• Anonym (ragnhild)

Sex i tält, Camping, hur gör ni?

Hej!

Campingsemester med barnen, stora fina tält och luftmadrasser.

Hur får man till sexlivet, eller skippar ni det när ni är på camping?

Tänker att det borde märkas om man har det. Vi har köpt tält med flera "sovrum" men det är ju bara en tunn tygbit mellan.

Vi har inte ens satt upp tältet men i nuläget känns det absolut som ett neeeej, men undrar ändå om tips och trix 

Mvh nya på campinglivet

• Svar på tråden Sex i tält, Camping, hur gör ni?
  • Anonym (What)
    Anonym (ragnhild) skrev 2024-06-17 03:29:51 följande:
    Sex i tält, Camping, hur gör ni?

Hej!

Campingsemester med barnen, stora fina tält och luftmadrasser.

Hur får man till sexlivet, eller skippar ni det när ni är på camping?

Tänker att det borde märkas om man har det. Vi har köpt tält med flera "sovrum" men det är ju bara en tunn tygbit mellan.

Vi har inte ens satt upp tältet men i nuläget känns det absolut som ett neeeej, men undrar ändå om tips och trix 

Mvh nya på campinglivet

Jag är långt ifrån någon pryd nunna, men detta är sjukt respektlöst mot dina barn.

Gissningsvis är det ni vuxna som föreslagit att ni ska campa. Ni som bestämt vilka som ska med. Ni som håller i hela upplägget. Då får även ni vänta med att bonka bäver tills ni kan hålla det privat och utan risk att barnen kommer på er! 

Inget barn vill höra sina föräldrar ha sex. Inget barn vill ens MISSTÄNKA att deras föräldrar har sex. Att ni då ska ha sex när det är lövtunt tyg emellan er är bara äckligt.

Det finns inget sexuellt upphetsade eller spännande i att ens barn kan höra en ha sex. Respektera att detta även är deras semester och de ska känna sig bekväma!
  • Anonym (HerrSnusk)

Det är bara att pumpa på. Ungarna får väl vänta till ni är klara.

• Anonym (Glidare)

Ser ni att tältet gungar, ta hand om våra ungar.

• Anonym (Nej)

Denna tråden gav mig minnen om när jag var tonåring o familjen campade nånstans i Frankrike. Våra föräldrar hade hyrt tält som var jättestort, som ett mundre hus nästan. Ett par sovrum med tältsängar, men bara tältväggar emellan Mitt i natten blir man väckt av att ens föräldrar sätter igång, tältsängen gnisslande förfärligt o dom stönade o stånkade. Det var fruktansvärt! Snälla, utsätt inte era barn för det. Det hörs.

• Anonym (HerrSnusk)
    Anonym (Nej) skrev 2024-06-18 21:11:37 följande:

Denna tråden gav mig minnen om när jag var tonåring o familjen campade nånstans i Frankrike. Våra föräldrar hade hyrt tält som var jättestort, som ett mundre hus nästan. Ett par sovrum med tältsängar, men bara tältväggar emellan Mitt i natten blir man väckt av att ens föräldrar sätter igång, tältsängen gnisslande förfärligt o dom stönade o stånkade. Det var fruktansvärt! Snälla, utsätt inte era barn för det. Det hörs.

Fantastiskt! Så lär man barnen hur det ska gå till!
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Nej) skrev 2024-06-18 21:11:37 följande:

Varit med om likande fast i husvagn. Visst är det inte kul om man väcks men om de är tysta, tar sin tid och tältet inte rör sig märks det ju knappt om man är vaken. 

Sen om de inte kan göra det utan att det låter håller jag med om att man låter bli. Speciet inte om man har druckit för då låter man nog mer än man tror. 
  • Anonym (What)
    Anonym (Nja) skrev 2024-06-18 21:39:14 följande:
    Varit med om likande fast i husvagn. Visst är det inte kul om man väcks men om de är tysta, tar sin tid och tältet inte rör sig märks det ju knappt om man är vaken. 

Sen om de inte kan göra det utan att det låter håller jag med om att man låter bli. Speciet inte om man har druckit för då låter man nog mer än man tror. 
    ... eller så struntar man bara i det? Ska man vara iväg och campa i typ 4 veckor kanske man kan smyga iväg till någon skog, men är det en veckas semestertripp kan man gott stänga benen för att inte riskera att barnen ska höra något.
  • Anonym (B)

Vi har haft mycket och skönt sex i tält, det är lite extra spännande vilket höjer njutningen. Självklart får man vara lite tyst bara.
    Vänta tills barnen somnat och lycka till 🤩! 

• Anonym (H)
    Kanske vänta tills man kommer hem
  • AM35
    Anonym (Dår) skrev 2024-06-18 09:06:56 följande:
    Varför man ska bry sig om någon hör? Tja, för att barnen är med i tältet kanske.
    Barnen kan sova ändå ska du se, varför försöka hymla med allt? jag menar inte att du behöver skrika men klart du kan låta. Är ett hem helt knäpptyst hela tiden? Finns där inget surr eller läten? 😌😃
Svar på tråden Sex i tält, Camping, hur gör ni?