• HBGMellanOstern90

Hotwife och Cuckold

På senare tid har jag börjat få en dragning för upptagna kvinnor, hotwife och par där männen tänder på att deras kvinnor ligger med andra, speciellt kvinnor med invandrarbakgrund. Blir väldigt kåt av ögonkontakt med kvinnor i stan när jag ser att de har manligt sällskap med sig. Ibland blir det flera diskreta ögonkontakter med kvinnor med manligt sällskap och då börjar jag fantisera om att den här kvinnan är en vild/slynig hotwife som vill rå knulla och sedan berätta det för hennes partner.

Läst ett par trevliga hotwife trådar och trådar där män tänder på tanken att en annan man sätter på hans fru, och är nyfiken på hur många hotwife vi har här inne, hur många män som tänder på att se sin kvinna med någon annan?

Undrar också om ni män som gillar att se era kvinnor med andra män, ta illa upp om en främling skulle komma fram till era och börja ragga på din kvinna ute i stan?   

Skicka gärna PM om ni inte vill svar i tråden
  • Svar på tråden Hotwife och Cuckold
  • Anonym (Okej)

Så du tänder på icke svenska kvinnor med partners och vill ligga med dom? Ja men lycka till... Försök att åstadkomma det utan att kränka någons heder bara, för det kan bli det sista du gör. 

Svar på tråden Hotwife och Cuckold