Flickvännens
När vi träffades för dryga året sedan hade hon den perfekta fysiken, något jag inte höll mig från att kommentera. Jag är själv mån om min kropp- tränar regelbundet och är noga med vad jag stoppar i mig. Jag är ingen total fashist, står det en chipsskål på bordet kan jag väl ta lite men initiativet att köpa påsen kommer inte från mig. Min flickvän har gradvis ökat i vikt under hela tiden vi varit tillsammans och det har gått till en punkt där jag börjar finna hennes kropp oattraktiv. Vi började springa 3 gånger i veckan tillsammans på mitt initiativ men fick lägga ner pga att hon fick problem med ett knä. Jag försöker att föregå med gott exempel genom att föreslå nyttig mat men det verkar inte nå henne. Hur brutalt ärlig kan man vara? När jag i början av relationen frågade om hon skulle ha blivit tillsammans med mig om jag hade en ölmage svarade hon nej rent krasst, så hon är definitift inte tolerant åt andra hållet. Vår relation är helt fantastisk annars och hon verkar må bra i största allmänhet