• Anonym (Typ)

Saknar sex

Snart sex månader har gått utan sex börjar smått bli lite desperat.
    Lever ihop med en kvinna och vi har varit tillsammans över13 år. Jag har kommit på vid 2 tillfällen hon valt att ta till sexleksaker trots att jag är hemma.ända gången hon visar att hon är sugen är när hon är onykter,själv är jag inte så sugen att kliva på när jag vid tillfällen varit nykter.
    Hjälp va fan ska jag göra

• Svar på tråden Saknar sex
  • Anonym (Lyx)

Ha sex när hon är onykter så får du göra de du vill 

• Sarapri

Förstår hur du menar, efter flera år och så kommer barnen emellan... Gör någonting roligt ihop? Bjud henne på middag eller laga någonting gott. Ge fina komplimanger, berätta hur sexig hon är eller hur vackra hennes ögon är. Om inte hon kommer fram, gå du till henne. Krama henne bakifrån, kyss hennes nacke då o då. Håll änden vid liv? 

• Anonym (Typ)

Tycker jag ger henne uppmärksamhet berättar hur fin hon är etc etc. Men varför visar hon bara ömhet när hon är onykter och anspelan på sex, som tidigare skrev att jag skulle ha sex trots hon var onykter så har jag provat det och det var ingen höjdare då hon däckade under själva akten, så ligga med en dö sill var ingen höjdare

• Sarapri

Det tar tid, visa henne intresse. Fråga hur hon haft det, visa massa engagemang. Det låter som om hon tröttnar på sexet mellan er, blir inte kåt eller finner ingen mening med att ligga. Den lusten måste ni väcka. Prata med varandra, kommunikationen är A och O

Anonym (Typ) skrev 2024-06-16 18:42:58 följande:

Tycker jag ger henne uppmärksamhet berättar hur fin hon är etc etc. Men varför visar hon bara ömhet när hon är onykter och anspelan på sex, som tidigare skrev att jag skulle ha sex trots hon var onykter så har jag provat det och det var ingen höjdare då hon däckade under själva akten, så ligga med en dö sill var ingen höjdare

• Anonym (Kvinna)

Det låter som du beskriver mig.

Kan bara tala för egen del men för mig handlar det jättemycket om att JAG inte känner mig sexig. Han kan förklara det hur mycket som helst men känner jag det inte, så känner jag det inte. 

Det jag behöver är TID. Tid att duscha, raka mig. Tid att shoppa. Träffa vänner. Hitta tillbaka till mig själv efter småbarnsdjungeln.

Sen vill jag bli gosad med utan att känna att det ska leda till sex. Typ fotmassage, kli på ryggen. Osv. Och sen bara ?natti?, så jag börjar undrar. Hallå? Ville han inte mer? Går också igång på att det städas, tända ljus när man kommer ut efter nattning, planerade dejter i smyg osv. Lite action bakom ?jag älskar dig?-ord. 

Svar på tråden Saknar sex