• Anonym (Trans2024)

Hur träffa en transexuell?

Har beslutat att försöka leva ut min fantasi att träffa en transsexuell kvinna. Ge mig gärna idéer på hur jag tar detta hela vägen!

• Svar på tråden Hur träffa en transexuell?
  • Anonym (transkvinna)

När du säger fantasi, hur menar du då? Chansen att träffa någon av en slump är nog ganska liten eftersom könsdysfori är ett så ovanligt tillstånd. Hormonerna kan ha ganska så markant effekt så även om du skulle träffa någon kanske du inte märker det. Antar att det blir lättare via dejtingsidor.

• Anonym (Trans2024)

Nog riktigt. Vill egentligen få möjligheten att träffa en transkvinna fysiskt för dialog och interaktion. 

• Anonym (Miss)

Hört talas om internet?

• Anonym (Hl)
    Anonym (Trans2024) skrev 2024-06-20 00:09:25 följande:
    Hur träffa en transexuell?

Har beslutat att försöka leva ut min fantasi att träffa en transsexuell kvinna. Ge mig gärna idéer på hur jag tar detta hela vägen!

Du är bög alltså, kom ut ur garderoben 
  • Anonym (d)

En fantasi? Hur blir det en fantasi? Förväntar du dig kuk eller vad är detta för konstig kink? Att bli behandlad som något fenomen är det sista dessa brukar vilja.

• Anonym (transkvinna)
    Anonym (Hl) skrev 2024-06-20 18:05:04 följande:
    Du är bög alltså, kom ut ur garderoben 
    Nja, gynosexuell kanske?
  • Anonym (Trans2024)
    Anonym (transkvinna) skrev 2024-06-20 19:21:18 följande:
    Nja, gynosexuell kanske?
    Lät ju som en rätt snygg etikett, kan leva med den benämningenGlad
  • Anonym (transkvinna)
    Anonym (Trans2024) skrev 2024-06-25 06:07:30 följande:
    Lät ju som en rätt snygg etikett, kan leva med den benämningenGlad
    Så bra. FYI gynosexuell betyder attraktion till (kroppslig) femininitet men där partnerns könsanatomi är av mindre eller ingen betydelse. Till skillnad från bisexualitet är man då inte attraherad av maskulina kroppar. En relativt okänd term vad det verkar.
  • Anonym (Trans2024)
    Anonym (transkvinna) skrev 2024-06-25 08:02:43 följande:
    Så bra. FYI gynosexuell betyder attraktion till (kroppslig) femininitet men där partnerns könsanatomi är av mindre eller ingen betydelse. Till skillnad från bisexualitet är man då inte attraherad av maskulina kroppar. En relativt okänd term vad det verkar.
    Ja den beskrivningen känner jag igen mig i. Upplyftande att det fanns ett begrepp för känslan.
Svar på tråden Hur träffa en transexuell?