• Anonym (TS)

Blödning vecka 6

Igår fick jag lite rött färskt blod på pappret men inget i trosorna och inget i toaletten , är i vecka 5+5 nu.. Sen har det inte kommit något mer. 
    Kan inte kolla upp det för jag är utomlands nu men blev såklart orolig. Det är iförsej kanske ändå inte tillräckligt för att det ska behöva kollas upp? 

Jag har tre barn sen innan , med första barnet blödde jag inte alls , med andra barnet blödde jag flera gånger mellan ca vecka 7-16 (fick aldrig veta varför) och med tredje barnet inte alls.
    Har också haft två missfall (MA) men de började inte med blödning .. när jag fick det första började jag blöda dagen innan jag skulle göra skrapning men då hade fostret redan varit dött i 2 veckor.. det andra blödde jag inte alls och fick hjälp att få ut det med tabletter.

Gjorde CB digital som visade 3+ i fredags när jag var i vecka 5+1.

Nån mer som har blödit? Har det varit början på missfall eller gått bra? 

• Svar på tråden Blödning vecka 6
  • Anonym (hållertummarna)

Jag har blött tidigt i alla mina graviditeter, oftast bara på pappret eller i flytningar. 

När jag fått missfall har det börjat blöda, ungefär som vid mens fast rikligare. Pyttelite i trosan först, vilket sedan ökat i mängd under första dygnet och sedan rejäl blödning dag 2. 

Håller tummar och tår för att din lilla stannar hos dig Hjärta

Svar på tråden Blödning vecka 6