såg att det fanns många med småbarn, hade hoppats att någon höll till här...

• fenixen

Kanske någon hittar hit snart, annars får du tipsa släktingarna om denna sida

• Andrés mamma

Jag e från Vlm - inte Lundströmmare dock, men jag puffar för tråden!

• fenixen

Jag tror att vi får ge upp denna tråden, verkar inte vara någon från den släkten.

• Skrinda

Neee, men du och jag har ju haft skoj

Kram på dä!

• fenixen

Ja, visst har vi haft roilgt?

Kram på dig också!

• MalinI

Hmm undra om inte min farbrors fru är en lundström från början... Är osäker. Men hon är från byn i alla fall.

Synd att du inte hittade någon här.

• Anonym (Lundström)

Antar att den här tråden är drygt 20 år gammal, haha 😅 Men jag sprang på den nu när jag googlade runt lite, och kände att jag ville svara. Jag är en Lundströmare 🙋🏻?♀️ Var inbjuden till släktträffen, men hade inte tid att åka dit. 

• Anonym (E)
    Anonym (Lundström) skrev 2025-01-18 22:16:53 följande:

Antar att den här tråden är drygt 20 år gammal, haha 😅 Men jag sprang på den nu när jag googlade runt lite, och kände att jag ville svara. Jag är en Lundströmare 🙋🏻?♀️ Var inbjuden till släktträffen, men hade inte tid att åka dit. 

Långvarig ånger över detta? Skrattande
Svar på tråden Vuollerim, Lundströmska festligheter och släktträff!